Wantquote:
Truequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij vielen toch ook al af voor jou?.
quote:
quote:
heb je geen pijnstillers in poedervorm?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar zou ik een pijnstiller mogen slikken? De ontsteking is namelijk zo opgezwollen dat er bijna geen ruimte is en ik ben bang dat het pijn gaat doen als ik iets slik.
Hihihih, ik zei slikken.
Dat knuffelen we wel virtueel wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan geen termijn hangen aan mijn liefdesverdriet
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je geen pijnstillers in poedervorm?
Dan moet je niet kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als jullie het maar encrypted doen want ik wil het niet zien.
flink veel water erbij gebruiken dan lukt het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
Poeder van makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?quote:
Dat gras ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
DM, wat dacht je van blote voeten in het gras hieronder?
[ afbeelding ]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, wat is er mis met de basisscholen tegenwoordig? Deze reactie van een 11-jarige zag ik onder een foto op hyves staan (gaat over dat de jongen op de foto goed gitaar kon spelen)
[..]
Is dat niet gewoon een hele goede troll ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!
Zelfde plekje, andere hoekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gras ziet er goed uit.
De omgeving ook.
Regenboogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
He Rockertjequote:
Haiquote:
Wink wink, nudge nudge, say no more, say no morequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga vroeg m'n bed in vandaag
Maar niet slapen![]()
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Jouw uiquote:
Is aan de stadsgrachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Goed hoorquote:
Hoiquote:
Nee... het beeld deed me denken aan een plek op de Veluwe, maar dat zag er toch anders uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |