quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
Ook leuk, kom ik buitenadem terug van hardlopen krijg ik de volle laag
Sterkte, Wok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Even incaseren, ik had het wel verwacht dat het zou komen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Das kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij krijg ik echt hooikoorts...
Sterkte wokquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Nou, het is dan in de komende paar wekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, de komende weekenden heb ik nog aardig wat ruimte in mijn agenda, en als ik vrijdag tijdig weet, kan ik vrijnemen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik heb aanzette.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik heb aanzette.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
Ook leuk, kom ik buitenadem terug van hardlopen krijg ik de volle laag
Sterktequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
doe maar niet, ik ben s0w onseker ofer me neusje enz :$ :$quote:
nickss mis mee heurr :$quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben s0w onseker ofer me neusje enz :$ :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik hem aanzette.
Moet je eten, gaat de misselijkheid wegquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nickss mis mee heurr :$ga niet hate op me neusje, hij is van zalm ofs0w, hoorde gister op tv, snapte nix vann :$ :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh, ik moest juist niks eten tot het hongergevoel gaat overheersen XDquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je eten, gaat de misselijkheid wegOfja, zo werkt dat bij mij altijd
ik word altijd misselijk als ik eetquote:
neit die menssen gloofee ens0 :$ die znappaah niks fan ens0 :$quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga niet hate op me neusje, hij is van zalm ofs0w, hoorde gister op tv, snapte nix vann :$ :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |