quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met geShit...niet on topic, totaal geen relevante info, en who th fuck is Ben Saunders?
Ja maar, ja maar....ze was in de war.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die snuggere pleurt zo de verse groente in de vuilnisbak
Ik snap niet dat er daar nog op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....ze was in de war.
[ afbeelding ]
De broer van Jennifer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met geShit...niet on topic, totaal geen relevante info, en who th fuck is Ben Saunders?
Ik vond er geen lol aan te beleven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Jo met de schoenen van Geer. Soms is ze best grappig. Ook zoals ze praat met Segredo.
Dat is juist graag wat ze wil. Het mens is finaal van het pad afquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef Injetta het volgende:
Gaat Mo nu 5 dagen als een dramaqueen met dat huilgezicht rondlopen/hangen/liggen???
Ik mag lijden dat ze genomineerd wordt en er dan met 51% in moet blijven.. ha ha..
Niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond er geen lol aan te beleven.
mamajo bepaalt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie, keuken graag , opgespoten lip met een hond boeit niet.
:/ mijn streams vallen even uit maar die stond toch in de keuken of heeft ze het al opgegevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie, keuken graag , opgespoten lip met een hond boeit niet.
Ik heb even gegoogled, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet wistquote:
Die loopt nu buiten met een hond... in een kindertaaltje te lullen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
:/ mijn streams vallen even uit maar die stond toch in de keuken of heeft ze het al opgegeven
Ja was wel leuk van Jo. Maar bij de meeste hier kan ze gewoon niks goed meer doen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet?Ik wel dus, het spiet mie donders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |