7 van de 10 keer komt de misselijkheid door honger bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik moest juist niks eten tot het hongergevoel gaat overheersen XD
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neit die menssen gloofee ens0 :$ die znappaah niks fan ens0 :$het syn allemaal haters, ze wete nix, ze denken dat ze heel wat syn, maar se zyn leeghh, allemaal fakerz ens0w.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik ben die fucking oostblokkahquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het syn allemaal haters, ze wete nix, ze denken dat ze heel wat syn, maar se zyn leeghh, allemaal fakerz ens0w.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb een foutje in de agenda staan op mijn site![]()
helemaal de zondag erop te zetten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik ben die fucking oostblokkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft nu een ban, godzijdank
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Doet ie de rest van de week wel flikkers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doen
En der kloons ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook alweer allemaal refo's in de weer met hun hoedjes en lange zwarte rokken, op naar de kerkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doen
quote:jij kan egt geod spellen ik heb je laatst gehoort en het klonkte supper goed jij moe mee doen aan x fektor of zo iets
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, wat is er mis met de basisscholen tegenwoordig? Deze reactie van een 11-jarige zag ik onder een foto op hyves staan (gaat over dat de jongen op de foto goed gitaar kon spelen)
[..]
ik ben de Here nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reedt in de zon zitten en geen flikker doen
Ja, maar ook over die gentleman's saucage en die tattooquote:
Goede reden om je huiswerk niet af te hebbenquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ook over die gentleman's saucage en die tattoo
die doe ik altijd uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt thuis dus niet de broek aan?.
Aantrekkelijk, ja?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeders pesten is zo te gek
Ik kijk Californication, vraagt m'n moeder: Wat is een MILF?
Ik zeg, onschuldig als ik ben: 'Geen idee, ga eens naar www.MILF.com, daar zal het wel uitgelegd worden'![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeders pesten is zo te gek
Ik kijk Californication, vraagt m'n moeder: Wat is een MILF?
Ik zeg, onschuldig als ik ben: 'Geen idee, ga eens naar www.MILF.com, daar zal het wel uitgelegd worden'![]()
even later: Ohhhhhhhhhhhh. Dat verklaard.
Ik kan het wel waarderen hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aantrekkelijk, ja?
Het schijnt een vreselijke eigenschap te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga eens naar www.MILF.com, daar zal vast wel een uitleg bij staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist eigenlijk niet waar milf voor stond![]()
Wel wat het betekende
Deze keer klik ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga eens naar MILF.com, daar zal vast wel een uitleg bij staan
quote:
Ligt eraan, is ze ook voor de gezelligheid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het is mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
Ze is voor allesquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt eraan, is ze ook voor de gezelligheid?
Want ze kan het wel liken, maar niet de hele dag door willen doen
O jawel hoor... maar dan maak ik haar mijn persoonlijke MILFquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar alleen een moeder? Je bent niet opzoek naar een jong studentje ofzo?[ afbeelding ]
Ik denk dat met L vaker van toepassing is, dus ik zou hem er in latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het in mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
Je wilt kindjes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O jawel hoor... maar dan maak ik haar mijn persoonlijke MILF.
die M moet erafquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het in mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
dat verpest het hele principequote:
Die laat hij voor mij overquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar alleen een moeder? Je bent niet opzoek naar een jong studentje ofzo?[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |