Wantquote:
Truequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij vielen toch ook al af voor jou?.
quote:
quote:
heb je geen pijnstillers in poedervorm?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar zou ik een pijnstiller mogen slikken? De ontsteking is namelijk zo opgezwollen dat er bijna geen ruimte is en ik ben bang dat het pijn gaat doen als ik iets slik.
Hihihih, ik zei slikken.
Dat knuffelen we wel virtueel wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan geen termijn hangen aan mijn liefdesverdriet
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je geen pijnstillers in poedervorm?
Dan moet je niet kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als jullie het maar encrypted doen want ik wil het niet zien.
flink veel water erbij gebruiken dan lukt het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
Poeder van makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |