quote:
Ja, vandaag was druk zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh gewoon een vraag.. wel jammer dta het niet met de originele zanger is of niet??
en jah.. ik heb me er doorheen geworstelden was stiekem blij toen ik buiten was
Dikke mensen worden bij ons op school ook niet gepest hoorquote:
Ach ja, je hebt er zelf niet heel veel over te zeggen...quote:
Koenquote:
Het dan ligt het aan anderen is wel heel gemakkelijk hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent leuk zoals je bent, dat anderen dat niet zien is gewoon stom
Op de middelbare school werd het langzaam aan wel minder, maar echt meer vrienden kreeg ik niet. Ik had er een paar, en ik hoefde er ook niet veel meer. Heb wel een keer op het schoolplein een groep rokende klasgenoten uitgescholden met hoe zielig ze waren dat ze me alleen accepteerden als ik mee ging rokenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckAl werd ik vooral gepest op de basisschool en de 2e klas. Daarna kwam ik meer voor mezelf op en kreeg ik wel vrienden
![]()
Nee, dat is zeker waar, maar ik hoop dat het zo blijftquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dikke mensen worden bij ons op school ook niet gepest hoorAlleen van die wazige types die denken dat ze erbij horen...
[..]
Ach ja, je hebt er zelf niet heel veel over te zeggen...
[..]
Koen![]()
Pesten slaat nergens op en ligt inderdaad aan de anderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het dan ligt het aan anderen is wel heel gemakkelijk he![]()
Ik ben gewoon een sukkeltje, klaar. Boeien ook.
Ik ga eens slapen, of poging doen tot. De uitslag van XFA boeit me geen aars meer, wat een slappe hap was het vanavond
quote:
Whehehe, coolquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school werd het langzaam aan wel minder, maar echt meer vrienden kreeg ik niet. Ik had er een paar, en ik hoefde er ook niet veel meer. Heb wel een keer op het schoolplein een groep rokende klasgenoten uitgescholden met hoe zielig ze waren dat ze me alleen accepteerden als ik mee ging roken. Schreeuwend dat ik me te goed voelde voor zulke zwakkelingen die aan meeloperij deden, liep ik weg... kreeg wel wat leuke reacties van anderen die op het schoolplein waren toen
.
hmmmm volgens mij ook wel gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond. Net even naar een film op DVD gekeken. The Code met Morgan Freeman en Antonio Banderas. Ik vond hem zeer goed
oki, truste voor straks Marijkjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer andere dingen doen. Trusten alvast
Fijne avond nog, Marijkequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten marijkje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
pffooee.. het is veeel te heet..
naakt slapen is de enige oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |