Prachtig nummer.quote:
inderdaad, ze zijn echt machtig mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
Het hele album (Final Straw) is overigens erg prima
quote:
ik ben vaak alleen 's avonds later actief en mis ook een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik mis volgens mij heel wat hier. Nu ik de laatste dagen veel minder actief op FOK ben
Ja, ik de laatste tijd alleen even smiddags. Maar ik zit veel buiten de laatste dagen. Lekker lezen/puzzelen. Of anders gewoon in de huiskamer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak alleen 's avonds later actief en mis ook een hoop
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb zin om iets te doen dus ik ga kijken of de shoarmazaak om de hoek open is. Tot later!
Veel plezier en eet schmeackelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb zin om iets te doen dus ik ga kijken of de shoarmazaak om de hoek open is. Tot later!
GMTAquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ben jij nog veel te jong voor
geloof ik graagquote:
quote:
ik alleen op de party's waar ik de "beveiliging" deedquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zag altijd van die jonkies rondscooteren, echt hoe erg, blij dat ik die tijd niet actief heb meegekregen
ik werd ook gepestquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik werd gewoon gepest, maar olifantenhuid al ondertussen gekweekt, met dito buik
slaap ze pgrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |