huppelmuts toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Wie is eigenlijk het dikste wijf van Fok! ?
PICS?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
huppelmuts toch?
Afgaande op een foto van een meet.
Einsteins mening: Da's meer massa dan energiequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 lekkere dikkertjes voor je topic. *
kennis over dit hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dikke wijven met zwarte kleding, dat maakt slanker... maar boven de 100 kilo werkt dat niet meer....
Goed idee voor een nieuw programma met Frits Sissing: "Op Zoek Naar Het Dikste Wijf Van FOK!"quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Ik krijg nu een heel duidelijk beeld op m'n netvlies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
pas op zwenkt uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja ik zie ook steeds vaker met van die dikke negerinnen (en dan bedoel ik dus echt obees) in hotpants en met naaldhakken onder hun varkenspootjes.
En bij elke stap schommelen die massieve benen (met putjes en al) ongecontoleerd alle kanten op. Levensgevaarlijk.
niks aan toe te voegenquote:
myraelequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Hendroit het volgende:
Je vergeet er een.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopenquote:
Die lopen door elke stad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat die door Zwolle heen lopen
Klopt, maar het ging hier over Zwolle.quote:
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Terechte klacht, maar sowieso Zwolle
Chubby vrouwen daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, volgens mij kunnen ze ook echt niet lopen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is gewoon moddervet. Bah om te kotsen dit soort vetzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |