kan ik niet denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Jeetje, ik doe het gewoon met een ouderwetse pan.
ik heb niet alles terug gelezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook al ter sprake geweest hier vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij denkt dat alle posters in Singles Single zijn
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Kan je überhaubt wel iets met koken?
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Kan je überhaubt wel iets met koken?
Kun je niet eens water in een waterkoker doen en die aanzetten?quote:
Ik kan echt niks kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche maken
Oh van jouw leeftijd. Toen kon ik het ook nog niet nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meeste dudes en dudinnetjes wel van onze leeftijd hoor, ik kan zelfs quiche maken
Dat wel... mag ik hopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet eens water in een waterkoker doen en die aanzetten?
Nou danquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Oh van jouw leeftijd. Toen kon ik het ook nog niet nee.
Ik leerde het pas toen ik uit huis ging.
ik sta er ook inquote:
Je kan het beste een keer aan je ouders vragen of je een keer mee mag helpen/kijken. Zo heb ik het ook geleerd. Het is gewoon begonnen met simpele soep(poeder) uit een zakje, waar water bij moest.quote:
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!quote:
Oh oh dat kan ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan het beste een keer aan je ouders vragen of je een keer mee mag helpen/kijken. Zo heb ik het ook geleerd. Het is gewoon begonnen met simpele soep(poeder) uit een zakje, waar water bij moest.
ik sta zelfs in de top 10quote:
De eierkoker doet het altijd precies goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!
Je doet water in de pan. Eieren erbij.
Je laat het water koken op het vuur.
Als het kookt, 6 - 8 minuten laten koken.
Ei eruit, onder koud water houden...
Gefeliciteerd, je kan een ei koken!
Hangt van het ei af. Bij een zachtgekookt ei is 3-4 minuten genoegquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Spoedcursus ei koken, speciaal voor jou!
Je doet water in de pan. Eieren erbij.
Je laat het water koken op het vuur.
Als het kookt, 6 - 8 minuten laten koken.
Ei eruit, onder koud water houden...
Gefeliciteerd, je kan een ei koken!
Ja, als je lekker onder de vloeibare dooier wilt zitten, go ahead!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van het ei af. Bij een zachtgekookt ei is 3-4 minuten genoeg
Heftig man, sterkte nog hèquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme Farmville![]()
hebben ze al bijna 2 dagen storing![]()
en kan ik het dus niet spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |