Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef karo30 het volgende:
lekker dik buikje is niks mis mee en dan een cupje e of f er bij lekker hoor
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef karo30 het volgende:
lekker dik buikje is niks mis mee en dan een cupje e of f er bij lekker hoor
lachen is gezond beledigen nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.
Nee. Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef karo30 het volgende:
[..]
Dus die moeten maar ongelukkig verder leven omdat de andere mensen hen niet kunnen accepteren.
Jij doet nogal moeilijk over dikke mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je komt op mij over alsof je zelf nogal dik bent of iemand in je omgeving, waardoor je nu moeilijk doet over het feit dat FOK!kers er om 'lachen'.
Ik? Lees je niet goed o.i.d.?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij doet nogal moeilijk over dikke mensen.
sorry voor het onbegripquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik? Lees je niet goed o.i.d.?
Ik reageerde alleen met m'n mening, toen ging hij opeens tegen mij beginnen dat hij het niet fijn vindt dat 'vollere' mensen hier gepest worden. Terwijl ik hier niet eens iemand pest o.i.d.
Dus beter lezen volgende keer, vrind.
Touché.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ze houden iig wel van worst.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er zijn toch meer mannen die op vollere dames vallen, dan je zult denken.
In b.v. de Verenigde Staten hebben de meeste vrouwen overgewicht, terwijl in de Aziatische landen weer bijna geen dikkere vrouwen zijn te vinden.
Persoonlijk vind ik hele magere vrouwen niet aantrekkelijk, dat je echt de ribben goed kunt zien als ze naakt zijn![]()
Als ik op tv sommige topmodellen zie, dan denk ik neen.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak.
[ afbeelding ]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Er zijn toch meer mannen die op vollere dames vallen, dan je zult denken.
In b.v. de Verenigde Staten hebben de meeste vrouwen overgewicht, terwijl in de Aziatische landen weer bijna geen dikkere vrouwen zijn te vinden.
Persoonlijk vind ik hele magere vrouwen niet aantrekkelijk, dat je echt de ribben goed kunt zien als ze naakt zijn![]()
Als ik op tv sommige topmodellen zie, dan denk ik neen.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig.
Daar hang het ook echt over haar heupen heen.
En ze is iets kleiner natuurlijk.
Anorexia much?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[..]
ik geil op zulke berichten. Dankjewel
Vieze vetklep.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
[..]
ik geil op zulke berichten. Dankjewel
Die rechter is niet slank te noemen, maar lelijk vind ik haar ook zeker niet. Die linker is een maat 44 die zich kleedt in 40, dat feit alleen al verdiend 44 zweepslagen op haar dikke reetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Die rechtse vind ik eigen wel leuk, die links is iets te mollig dik.
Daar hang het ook echt over haar heupen heen.
En ze is iets kleiner natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Een iets dikkere ex slet van mij:Ik vind haar niet dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |