Ik kan er zo bij zitten!quote:
Met Milo, waarom? Dat is nou niet bepaald gabberquote:
Ja, gezellig met veel te veel andere mensen in de filequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uurtje eerder weg en je kan eerst nog naar het strand.
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregenquote:
Prachtig magquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
Dit soort muziek vond ik altijd wel grappig... maar ik beleefde het vooral vanuit huis, stappen was stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik werd gewoon gepest, maar olifantenhuid al ondertussen gekweekt, met dito buik
Checkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik werd gewoon gepest, maar olifantenhuid al ondertussen gekweekt, met dito buik
Ik niet en dat ben ik nu wel gewend geraakt. Als je eenmaal die lul bent dan gaat er niemand met je om, opkomend voor jezelf of nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckAl werd ik vooral gepest op de basisschool en de 2e klas. Daarna kwam ik meer voor mezelf op en kreeg ik wel vrienden
![]()
WOAH!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
marijke marijke marijke!!
ik ben vandaag in de action geweest!![]()
en ik heb er zelfs nog iets gekocht
ohh en barman vraagt of je al vaker naar kamelot bent geweest??
Ja, een Dell-toetsenbord betekent meestal ook een Dell-PCquote:
Dat is gejat uit de officequote:
Je bent leuk zoals je bent, dat anderen dat niet zien is gewoon stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet en dat ben ik nu wel gewend geraakt. Als je eenmaal die lul bent dan gaat er niemand met je om, opkomend voor jezelf of niet
Ja, maar jij bent mager, dat helpt!quote:
Houden zoquote:
heheh gewoon een vraag.. wel jammer dta het niet met de originele zanger is of niet??quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!Heldin
![]()
Ja, ik heb ze al 2 keer eerder gezienHoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |