Idd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt niet
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive.... maar indd we dwalen weer af........quote:
Mag ze in haar achteruitgang stoppen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie krijgen allemaal de groeten van MamaJo/Diane.
....en 20 % korting
Op 24 sec. zie je haar duidelijk slikkenquote:
geef dan echt nieuws... jo probeert te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
[..]
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive.... maar indd we dwalen weer af........
mo ligt weer <<--dat was ontopic
quote:
hahaha ja maar maar maar....ik was ff aan het terug scrollen om te lezen wat ik vergeten was....quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
geef dan echt nieuws... jo probeert te koken![]()
Nee, Een Zuid-Afrikaanse Boerboel en hij heet Borriequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
[..]
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive....
Je bedoelt vast; jo bemoeit zich met de kookkunsten van Karim terwijl ze zich anders ook drukt voor het koken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
geef dan echt nieuws... jo probeert te koken![]()
die had je wss wél uit liefde aangeschaft en niet om stoer te doen naar anderen......quote:
Duidelijke taal, tnx!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt vast; jo bemoeit zich met de kookkunsten van Karim terwijl ze zich anders ook drukt voor het koken.
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Een Zuid-Afrikaanse Boerboel en hij heet Borrie
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Stability het volgende:
wat is dat fakking irritant , elke dag zingen of fluiten ze dezelfde liedjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!
Wat denk je zelf Ik mis hem nog iedere dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
die had je wss wél uit liefde aangeschaft en niet om stoer te doen naar anderen......
ja, je zou laura er bijna om missen he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, je zou laura er bijna om missen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |