Jij bent niet dik, maar ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
TS zag mij net in de binnenstad van Zwolle
Je ziet er inderdaad best dik uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent niet dik, maar ook niet aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad best dik uit.
Verkapte ''check-mijn-fobo'' post.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Verkapte ''check-mijn-fobo'' post.
Als ik in Zwolle was geweest zou ik dat niet melden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]hoezo. Voor t zelfde geld had ik een leeg fobo. Ik wilde alleen melden dat ik net ook in de binnenstad van Zwolle was.
Fijn voor je, dat jij dat niet zou melden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik in Zwolle was geweest zou ik dat niet melden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Fijn voor je, dat jij dat niet zou melden.
Ik heb gisteren 2 uur geneukt, RB, en het schijnt dat mijn penis te dik is, want daar wordt zoveel over geklaagd, waarom zeggen ze altijd dat dat iets goed is, en als het er op aan komt is het weer niet okee, omdat het pijn doet, al is het onbedoeld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
Kwam je deze bois tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?
Die linker houd z'n drol op ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Kwam je deze bois tegen?
[ afbeelding ]
Tot ze op je springen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon tegen dat soort vrouwen zeggen dat ze een keer moeten gaan sporten en maar 1 cheeseburger bestellen bij de Mac ipv hun gebruikelijke 6. Kun je lachen
Meh.. je bent toch altijd sneller dan hun. Tenminste dat mag ik hopenquote:
Doet mij altijd denken aan groep 4 toen ik dagelijks met zo'n dik jochie vocht. Elke keer verloor ik omdat hij mij op de grond duwde en op mij ging zittenquote:
Hahaha not againquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 uur geneukt, RB, en het schijnt dat mijn penis te dik is, want daar wordt zoveel over geklaagd, waarom zeggen ze altijd dat dat iets goed is, en als het er op aan komt is het weer niet okee, omdat het pijn doet, al is het onbedoeld.
Waarom zijn veel vrouwen zo oneerlijk?
En 2 uur schijnt ook weer te lang te zijn, dus binnen een kwartiertje klaar zijn is blijkbaar ook weer beter, zo snappen we het nooit.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken aan groep 4 toen ik dagelijks met zo'n dik jochie vocht. Elke keer verloor ik omdat hij mij op de grond duwde en op mij ging zitten
BRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 lekkere dikkertjes voor je topic. *
60 kilo is meer dan voldoende voor een vrouw anders horen ze op stal te staan. Het probleem met dikke mensen is dat ze boos worden als je tegen ze zegt dat ze niet dik worden van luchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben voorstander van het verplicht dragen van een burka voor vrouwen die zwaarder zijn dan 80KG
...of sperma.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
60 kilo is meer dan voldoende voor een vrouw anders horen ze op stal te staan. Het probleem met dikke mensen is dat ze boos worden als je tegen ze zegt dat ze niet dik worden van lucht
Daar wordt een vrouw maximaal 9 maanden dik van. Maar redelijkheid is mijn tweede naam een vrouw mag er best een maand over doen om haar oude figuur weer terug te krijgen na de bevallingquote:
huppelmuts toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Wie is eigenlijk het dikste wijf van Fok! ?
PICS?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
huppelmuts toch?
Afgaande op een foto van een meet.
Einsteins mening: Da's meer massa dan energiequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kennis over dit hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dikke wijven met zwarte kleding, dat maakt slanker... maar boven de 100 kilo werkt dat niet meer....
Goed idee voor een nieuw programma met Frits Sissing: "Op Zoek Naar Het Dikste Wijf Van FOK!"quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Ik krijg nu een heel duidelijk beeld op m'n netvlies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
pas op zwenkt uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
niks aan toe te voegenquote:
myraelequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Je vergeet er een.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopenquote:
Die lopen door elke stad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopen
Klopt, maar het ging hier over Zwolle.quote:
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, volgens mij kunnen ze ook echt niet lopen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.
Wat een oogkanker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een kan het hebben en wordt er juist mooier van. Maar voor een groot deel geldt gewoon dat het er niet uit ziet.quote:
Dus die moeten maar ongelukkig verder leven omdat de andere mensen hen niet kunnen accepteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
De een kan het hebben en wordt er juist mooier van. Maar voor een groot deel geldt gewoon dat het er niet uit ziet.
Aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[..]
ik geil op zulke berichten. Dankjewel
Chubbysexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef karo30 het volgende:
lekker neuken met dikke wijven heerlijk toch
Jij bent vast zelf gewoon dik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef karo30 het volgende:
haha wat een lol jullie moeten je schamen om de dikke mede mens zo belachelijk te maken
Guido'squote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
het is maar wat je dik vindquote:
Hangt er vanaf, heb zelf liever ook een iets vollere meid (met mooie billen) dan een sprinkhaan, maar moddervet is niet aantrekkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:05 schreef karo30 het volgende:
[..]
het is maar wat je dik vind
ik vind het belachelijk dat je er de spot mee drijft
liever een dik wijf dan een magere sprinkhaan
Zie deze feeder het eens opnemen voor zijn "volslanke" vriendinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:41 schreef karo30 het volgende:
dikke meiden lijken wel een enge ziekte.
je hebt ook hele mooi dikke meiden
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb zelf liever ook een iets vollere meid (met mooie billen) dan een sprinkhaan, maar moddervet is niet aantrekkelijk
sorry ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie deze feeder het eens opnemen voor zijn "volslanke" vriendin
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb zelf liever ook een iets vollere meid (met mooie billen) dan een sprinkhaan, maar moddervet is niet aantrekkelijk
Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef karo30 het volgende:
lekker dik buikje is niks mis mee en dan een cupje e of f er bij lekker hoor
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef karo30 het volgende:
lekker dik buikje is niks mis mee en dan een cupje e of f er bij lekker hoor
lachen is gezond beledigen nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.
Nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef karo30 het volgende:
[..]
Dus die moeten maar ongelukkig verder leven omdat de andere mensen hen niet kunnen accepteren.
Jij doet nogal moeilijk over dikke mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.
Ik? Lees je niet goed o.i.d.?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij doet nogal moeilijk over dikke mensen.
sorry voor het onbegripquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik? Lees je niet goed o.i.d.?
Ik reageerde alleen met m'n mening, toen ging hij opeens tegen mij beginnen dat hij het niet fijn vindt dat 'vollere' mensen hier gepest worden. Terwijl ik hier niet eens iemand pest o.i.d.
Dus beter lezen volgende keer, vrind.
Touché.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ze houden iig wel van worst.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er zijn toch meer mannen die op vollere dames vallen, dan je zult denken.
In b.v. de Verenigde Staten hebben de meeste vrouwen overgewicht, terwijl in de Aziatische landen weer bijna geen dikkere vrouwen zijn te vinden.
Persoonlijk vind ik hele magere vrouwen niet aantrekkelijk, dat je echt de ribben goed kunt zien als ze naakt zijn![]()
Als ik op tv sommige topmodellen zie, dan denk ik neen.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak.
[ afbeelding ]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er zijn toch meer mannen die op vollere dames vallen, dan je zult denken.
In b.v. de Verenigde Staten hebben de meeste vrouwen overgewicht, terwijl in de Aziatische landen weer bijna geen dikkere vrouwen zijn te vinden.
Persoonlijk vind ik hele magere vrouwen niet aantrekkelijk, dat je echt de ribben goed kunt zien als ze naakt zijn![]()
Als ik op tv sommige topmodellen zie, dan denk ik neen.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig.
Daar hang het ook echt over haar heupen heen.
En ze is iets kleiner natuurlijk.
Anorexia much?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[..]
Vieze vetklep.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[..]
Die rechter is niet slank te noemen, maar lelijk vind ik haar ook zeker niet. Die linker is een maat 44 die zich kleedt in 40, dat feit alleen al verdiend 44 zweepslagen op haar dikke reetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig dik.
Daar hang het ook echt over haar heupen heen.
En ze is iets kleiner natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Een iets dikkere ex slet van mij:Ik vind haar niet dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Een iets dikkere ex slet van mij:Wat is daar dik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er veel mannen zijn die dolgraag een vriendin willen met zo'n figuur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Slank is ze ook niet, maar ze was wel zacht
Een iets dikkere ex slet van mij:Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.O+
Ben zelf ook niet dun hoor, maar die foto komt uit een ander topic van mij. Ik heb meerdere foto's van mijn exen op fok gezet, onherkenbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.
Leuk toch voor teh internetl0lz, niemand die ze herkent ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Deckard het volgende:
Maar serieus, behoorlijk kansloos inderdaad.
Ik had je persoonlijk ritueel geslacht, maar ik heb dan ook alleen leuke exen die dit niet hoeven doen om hun eigen ego en/ of aandacht te regulieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet dun hoor, maar die foto komt uit een ander topic van mij. Ik heb meerdere foto's van mijn exen op fok gezet, onherkenbaar.
Hoho als je je zo laat zien voor de webcam vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.
Meisjes met een kort rokje vragen er ook om, om verkracht te worden tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho als je je zo laat zien voor de webcam vraag je er ook wel om.
Nja ik vind het leuk om mijn avonturen en klachten alles beetje anoniem te delen op fok. Als ik het in mijn vriendengroep vertel dan ben ik al de klootzak etc. blablabla.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had je persoonlijk ritueel geslacht, maar ik heb dan ook alleen leuke exen die dit niet hoeven doen om hun eigen ego en/ of aandacht te regulieren.
Wat is dat nou weer voor een onzin vergelijking joh? Je hebt echt wel genoeg verstand om te zien dat die vergelijking nergens op slaat. Mag ik hopen dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Meisjes met een kort rokje vragen er ook om, om verkracht te worden toch
O sorry, ik dacht dat we een soort van wedstrijd hielden wie de meest onzinnige dingen kon zeggen. Maar jou eerste zin was dus wél serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin vergelijking joh? Je hebt echt wel genoeg verstand om te zien dat die vergelijking nergens op slaat. Mag ik hopen dan.
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat we een soort van wedstrijd hielden wie de meest onzinnige dingen kon zeggen. Maar jou eerste zin was dus wél serieus?
Het is zijn ex, ik neem aan dat ten tijde van de screenie, ze nog samen waren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.
Ik ben heul geen randdebielquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.
Iets met respect, snap je vast nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben heul geen randdebiel![]()
Maar wat is er mis met dingen anoniem op internet te gooien en erover te praten zonder dat iemand weet over wie het daadwerkelijk gaat?
Restecp? Ik heb nooit echt iets met haar gehad, het is een meisje die ik altijd kan bellen voor sex.quote:
Nee dat is niet raar, maar ja ze kan niet zeggen dat je niet wist dat zoiets kon gebeuren. Natuurlijk verwacht je het niet maar ja zoals je hier ziet kan iemand daarna na de break-up mee gaan rond strooien. Dus wees gewoon slim en doe het niet wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het is zijn ex, ik neem aan dat ten tijde van de screenie, ze nog samen waren.
Ik doe dit soort dingen niet, maar mocht ik in een vlaag van verstandsverbijstering zoiets gaan doen, dat vertrouw ik mijn vriend dat hij dit niet online zet. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen vind ik.
Maar wellicht ben ik heel raar enzo
Oh ze gaat vreemd terwijl ze een vriend heeft. Gooi dan maar op het internet met hoofd erbij, als het zo'n slet is. En ja je bent een klootzak gelukkig snap je dat zelf ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Restecp? Ik heb nooit echt iets met haar gehad, het is een meisje die ik altijd kan bellen voor sex.
Ze heeft een "vriend" die gaat binnenkort op vakantie en ze heeft me uitgenodigd bij hem thuis te komen slapen als hij weg is.Ok mijn andere exen die hebben niks verkeerds gedaan, ik ben/was een klootzak.
Dit is wel erg bekrompen, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar, maar ja ze kan niet zeggen dat je niet wist dat zoiets kon gebeuren. Natuurlijk verwacht je het niet maar ja zoals je hier ziet kan iemand daarna na de break-up mee gaan rond strooien. Dus wees gewoon slim en doe het niet wel zo makkelijk.
Chique van je.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Restecp? Ik heb nooit echt iets met haar gehad, het is een meisje die ik altijd kan bellen voor sex.
Ze heeft een "vriend" die gaat binnenkort op vakantie en ze heeft me uitgenodigd bij hem thuis te komen slapen als hij weg is.Ok mijn andere exen die hebben niks verkeerds gedaan, ik ben/was een klootzak.
Zou kunnen. Mensen kunnen rare dingen doe uit wraak, verdriet, boosheid of wat dan ook na een break-up.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dit is wel erg bekrompen, vind je zelf ook niet?
Dat ben ik met je eens, maar dan alsnog is het een kinderachtige actie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mensen kunnen rare dingen doe uit wraak, verdriet, boosheid of wat dan ook na een break-up.
Dat zeg ik ook, ik noem hem ook voor niks een randdebiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan alsnog is het een kinderachtige actie.
Daar gaat het jou niet om. Want er valt weinig te lachen. Het komt meer over alsof je onzeker bent dan dat je een goede garp met ons wilt delen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Leuk toch voor teh internetl0lz, niemand die ze herkent ofzo.
Hier wordt het ook niet gewaardeerd zoals je zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik wil geen wraak, ben niet boos of verdrietig over haar.
De foto komt uit een ouder topic van mij, ik vertel liever gewoon mijn verhalen op fok want als ik het tegen iemand IRL vertel dan krijg je meteen roddelverhalen etc.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik wil geen wraak, ben niet boos of verdrietig over haar.
De foto komt uit een ouder topic van mij, ik vertel liever gewoon mijn verhalen op fok want als ik het tegen iemand IRL vertel dan krijg je meteen roddelverhalen etc.
Ik moest een beetje huilen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hier wordt het ook niet gewaardeerd zoals je ziet
Ik wil gewoon mijn verhalen/avonturen delen mag dat dan niet op een openbaar forum zoals deze?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef Velma het volgende:
[..]Kom op zeg. Je wilt gewoon internetcred opdoen door je neukverhalen te posten en dan lekker vanaf je bureau genieten van je grote internetpiemel.
Het zou nog enigzins normaal zijn als je er geen foto's bij posttequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen.![]()
Maar serieus, iedereen is verschillend, jij deelt misschien liever je intieme momenten met niemand of alleen met goede vrienden. Ik vertel mijn verhaal meestal tegen 1 goede maat en de rest typ ik gewoon op fok mooi anoniem. Niemand word er verder mee geconfronteerd IRL.
[..]
Ik wil gewoon mijn verhalen/avonturen delen mag dat dan niet op een openbaar forum zoals deze?
Mja ok, eerst plaatste ik geen foto's bij mijn topics maar heb me een beetje op laten naaien door mensen die zeiden dat ze het niet geloofdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Velma het volgende:
[..]
Het zou nog enigzins normaal zijn als je er geen foto's bij postteda's gewoon triest en nergens voor nodig. Behalve voor je grote internetpiemel.
Bovendien vind ik je foto's behoorlijk herkenbaar.
Gewoon een check op de lijst, heb ook ooit een superdunne gehad maar die zou er wel leuker uitzien als ze wat voller was. Ik nam haar bijna elke dag mee naar de KFC.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef mymoodfentje het volgende:
Wacht even, hij is trots dattie een dikkertje heeft gebatst?
lol
We moeten het hem niet alleen kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Saisai het volgende:
Een echte heer, lekker uit eten in de KFC
omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg
Lolwhut.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Rijstkoker het volgende:
Gewoon een check op de lijst, heb ook ooit een superdunne gehad maar die zou er wel leuker uitzien als ze wat voller was. Ik nam haar bijna elke dag mee naar de KFC.
Als je dat serieus al dik vindt, heb je echt een probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef mymoodfentje het volgende:
lol
truequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten het hem niet alleen kwalijk nemen.
De vrouw die zich elke dag laat meenemen naar de KFC is ook
En elke dag KFC was je advies?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Ze wilde ook aankomen voor mij dus ging ze mee. Soms denk ik er weleens aan om mijn levensstijl te veranderen maar meteen settelen met de eerste beste schiet ook niet op and so, the quest continues.
Iemand die haar een beetje kent ziet het zo. Trust me. En je laten opnaaien is sowieso domquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Mja ok, eerst plaatste ik geen foto's bij mijn topics maar heb me een beetje op laten naaien door mensen die zeiden dat ze het niet geloofden
Herkenbaar? Nee toch...
[..]
Ga jij maar snel terug naar je pr0nschuur, jouw tere zieltje kan duidelijk 'de alledaagse vrouw' niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef mymoodfentje het volgende:
lol
KFC hielp en was nog lekker ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
En elke dag KFC was je advies?![]()
![]()
Gast, serieus. Je maakt het beeld van jezelf alleen maar erger.
Ja die mogelijkheid zit er wel in, houdt het wel een beetje spannend elke keer als ze me beltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef Velma het volgende:
Iemand die haar een beetje kent ziet het zo. Trust me. En je laten opnaaien is sowieso dom
Dachten de dames die nu op www.kodiefiles.nl staan ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het is zijn ex, ik neem aan dat ten tijde van de screenie, ze nog samen waren.
Ik doe dit soort dingen niet, maar mocht ik in een vlaag van verstandsverbijstering zoiets gaan doen, dat vertrouw ik mijn vriend dat hij dit niet online zet. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen vind ik.
Maar wellicht ben ik heel raar enzo
Een iets dikkere ex slet van mij:Als je dit dik noemt, vraag ik me af wat je je bij slank voorstelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zet ze ook foto's van jou op het internet, waar je aan het fappen bent voor je webcam?
Goeie vraag. En, zou je dat leuk vinden? Je krijgt wel een balkje voor je ogen hoor, maar op de achtergrond kan je duidelijk zien dat het jouw kamer is. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Pulzzar het volgende:
En zet ze ook foto's van jou op het internet, waar je aan het fappen bent voor je webcam?
Ik ben zo slim het niet voor de cam te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goeie vraag. En, zou je dat leuk vinden? Je krijgt wel een balkje voor je ogen hoor, maar op de achtergrond kan je duidelijk zien dat het jouw kamer is. Niks mis mee toch?
Quote van de dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Saisai het volgende:
Een betere vrouw dan een goedkope slet zou je ook niet kunnen krijgen, geniet er nog maar even van.
Ja om vol te pompen wel.quote:
nee hoor, vind je een realist op dit punt, niets mis meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik begrijp jullie reacties wel.
Nja, ik ben een klootzak soms. Ik heb soms ook echt wel schuldgevoel als ik iemand bespeeld heb.
Maar het eerste wat ik doe om het te vergeten is met een andere meid aanpappen en dan ga ik gewoon weer verder. Het is een soort van cirkel.
Soms word ik wakker met de gedachte van, hoe zou het nou zijn om echt oprecht van iemand te houden? Ooit wel gedaan maar sletjes zijn sletjes. Ja, ik heb daadwerkelijk ooit een gebroken hart gehad.
Liefde voor altijd? Geloof ik niet in.
Ik geloof dat mensen in een bepaalde tijdsperiode bij elkaar passen en daarna groeien ze uit elkaar.
Misschien verander ik binnenkort wel als ik de juiste persoon heb gevonden.
ps. sletjes bef ik nooit.
Nou ja ik begrijp je wel, je probeert het tenminste niet goed te praten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Nja, ik ben een klootzak soms. Ik heb soms ook echt wel schuldgevoel als ik iemand bespeeld heb.
Maar het eerste wat ik doe om het te vergeten is met een andere meid aanpappen en dan ga ik gewoon weer verder. Het is een soort van cirkel.
Soms word ik wakker met de gedachte van, hoe zou het nou zijn om echt oprecht van iemand te houden? Ooit wel gedaan maar sletjes zijn sletjes. Ja, ik heb daadwerkelijk ooit een gebroken hart gehad.
Liefde voor altijd? Geloof ik niet in.
Ik geloof dat mensen in een bepaalde tijdsperiode bij elkaar passen en daarna groeien ze uit elkaar.
Misschien verander ik binnenkort wel als ik de juiste persoon heb gevonden.
ps. sletjes bef ik nooit.
Hier, heb je 25 cent. Wellicht kan je er een mooie backbone van kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Alledaagse vrouw met kort pittig haar zeker, ik zie het wel in je usericoonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef Velma het volgende:
[..]
Iemand die haar een beetje kent ziet het zo. Trust me. En je laten opnaaien is sowieso dom
[..]
Ga jij maar snel terug naar je pr0nschuur, jouw tere zieltje kan duidelijk 'de alledaagse vrouw' niet aan![]()
Denken dat iemand lijkt op de usericonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Alledaagse vrouw met kort pittig haar zeker, ik zie het wel in je usericoonvandaar dat jij je aangesproken voelt
Ik geef Rijstkoker groot gelijk, als je als vrouw zo dom bent om je te laten gebruiken dan maak er vooral gebruik van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hier, heb je 25 cent. Wellicht kan je er een mooie backbone van kopen.
Ah shit, doe ik het toch![]()
Hoe kom je erbij dat ze zich laat gebruiken? Zij zoekt seks met hem toch zelf op? Ik heb niet van Rijstkoker begrepen dat de dame een relatie met hem wil en ze het seksen alleen doet in de hoop dat zij de Rijst voor zijn Koker wordtquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef Rijstkoker groot gelijk, als je als vrouw zo dom bent om je te laten gebruiken dan maak er vooral gebruik van.
Je zit nu alleen Rijstkoker af te fikken maar jouw soortgenoot is niks anders hoor.
Zij heeft zelfs een vriend en hij geen vriendin ten tijde van dat akkefietje (volgens mij).
Oh, geloof me.. ik zou zelf ook niks aan afbeeldingen plaatsen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:42 schreef Velma het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze zich laat gebruiken? Zij zoekt seks met hem toch zelf op? Ik heb niet van Rijstkoker begrepen dat de dame een relatie met hem wil en ze het seksen alleen doet in de hoop dat zij de Rijst voor zijn Koker wordt
Bovendien is het gewoon flauw pikante foto's die je van anderen krijgt zo te misbruiken. Ik kan niet begrijpen dat mensen zich gerechtigd voelen anderen te kwetsen en op internet te kwakken met het woord 'slet' puur en alleen omdat iemand hen het materiaal verschaft heeft dit te kunnen doen. Zelfs jij moet snappen dat ze die foto's en camsessies en what not gegeven heeft op het vertrouwen dat Rijstkoker er geen misbruik van maakt. Hij misbruikt dat vertrouwen en dan zeg jij dat hij er vooral gebruik van moet maken?
True thatquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, geloof me.. ik zou zelf ook niks aan afbeeldingen plaatsen.
Maar het kan me nu barweinig schelen, een echte vrouw verdient het zeker niet
En jammer van de zin 'Zelfs jij moet snappen...'
Zelfs jij? hoezo ken jij mij?
Zij is oko gewoon dom geweest zo op de foto te gaan, praat niets goed, maar dan is die kans aanwezig.
Zelfde als al die celebs die pornovideos maken, en dan later gaan janken dat het uit komt.
Je was er zelf bij....
Akkoord, niet helemaal netjes neequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Velma het volgende:
[..]
True thatNatuurlijk is het een risico dat ze neemt, en je kan het beter niet doen als je echt niet wil dat het ergens op internet terecht komt. Maar om het maar gewoon te plaatsen omdat het kan...
En ik zei 'zelfs jij' omdat jij begon over 'jouw soortgenoot'
Beetje zelfspot is best goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:01 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
OT: Ik vind het zo erg om van die moddervette vrouwen te zien met van die shirts met van die teksten als I love cupcakes etc. Dat begrijp ik echt niet. Waarom benadrukken dat je dik bent? Maar aan de andere kant, ik denk niet dat er een manier is om je goed te kleden als je er dik bent. Vetrollen zitten er altijd, en dat is nou eenmaal niet sexy of mooi.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Velma het volgende:
[..]
True thatNatuurlijk is het een risico dat ze neemt, en je kan het beter niet doen als je echt niet wil dat het ergens op internet terecht komt. Maar om het maar gewoon te plaatsen omdat het kan...
En ik zei 'zelfs jij' omdat jij begon over 'jouw soortgenoot'
Klinkt nog niet eens als zo'n slecht plan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Micson het volgende:
Okee, iedereen heeft dus last van dikke mensen, incluis ik. Laten we dan een wet ingaan die stelt dat men vanaf vandaag nog een jaar heeft om af te vallen tot <75 kg.
Vanaf 15 Juni 2012 wordt deze zwijnen, want dat zijn het, middels het volgende plan uit de samenleving verwijderd:
1. Oppakken
2. Deporteren naar de kolenmijnen in Limburg, die we gaan heropenen
3. Te werk stellen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Micson het volgende:
Okee, iedereen heeft dus last van dikke mensen, incluis ik. Laten we dan een wet ingaan die stelt dat men vanaf vandaag nog een jaar heeft om af te vallen tot <75 kg.
Vanaf 15 Juni 2012 wordt deze zwijnen, want dat zijn het, middels het volgende plan uit de samenleving verwijderd:
1. Oppakken
3. Te werk stellen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Micson het volgende:
1. Oppakken
3. Te werk stellen
Ik denk dat dit genoeg motivatie is om nog dikker te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Micson het volgende:
Okee, iedereen heeft dus last van dikke mensen, incluis ik.
Ik raakte een snaar he, dikkertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:21 schreef Velma het volgende:
[..]
Denken dat iemand lijkt op de usericonEn dat tegen iemand gebruiken
Ik voel me inderdaad geroepen jou te beschermen voor je eigen infantiliteit gezien jij de dame die in dit topic gepost is een dikkertje noemt waar je je voor moet schamen dat je haar om je pik gerijgd hebt. Ik weet niet hoe vaak jij buiten komt, maar die dame is -zeker in vergelijking met wat je zoal op straat tegenkomt- niet bepaald dik te noemen.
Ik vind het daarom triest dat jij vanaf je computertje roept dat een user zich moet schamen dat hij haar doet. Het is te betwijfelen of jij het zo even 'beter' doet knul, gezien de alledaagse vrouw er dus niet uitziet als een pr0npoes die jij mogelijk gewend bent te zien op je beeldscherm
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik raakte een snaar he, dikkertje
Nee, maar wel om upskirt gefotografeerd te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Meisjes met een kort rokje vragen er ook om, om verkracht te worden toch
Wat zou je liever zien een shirtje met "I hate my fat ugly body"?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:01 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
OT: Ik vind het zo erg om van die moddervette vrouwen te zien met van die shirts met van die teksten als I love cupcakes etc. Dat begrijp ik echt niet. Waarom benadrukken dat je dik bent? Maar aan de andere kant, ik denk niet dat er een manier is om je goed te kleden als je er dik bent. Vetrollen zitten er altijd, en dat is nou eenmaal niet sexy of mooi.
In feite zeggen ze met "I love cupcakes" hetzelfde. Het verschil is dat zij de clown uithangen omwille van hun figuur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Wat zou je liever zien een shirtje met "I hate my fat ugly body"?
Zag er laatst eentje met "I may be fat, but you're ugly. And I can diet."quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat zou je liever zien een shirtje met "I hate my fat ugly body"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |