Jij bent niet dik, maar ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
TS zag mij net in de binnenstad van Zwolle
Je ziet er inderdaad best dik uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent niet dik, maar ook niet aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad best dik uit.
Verkapte ''check-mijn-fobo'' post.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Verkapte ''check-mijn-fobo'' post.
Als ik in Zwolle was geweest zou ik dat niet melden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]hoezo. Voor t zelfde geld had ik een leeg fobo. Ik wilde alleen melden dat ik net ook in de binnenstad van Zwolle was.
Fijn voor je, dat jij dat niet zou melden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik in Zwolle was geweest zou ik dat niet melden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Fijn voor je, dat jij dat niet zou melden.
Ik heb gisteren 2 uur geneukt, RB, en het schijnt dat mijn penis te dik is, want daar wordt zoveel over geklaagd, waarom zeggen ze altijd dat dat iets goed is, en als het er op aan komt is het weer niet okee, omdat het pijn doet, al is het onbedoeld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Rainb0ws het volgende:
Kwam je deze bois tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Was jij diegene die bij dat groepje guidos stond die midden in de Diezestraat de weg liep te blokkeren?
Die linker houd z'n drol op ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Kwam je deze bois tegen?
[ afbeelding ]
Tot ze op je springen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon tegen dat soort vrouwen zeggen dat ze een keer moeten gaan sporten en maar 1 cheeseburger bestellen bij de Mac ipv hun gebruikelijke 6. Kun je lachen
Meh.. je bent toch altijd sneller dan hun. Tenminste dat mag ik hopenquote:
Doet mij altijd denken aan groep 4 toen ik dagelijks met zo'n dik jochie vocht. Elke keer verloor ik omdat hij mij op de grond duwde en op mij ging zittenquote:
Hahaha not againquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 uur geneukt, RB, en het schijnt dat mijn penis te dik is, want daar wordt zoveel over geklaagd, waarom zeggen ze altijd dat dat iets goed is, en als het er op aan komt is het weer niet okee, omdat het pijn doet, al is het onbedoeld.
Waarom zijn veel vrouwen zo oneerlijk?
En 2 uur schijnt ook weer te lang te zijn, dus binnen een kwartiertje klaar zijn is blijkbaar ook weer beter, zo snappen we het nooit.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken aan groep 4 toen ik dagelijks met zo'n dik jochie vocht. Elke keer verloor ik omdat hij mij op de grond duwde en op mij ging zitten
BRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 lekkere dikkertjes voor je topic. *
60 kilo is meer dan voldoende voor een vrouw anders horen ze op stal te staan. Het probleem met dikke mensen is dat ze boos worden als je tegen ze zegt dat ze niet dik worden van luchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben voorstander van het verplicht dragen van een burka voor vrouwen die zwaarder zijn dan 80KG
...of sperma.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
60 kilo is meer dan voldoende voor een vrouw anders horen ze op stal te staan. Het probleem met dikke mensen is dat ze boos worden als je tegen ze zegt dat ze niet dik worden van lucht
Daar wordt een vrouw maximaal 9 maanden dik van. Maar redelijkheid is mijn tweede naam een vrouw mag er best een maand over doen om haar oude figuur weer terug te krijgen na de bevallingquote:
huppelmuts toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Wie is eigenlijk het dikste wijf van Fok! ?
PICS?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
huppelmuts toch?
Afgaande op een foto van een meet.
Einsteins mening: Da's meer massa dan energiequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 lekkere dikkertjes voor je topic. *
kennis over dit hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dikke wijven met zwarte kleding, dat maakt slanker... maar boven de 100 kilo werkt dat niet meer....
Goed idee voor een nieuw programma met Frits Sissing: "Op Zoek Naar Het Dikste Wijf Van FOK!"quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Ik krijg nu een heel duidelijk beeld op m'n netvlies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
pas op zwenkt uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
niks aan toe te voegenquote:
myraelequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Je vergeet er een.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopenquote:
Die lopen door elke stad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopen
Klopt, maar het ging hier over Zwolle.quote:
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, volgens mij kunnen ze ook echt niet lopen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |