quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Een iets dikkere ex slet van mij:Wat is daar dik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er veel mannen zijn die dolgraag een vriendin willen met zo'n figuur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Slank is ze ook niet, maar ze was wel zacht
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Een iets dikkere ex slet van mij:Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.O+
Ben zelf ook niet dun hoor, maar die foto komt uit een ander topic van mij. Ik heb meerdere foto's van mijn exen op fok gezet, onherkenbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.
Leuk toch voor teh internetl0lz, niemand die ze herkent ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Deckard het volgende:
Maar serieus, behoorlijk kansloos inderdaad.
Ik had je persoonlijk ritueel geslacht, maar ik heb dan ook alleen leuke exen die dit niet hoeven doen om hun eigen ego en/ of aandacht te regulieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet dun hoor, maar die foto komt uit een ander topic van mij. Ik heb meerdere foto's van mijn exen op fok gezet, onherkenbaar.
Hoho als je je zo laat zien voor de webcam vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over haar dat je dit op internet plaatst.
Triest figuur
Bovendien is ze niet dik, wellicht moet je zelf eens wat gaan eten tandenstoker.
Meisjes met een kort rokje vragen er ook om, om verkracht te worden tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho als je je zo laat zien voor de webcam vraag je er ook wel om.
Nja ik vind het leuk om mijn avonturen en klachten alles beetje anoniem te delen op fok. Als ik het in mijn vriendengroep vertel dan ben ik al de klootzak etc. blablabla.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had je persoonlijk ritueel geslacht, maar ik heb dan ook alleen leuke exen die dit niet hoeven doen om hun eigen ego en/ of aandacht te regulieren.
Wat is dat nou weer voor een onzin vergelijking joh? Je hebt echt wel genoeg verstand om te zien dat die vergelijking nergens op slaat. Mag ik hopen dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Meisjes met een kort rokje vragen er ook om, om verkracht te worden toch
O sorry, ik dacht dat we een soort van wedstrijd hielden wie de meest onzinnige dingen kon zeggen. Maar jou eerste zin was dus wél serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin vergelijking joh? Je hebt echt wel genoeg verstand om te zien dat die vergelijking nergens op slaat. Mag ik hopen dan.
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat we een soort van wedstrijd hielden wie de meest onzinnige dingen kon zeggen. Maar jou eerste zin was dus wél serieus?
Het is zijn ex, ik neem aan dat ten tijde van de screenie, ze nog samen waren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.
Ik ben heul geen randdebielquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was serieus. Als je je zo laat zien voor de webcam zit de kans er dik in dat een of andere randdebiel je op het internet zet. Wat nu dus ook is gebeurd.
Iets met respect, snap je vast nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ben heul geen randdebiel![]()
Maar wat is er mis met dingen anoniem op internet te gooien en erover te praten zonder dat iemand weet over wie het daadwerkelijk gaat?
Restecp? Ik heb nooit echt iets met haar gehad, het is een meisje die ik altijd kan bellen voor sex.quote:
Nee dat is niet raar, maar ja ze kan niet zeggen dat je niet wist dat zoiets kon gebeuren. Natuurlijk verwacht je het niet maar ja zoals je hier ziet kan iemand daarna na de break-up mee gaan rond strooien. Dus wees gewoon slim en doe het niet wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het is zijn ex, ik neem aan dat ten tijde van de screenie, ze nog samen waren.
Ik doe dit soort dingen niet, maar mocht ik in een vlaag van verstandsverbijstering zoiets gaan doen, dat vertrouw ik mijn vriend dat hij dit niet online zet. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen vind ik.
Maar wellicht ben ik heel raar enzo
Oh ze gaat vreemd terwijl ze een vriend heeft. Gooi dan maar op het internet met hoofd erbij, als het zo'n slet is. En ja je bent een klootzak gelukkig snap je dat zelf ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Restecp? Ik heb nooit echt iets met haar gehad, het is een meisje die ik altijd kan bellen voor sex.
Ze heeft een "vriend" die gaat binnenkort op vakantie en ze heeft me uitgenodigd bij hem thuis te komen slapen als hij weg is.Ok mijn andere exen die hebben niks verkeerds gedaan, ik ben/was een klootzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |