Is het ook, ik voel me er ook kut onder, ook opgelucht, vooral kut, maar ik ga er niet al te lang over doorhuilen, het heeft toch geen zin (:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, het ene moment zeg je dat je er opgelucht om bent, maar het andere moment juist helemaal niet...
Bedankt, ik zal gelijk even kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
de site is ook weer geupdate
en meteen het foutje eruit gehaald
Jaa, heerlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He batskoning slash meubelgigant![]()
[..]
MooiLekker ook, een kort avonddienstje
![]()
Hier alles wel goedAlleen moe
Morgen lekker dagje amsterdam met vriendinnetje
Ah okequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is het ook, ik voel me er ook kut onder, ook opgelucht, vooral kut, maar ik ga er niet al te lang over doorhuilen, het heeft toch geen zin (:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal gelijk even kijken
Eerst "shoppen", sushi eten en dan een concertquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, heerlijk!Echt geweldig.
Mooi zoHe bah, alweer moe
Oehhh wat gezelliggg!
![]()
Ik ook, zij ook, maar niet alles gaat zoals je het verwacht, een week geleden dachten we alle twee dat het echt een eeuwigheid zou duren, maar life's a bitch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah okeIk had trouwens echt gedacht dat jullie het veeeel langer zouden hebben als ik je eerdere posts zo las
Daar ben jij nog veel te jong voorquote:
Tof!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst "shoppen", sushi eten en dan een concert
Knuffquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, zij ook, maar niet alles gaat zoals je het verwacht, een week geleden dachten we alle twee dat het echt een eeuwigheid zou duren, maar life's a bitch!
Kamelotquote:
Vandaar 'quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ben jij nog veel te jong voor
Uurtje eerder weg en je kan eerst nog naar het strandquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat leeeuk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan er zo bij zitten!quote:
Met Milo, waarom? Dat is nou niet bepaald gabberquote:
Ja, gezellig met veel te veel andere mensen in de filequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uurtje eerder weg en je kan eerst nog naar het strand.
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregenquote:
Prachtig magquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
Dit soort muziek vond ik altijd wel grappig... maar ik beleefde het vooral vanuit huis, stappen was stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |