Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?quote:
Dat gras ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
DM, wat dacht je van blote voeten in het gras hieronder?
[ afbeelding ]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, wat is er mis met de basisscholen tegenwoordig? Deze reactie van een 11-jarige zag ik onder een foto op hyves staan (gaat over dat de jongen op de foto goed gitaar kon spelen)
[..]
Is dat niet gewoon een hele goede troll ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!
Zelfde plekje, andere hoekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gras ziet er goed uit.
De omgeving ook.
Regenboogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
He Rockertjequote:
Haiquote:
Wink wink, nudge nudge, say no more, say no morequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga vroeg m'n bed in vandaag
Maar niet slapen![]()
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Jouw uiquote:
Is aan de stadsgrachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Goed hoorquote:
Hoiquote:
Nee... het beeld deed me denken aan een plek op de Veluwe, maar dat zag er toch anders uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |