Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoi Mariekequote:
Hoi krullebolquote:
Ja, ik doe het gras natuurlijk wel in de buurt van het terrasje hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
Nee... het beeld deed me denken aan een plek op de Veluwe, maar dat zag er toch anders uit.
Ah, dat komt mooi uit, want ik was stuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoi ST![]()
Geeft niets, had er en niet meer aan gedacht en had er eigenlijk ook geen tijd voor... Dat wordt pas volgende week een keer denk ik, koffie
Logischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik doe het gras natuurlijk wel in de buurt van het terrasje he
Ik sporten, want moet afvallen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
Misschien loop ik morgen wel met blote voetjes de zee in.
Nope, een zeer slechte Goede vrijdag, mag ik wel zeggen, dieptepuntje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi krullebolLekker paasweekend?
Doe je UI na en ren ondertussen rondjesquote:
Hoiiii!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart![]()
Kom je maandag nog gourmetten?![]()
[..]
Merel![]()
![]()
Hoe is het meisje?
Moet je met Peter overleggen, je hebt z'n nummer wel toch? Ik ben de hort opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dat komt mooi uit, want ik was stuk.
Ik kom wel snel even die snoetenpoetsers halen als het goed is, morgen misschien?
Wattan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, een zeer slechte Goede vrijdag, mag ik wel zeggen, dieptepuntje.
ik nietquote:
Ja, ik sms hem wel even danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je met Peter overleggen, je hebt z'n nummer wel toch? Ik ben de hort op
Ook tof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet
morgen de schutting verder afmaken
He batskoning slash meubelgigantquote:
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiiii!![]()
Ja, goed, had vanavond avonddienst maar het was zo rustig dat ik om 19.00 al naar huis mochtZo lekker, want ik was al wat brakkig.. Lekker avondje gehad dus!
En hoe ist met jou?
Relatiebreuk, vorig topique staat het allemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je met Peter overleggen, je hebt z'n nummer wel toch? Ik ben de hort op
[..]
Wattan?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Relatiebreuk, vorig topique staat het allemaal
Maar ik snap het niet, het ene moment zeg je dat je er opgelucht om bent, maar het andere moment juist helemaal niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Relatiebreuk, vorig topique staat het allemaal
het moet morgen afquote:
sweet dreams Myraelaquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He batskoning slash meubelgigant![]()
Ehh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is het uit met je vriendinnetje?
![]()
Vanaf welke post, dan lees ik wel even terug
Is het ook, ik voel me er ook kut onder, ook opgelucht, vooral kut, maar ik ga er niet al te lang over doorhuilen, het heeft toch geen zin (:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, het ene moment zeg je dat je er opgelucht om bent, maar het andere moment juist helemaal niet...
Bedankt, ik zal gelijk even kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
de site is ook weer geupdate
en meteen het foutje eruit gehaald
Jaa, heerlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He batskoning slash meubelgigant![]()
[..]
MooiLekker ook, een kort avonddienstje
![]()
Hier alles wel goedAlleen moe
Morgen lekker dagje amsterdam met vriendinnetje
Ah okequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is het ook, ik voel me er ook kut onder, ook opgelucht, vooral kut, maar ik ga er niet al te lang over doorhuilen, het heeft toch geen zin (:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal gelijk even kijken
Eerst "shoppen", sushi eten en dan een concertquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, heerlijk!Echt geweldig.
Mooi zoHe bah, alweer moe
Oehhh wat gezelliggg!
![]()
Ik ook, zij ook, maar niet alles gaat zoals je het verwacht, een week geleden dachten we alle twee dat het echt een eeuwigheid zou duren, maar life's a bitch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah okeIk had trouwens echt gedacht dat jullie het veeeel langer zouden hebben als ik je eerdere posts zo las
Daar ben jij nog veel te jong voorquote:
Tof!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst "shoppen", sushi eten en dan een concert
Knuffquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, zij ook, maar niet alles gaat zoals je het verwacht, een week geleden dachten we alle twee dat het echt een eeuwigheid zou duren, maar life's a bitch!
Kamelotquote:
Vandaar 'quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ben jij nog veel te jong voor
Uurtje eerder weg en je kan eerst nog naar het strandquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat leeeuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan er zo bij zitten!quote:
Met Milo, waarom? Dat is nou niet bepaald gabberquote:
Ja, gezellig met veel te veel andere mensen in de filequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uurtje eerder weg en je kan eerst nog naar het strand.
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregenquote:
Prachtig magquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
Dit soort muziek vond ik altijd wel grappig... maar ik beleefde het vooral vanuit huis, stappen was stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik werd gewoon gepest, maar olifantenhuid al ondertussen gekweekt, met dito buik
Checkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik werd gewoon gepest, maar olifantenhuid al ondertussen gekweekt, met dito buik
Ik niet en dat ben ik nu wel gewend geraakt. Als je eenmaal die lul bent dan gaat er niemand met je om, opkomend voor jezelf of nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckAl werd ik vooral gepest op de basisschool en de 2e klas. Daarna kwam ik meer voor mezelf op en kreeg ik wel vrienden
![]()
WOAH!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
marijke marijke marijke!!
ik ben vandaag in de action geweest!![]()
en ik heb er zelfs nog iets gekocht
ohh en barman vraagt of je al vaker naar kamelot bent geweest??
Ja, een Dell-toetsenbord betekent meestal ook een Dell-PCquote:
Dat is gejat uit de officequote:
Je bent leuk zoals je bent, dat anderen dat niet zien is gewoon stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet en dat ben ik nu wel gewend geraakt. Als je eenmaal die lul bent dan gaat er niemand met je om, opkomend voor jezelf of niet
Ja, maar jij bent mager, dat helpt!quote:
Houden zoquote:
heheh gewoon een vraag.. wel jammer dta het niet met de originele zanger is of niet??quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!Heldin
![]()
Ja, ik heb ze al 2 keer eerder gezienHoezo?
quote:
Ja, vandaag was druk zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh gewoon een vraag.. wel jammer dta het niet met de originele zanger is of niet??
en jah.. ik heb me er doorheen geworstelden was stiekem blij toen ik buiten was
Dikke mensen worden bij ons op school ook niet gepest hoorquote:
Ach ja, je hebt er zelf niet heel veel over te zeggen...quote:
Koenquote:
Het dan ligt het aan anderen is wel heel gemakkelijk hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent leuk zoals je bent, dat anderen dat niet zien is gewoon stom
Op de middelbare school werd het langzaam aan wel minder, maar echt meer vrienden kreeg ik niet. Ik had er een paar, en ik hoefde er ook niet veel meer. Heb wel een keer op het schoolplein een groep rokende klasgenoten uitgescholden met hoe zielig ze waren dat ze me alleen accepteerden als ik mee ging rokenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckAl werd ik vooral gepest op de basisschool en de 2e klas. Daarna kwam ik meer voor mezelf op en kreeg ik wel vrienden
![]()
Nee, dat is zeker waar, maar ik hoop dat het zo blijftquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dikke mensen worden bij ons op school ook niet gepest hoorAlleen van die wazige types die denken dat ze erbij horen...
[..]
Ach ja, je hebt er zelf niet heel veel over te zeggen...
[..]
Koen![]()
Pesten slaat nergens op en ligt inderdaad aan de anderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het dan ligt het aan anderen is wel heel gemakkelijk he![]()
Ik ben gewoon een sukkeltje, klaar. Boeien ook.
Ik ga eens slapen, of poging doen tot. De uitslag van XFA boeit me geen aars meer, wat een slappe hap was het vanavond
quote:
Whehehe, coolquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school werd het langzaam aan wel minder, maar echt meer vrienden kreeg ik niet. Ik had er een paar, en ik hoefde er ook niet veel meer. Heb wel een keer op het schoolplein een groep rokende klasgenoten uitgescholden met hoe zielig ze waren dat ze me alleen accepteerden als ik mee ging roken. Schreeuwend dat ik me te goed voelde voor zulke zwakkelingen die aan meeloperij deden, liep ik weg... kreeg wel wat leuke reacties van anderen die op het schoolplein waren toen
.
hmmmm volgens mij ook wel gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond. Net even naar een film op DVD gekeken. The Code met Morgan Freeman en Antonio Banderas. Ik vond hem zeer goed
oki, truste voor straks Marijkjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer andere dingen doen. Trusten alvast
Fijne avond nog, Marijkequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten marijkje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
pffooee.. het is veeel te heet..
naakt slapen is de enige oplossing
Soms wel, maar ze kunnen zo geniaal gevat zijnquote:
Zoals deze, zoooo flauwquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Soms wel, maar ze kunnen zo geniaal gevat zijn
Ik ben stripjes aan het lezenquote:
Bar is in slaap gevallenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bar is in slaap gevallen
TFM is stillig
meer zijn er niet meer I guess
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Deze hadden we laatst in het boek van de geschiedenisleraar gestopt![]()
[ afbeelding ]
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bar is in slaap gevallen
TFM is stillig
En toen het uit zijn boek viel: "Oooh, meneer wat voor strips leest u nou weer??quote:
Ik zit een beetje doelloos voor me uit te staren, daar ben ik iets te druk mee i guess.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bar is in slaap gevallen
TFM is stillig
ik vraag me af hoe lang nogquote:
in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe lang nog![]()
volgens mij gebeurt het zo gewoon nog een keer
serie? film?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is hawai five-o aan het kijken
Ja, die film wordt ook Thick as Thieves genoemd. Zo staat hij in ieder geval op IMDBquote:
ja, ik denk dat dat zo weer gebeurt, dus ik ga zo maar vast naar bovenquote:
seriequote:
Pas op jezelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik denk dat dat zo weer gebeurt, dus ik ga zo maar vast naar boven
nu ik nog weet hoe![]()
voorzichtig ST! en alvast een fijn paasweekend!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nu ik nog weet hoe![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nu ik nog weet hoe![]()
quote:
Ik ben er zo weer hoorquote:
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
voorzichtig ST! en alvast een fijn paasweekend!
ja man, ik ben er al de hele dag hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar inderdaad beter. Hoop dat je morgenavond energie hebt voor een langere chatsessie
(ownee, ligt aan mij, ik ben gewoon altijd te laat)
truste![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer lekker schoongespoeld onder de douche.
Morgen om kwart voor 8 op...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
DAN GAAN JULLIE TOCH NOG EVEN NIET SLAPEN?![]()
Dan ga je toch helemaal niet slapen?quote:
Ja, mijn armen waren wel wat rood, toch... maar goed, dat trekt hopelijk wel weer weg voordat ik de zon weer in ga.quote:
Mijn armen zijn nu wat rood-bruin. Benieuwd hoe lang dat blijft zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mijn armen waren wel wat rood, toch... maar goed, dat trekt hopelijk wel weer weg voordat ik de zon weer in ga.
Morgen is het rood vast wel wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn armen zijn nu wat rood-bruin. Benieuwd hoe lang dat blijft zitten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef knuppelhaar het volgende:
De bovenburen hebben een geweldige ruzie, ik heb er zelfs mijn muziek voor uitgezet!
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef knuppelhaar het volgende:
De bovenburen hebben een geweldige ruzie, ik heb er zelfs mijn muziek voor uitgezet!
Eerder vanavond zaten ze nog in de trein bij Toek en Muck!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef knuppelhaar het volgende:
quote:
quote:
Allebei, denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Yuki, wil je alleen niet slapen of niet alleen slapen
quote:
Ik kon het niet goed verstaan maar de vrouw wilde blijkbaar weten wat hij ging doen. Maar de grootste herrie is alweer weg.quote:
Balenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het niet goed verstaan maar de vrouw wilde blijkbaar weten wat hij ging doen. Maar de grootste herrie is alweer weg.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei, denk ik
Vannacht heel naar gedroomd over iets dat me ontzettend bezighoudt. En dat is vandaag niet ander, dus ik vrees voor de nacht.
Daarnaast ben ik verdrietig, dan is alleen zijn nooit fijn.
Hebben ze vaak ruzie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het niet goed verstaan maar de vrouw wilde blijkbaar weten wat hij ging doen. Maar de grootste herrie is alweer weg.
Voor wat het waard is, nog een virtuele knuffel:quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei, denk ik
Vannacht heel naar gedroomd over iets dat me ontzettend bezighoudt. En dat is vandaag niet ander, dus ik vrees voor de nacht.
Daarnaast ben ik verdrietig, dan is alleen zijn nooit fijn.
WOK!quote:
Nee helaas niet.quote:
Whehequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Ik hoorde vooral een heleboel gebonk en gestamp dus ik had zoiets van wtf?Dat was echt niet gezond.
jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..].
En heb je ook een virtuele knuffel nodig?
Prachtig nummer.quote:
inderdaad, ze zijn echt machtig mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
Het hele album (Final Straw) is overigens erg prima
quote:
ik ben vaak alleen 's avonds later actief en mis ook een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik mis volgens mij heel wat hier. Nu ik de laatste dagen veel minder actief op FOK ben
Ja, ik de laatste tijd alleen even smiddags. Maar ik zit veel buiten de laatste dagen. Lekker lezen/puzzelen. Of anders gewoon in de huiskamer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak alleen 's avonds later actief en mis ook een hoop
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb zin om iets te doen dus ik ga kijken of de shoarmazaak om de hoek open is. Tot later!
Veel plezier en eet schmeackelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb zin om iets te doen dus ik ga kijken of de shoarmazaak om de hoek open is. Tot later!
GMTAquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ben jij nog veel te jong voor
geloof ik graagquote:
quote:
ik alleen op de party's waar ik de "beveiliging" deedquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik werd ook gepestquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
slaap ze pgrquote:
Eitjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Alles wat ik heb zijn namaak sultana's.
Misschien moet ik een paar eitjes koken.
ik ga straks wel wat chipsen, of ik maak wat noodles klaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Alles wat ik heb zijn namaak sultana's.
Misschien moet ik een paar eitjes koken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
pffooee.. het is veeel te heet..
naakt slapen is de enige oplossing
Nee!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef DaMart het volgende:
Yuki, als medestrijder tegen taalfouten, ken je ook vast deze reeks wel, toch?
Originele taal- en spelfouten op FOK! #52
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm GF....
ik denk dat ze al slapen is
laters bosquote:
dingen in MyAT krijgen gaat nogal makkelijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die reeks moet gewoon in de Myat van iedere taalliefhebber staan.
Precies, gewoon in dit deel posten, en je mist de volgende ook niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dingen in MyAT krijgen gaat nogal makkelijk tegenwoordig
je hoeft niet eens te posten om een reeks tot in de eeuwigheid te volgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, gewoon in dit deel posten, en je mist de volgende ook niet meer.
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik mis volgens mij heel wat hier. Nu ik de laatste dagen veel minder actief op FOK ben
te gemakkelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dingen in MyAT krijgen gaat nogal makkelijk tegenwoordig
Klopt, je kunt ook het groene knopje gebruikenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te posten om een reeks tot in de eeuwigheid te volgen
8 minuten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef knuppelhaar het volgende:
Nou er liggen drie eitjes in de pan. Wachten tot ze koken en dan nog 8 minuten... is het al bijna half 1.
Ik electrocuteer ze altijd met zo'n mooie moderne vliegenmepperquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
er zit ergens hier een beest in de kamer.....
een zoemend beest
die die
wow 8 minutenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef knuppelhaar het volgende:
Nou er liggen drie eitjes in de pan. Wachten tot ze koken en dan nog 8 minuten... is het al bijna half 1.
die moest ik ook maar eens scorenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik electrocuteer ze altijd met zo'n mooie moderne vliegenmepper
Ik ging laatst ook eieren koken om 2 uur 's nachts, alleen was ik vergeten dat onze eierkoker een verschrikkelijk hard geluid maakt als de eieren klaar zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef knuppelhaar het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook eieren koken om 2 uur 's nachts, alleen was ik vergeten dat onze eierkoker een verschrikkelijk hard geluid maakt als de eieren klaar zijn![]()
truste Martquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ga naar bed.
Fijne nacht allemaal en tot later vandaag.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 216 RockNijntje
02. 208 Yuki
03. 202 Crazy-M
04. 160 Pheno
05. 138 PeZu
06. 131 Koen66
07. 125 DaMart
08. 125 MaleDuck
09. 122 goldfinger1963
10. 119 suikertaartje
11. 119 JJH
12. 113 TheFamousMan
13. 094 MPG
14. 082 summer2bird
15. 074 Myraela
16. 068 wel.o.k
17. 048 Trevland
18. 047 pgrferrari
19. 047 Maraca
20. 046 littledrummergirl
Reeks-statistieken!
slaap ze Martquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ga naar bed.
Fijne nacht allemaal en tot later vandaag.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook eieren koken om 2 uur 's nachts, alleen was ik vergeten dat onze eierkoker een verschrikkelijk hard geluid maakt als de eieren klaar zijn![]()
iddquote:
Geen leven vandaagquote:
Jeetje, ik doe het gewoon met een ouderwetse pan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
kan merken dat ik vandaag vrij hadquote:
ah dus ook hoog in de dagcijfersquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen leven vandaag
Ik denk dat ik aan een soortgelijk aantal posts zit in Singles
ben jij singlequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen leven vandaag
Ik denk dat ik aan een soortgelijk aantal posts zit in Singles
kan ik niet denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Jeetje, ik doe het gewoon met een ouderwetse pan.
ik heb niet alles terug gelezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook al ter sprake geweest hier vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij denkt dat alle posters in Singles Single zijn
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Kan je überhaubt wel iets met koken?
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Kan je überhaubt wel iets met koken?
Kun je niet eens water in een waterkoker doen en die aanzetten?quote:
Ik kan echt niks kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche maken
Oh van jouw leeftijd. Toen kon ik het ook nog niet nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche maken
Dat wel... mag ik hopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet eens water in een waterkoker doen en die aanzetten?
Nou danquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Oh van jouw leeftijd. Toen kon ik het ook nog niet nee.
Ik leerde het pas toen ik uit huis ging.
ik sta er ook inquote:
Je kan het beste een keer aan je ouders vragen of je een keer mee mag helpen/kijken. Zo heb ik het ook geleerd. Het is gewoon begonnen met simpele soep(poeder) uit een zakje, waar water bij moest.quote:
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!quote:
Oh oh dat kan ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan het beste een keer aan je ouders vragen of je een keer mee mag helpen/kijken. Zo heb ik het ook geleerd. Het is gewoon begonnen met simpele soep(poeder) uit een zakje, waar water bij moest.
ik sta zelfs in de top 10quote:
De eierkoker doet het altijd precies goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!
Je doet water in de pan. Eieren erbij.
Je laat het water koken op het vuur.
Als het kookt, 6 - 8 minuten laten koken.
Ei eruit, onder koud water houden...
Gefeliciteerd, je kan een ei koken!
Hangt van het ei af. Bij een zachtgekookt ei is 3-4 minuten genoegquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!
Je doet water in de pan. Eieren erbij.
Je laat het water koken op het vuur.
Als het kookt, 6 - 8 minuten laten koken.
Ei eruit, onder koud water houden...
Gefeliciteerd, je kan een ei koken!
Ja, als je lekker onder de vloeibare dooier wilt zitten, go ahead!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van het ei af. Bij een zachtgekookt ei is 3-4 minuten genoeg
Heftig man, sterkte nog hèquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme Farmville![]()
hebben ze al bijna 2 dagen storing![]()
en kan ik het dus niet spelen
ondanks 10 tallen uitnodiginen nooit iets mee gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme Farmville![]()
Had die wiet dan ook tussen de maïs uitgelatenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme Farmville![]()
Dat doe ik nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En een gaatje prikken in het ei is heel handig
Als ik eieren direct in het water leg en vanaf het kookpunt 4 minuten laat koken, heb ik geen lopende dooiers hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, als je lekker onder de vloeibare dooier wilt zitten, go ahead!
iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van het ei af. Bij een zachtgekookt ei is 3-4 minuten genoeg
En een gaatje prikken in het ei is heel handig
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had die wiet dan ook tussen de maïs uitgelaten
wij hebben zelf kippen de eieren daarvan wil je niet pellenquote:
In dat geval kan niemand in mijn omgeving een zacht eitje koken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik eieren direct in het water leg en vanaf het kookpunt 4 minuten laat koken, heb ik geen lopende dooiers hoor
Poep-ei?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben zelf kippen de eieren daarvan wil je niet pellen
Nee, dat is normaalquote:
zal voorlopig ook nog wel even zo blijvenquote:
wat denk jezelfquote:
het is nou eerder vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |