Behang verwijderen kan je stiefvader toch doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog werk en studie he
Wo ist der Bahnhof?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Sinds wanneer is Do een station?Ik dacht dat ze zangeres was
Hij is schilder, lijkt me handig als hij zich daar dan op concentreertquote:Op donderdag 21 april 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Behang verwijderen kan je stiefvader toch doen?Anders kiest hij wel het fijnste klusje om te gaan schilderen
Ja en dan bereid je toch een muur voor, of dat is iig hoe ik het zou zienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is schilder, lijkt me handig als hij zich daar dan op concentreert
Ik dacht dat het "Dort" wasquote:Op donderdag 21 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wo ist der Bahnhof?
Do ist er Bahnhof!
Ik moest er ineens aan denken. Let maar niet op mij
Ja dat scheelt een hoop, elk ritje wat meenemenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het is toch vrij dichtbij je huidige huis?
Elke keer als je op en neer rijdt om te klussen gewoon vast een paar dozen vol zooi meenemen die je de komende maand niet gebruikt, dat gooi je vast op zolder daar.
Dan heb je op het eind alleen nog een matrasje op de grond in je oude huis
Ja true, het gaat ook heus wel lukkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, het is toch vrij dichtbij je huidige huis?
Elke keer als je op en neer rijdt om te klussen gewoon vast een paar dozen vol zooi meenemen die je de komende maand niet gebruikt, dat gooi je vast op zolder daar.
Dan heb je op het eind alleen nog een matrasje op de grond in je oude huis
Dat!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is het ook. Het klinkt alleen leuk.
quote:
Altijd weer spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja true, het gaat ook heus wel lukkenMaar het is ineens zo echt zeg maar
Neanderthal!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits, welke taal doen we hierna?
Body languagequote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits, welke taal doen we hierna?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef APK het volgende:
Komt van Koot en Bie toch?
Daar moet je volwassen voor zijn om dat te kennen
Colinaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Deze krijg je als je afbeeldingen googlet op body language.
Hoe heet ie ook alweer, die scheids?
[ afbeelding ]
Watsup?quote:
Philip heeft ook zulke ogen!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Deze krijg je als je afbeeldingen googlet op body language.
Hoe heet ie ook alweer, die scheids?
[ afbeelding ]
Ik wist het antwoord, had niet verwacht dat iemand anders in de SC dat zou wetenquote:
Zullen we voetbaltrivianten?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord, had niet verwacht dat iemand anders in de SC dat zou weten
Jawellll, ik heb het zelfs een hele tijd gewetenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord, had niet verwacht dat iemand anders in de SC dat zou weten
Neuh, ik kijk nauwelijks voetbal de laatste tijdquote:
Dat wist ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij reclame voor Opel maaktequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
Dat wist ik ook
Hij is toch "ontslagen" doordat hij bij Barca onder contract stond ofzo?
Dat weet ik ook nog, maar daar zou hij toch niet om ontslagen zijn denk ik?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij reclame voor Opel maakte
Opel was toen volgens mij ook sponsor van AC Milanquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik ook nog, maar daar zou hij toch niet om ontslagen zijn denk ik?
Oh ja, idd, daarom werd hij overgeplaatst naar een lagere competitie, omdat Opel ook AC Milan sponsordequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij reclame voor Opel maakte
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Opel was toen volgens mij ook sponsor van AC Milan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, idd, daarom werd hij overgeplaatst naar een lagere competitie, omdat Opel ook AC Milan sponsorde
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Mo laat het filmpje van Maik nog een keer afspelen
En iedereen moet meekijken
Echt...
Dan zal ze wel weer gaan zeiken om dat stappen-zinnetje.
Die gozer hoort met zijn handjes op zijn rug gebonden op haar te wachten jahhhh!
Ik snap haar echt nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Mo laat het filmpje van Maik nog een keer afspelen
En iedereen moet meekijken
Echt...
Dan zal ze wel weer gaan zeiken om dat stappen-zinnetje.
Die gozer hoort met zijn handjes op zijn rug gebonden op haar te wachten jahhhh!
Eat pray yawn!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
Maar ik win de Chick-flick-trivia-quiz![]()
Voelt best wel gehandicapt als je de smoke-smiley niet meer mag gebruiken![]()
Ik weet het!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Uit welke film kwam (en niet stiekem Googlen):
Don't eat fish.
Why not?
Fish piss in the sea.
So do children.
Don't eat children either.
Dan gaat het stukquote:
Nee, ik noem google zwakquote:
Het is ook veel te warm om te slapen voor de tijd van het jaarquote:
En het blijft nog maanden warm en droogquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm om te slapen voor de tijd van het jaar
Tnxquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga toch maar, morgen werken.
Trusten!
En veel plezier morgen met het krijgen van je sleutel Tombo!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)arm_en_droog___.htmlquote:
Lekker met het raam open slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog helemaal niet toe aan te warme slaapkamer enzo
En Bink ook niet
Oeh, dat kan ik straks ook, met mn nieuwe huisquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker met het raam open slapen![]()
Kan ik voor het eerst doen vandaag, de afgelopen dagen heb ik het raam dicht gehouden omdat mijn wekker anders de hele buurt wakker gilt
Het is toch nog niet té warm voor Bink?
Muggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker met het raam open slapen![]()
Kan ik voor het eerst doen vandaag, de afgelopen dagen heb ik het raam dicht gehouden omdat mijn wekker anders de hele buurt wakker gilt
Het is toch nog niet té warm voor Bink?
"Er zit nauwelijks vocht in de bodem. Alles verdampt snel, waardoor temperaturen nog sneller oplopen. Het proces versterkt zichzelf,"quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)arm_en_droog___.html
Nou ja, die quoten een of ander Meteo gebeuren
Heb je nu geen ramen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, dat kan ik straks ook, met mn nieuwe huis
Volgens mij wonen jullie daar inmiddels lang genoeg om horren te maken / kopenquote:
In Bleiswijk regent het over anderhalve week alweer zo te zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
"Er zit nauwelijks vocht in de bodem. Alles verdampt snel, waardoor temperaturen nog sneller oplopen. Het proces versterkt zichzelf,"
Tja, dat heb je wel vaker een tijdje, maar meestal gaat het toch weer regenen
Ik slaap aan de voorkant, begane grondquote:
That's what she said...quote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap aan de voorkant, begane grond
Mooi dat ik daar geen ramen open ga doen, dan krijg ik insluipers
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon pas je raam open gooien als al je lampen uit zijn.
Dan stop je er toch een stukje kauwgom tussen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik durf die horren niet te laten maken omdat ik bang ben dat mijn centimeters/meetlatten/dingesen net een millimeter afwijken ofzo en dat ze dan niet passen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.
Of spinnen
Mijn tuin wel eens gezien?quote:
Nu nog niet joh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.
Of spinnen
Je kent me nu toch wel een béétje beter dan dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog niet joh!
En de muggen en spinnen die nu rondhangen zijn veel te daas om schade te doen, wat ze toch al nauwelijks doen
Insmeren tegen muggen, als je het echt nodig vindt en slapen tegen spinnen
Veel plezier in la bella Roma! En je weet het, het is een stad waar mannen je zo achtervolgen en in de billen knijpen! Dus maak er gebruik van of niet.quote:
Ik heb jaren geleden even voor het snelle zo'n horgaasje bij de Xenos gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik durf die horren niet te laten maken omdat ik bang ben dat mijn centimeters/meetlatten/dingesen net een millimeter afwijken ofzo en dat ze dan niet passen
Kiepkantelramen, het zou allemaal moeten kunnen met hor, maar ik heb er wat weinig vertrouwen in.
Je hebt ook van dat op maat te knippen hor met klittenband, maar moet je dat dan elke keer los trekken als je je raam open en dicht doet?Ik snap er geen fuck van.
Yay! Gefeliciteerdquote:
I've got the secreeeeetquote:
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn date voor vanavond heeft afgezegd. Mannen zijn stom.
Maar vrouwen hebben geen konijntjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaar
quote:
Ja dat zei S precies hetzelfde iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hij is qua specs wat minder dan de 'echte' Galaxy, maar hij is roze dus dat maakt vast een hoop goed. En zo veeleisend ben je ook niet toch? (qua telefoons dan)
Anders betaal je wellicht meer voor functionaliteit die je toch nooit gebruikt
Dan is dit prima tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei S precies hetzelfde idd
Hij is sowieso in alle opzichten beter en sneller dan wat ik nu heb, en als ik bv een film zou willen kijken op mijn telefoon kon ik beter de 'echte' Galaxy nemen. Maar ik kijk nog geen youtubeje op mijn telefoon
Exact, ik heb nooit mijn telefoon in mijn zak oid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is dit prima toch
en een QWERTY toetsenbord er op tikt ook lekker makkelijk, hij is er wss wel wat dikker voor, maar goed, als dat ding in je tassie of op je bureau ligt ofzo heb je daar weinig last van
Oostenrijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
Voor wie er nog halve finale kaarten wil winnen:
http://www.songfestival.nl/index.php?id=718
Wat dacht jij dan dat de vraag was?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee wacht
Ik had de vraag even moeten lezen
Ik las te snelquote:
Euhquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
DUS wie er na moet. Niet DIE wie er na moet.
Het is wel storendquote:
Daarom zeg ik, ik las de vraag verkeerd/te snelquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Euh![]()
![]()
Het is gewoon: Welk land treedt op voor Nederland
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel storendOp het werk supporten we ook Duitse, Poolse en andere lui vanuit half europa. Ook zo hatelijk als je die ergens mee aan het helpt en je hebt hun PC 'overgenomen' en je tikt iets en het klopt niet omdat de keyboard instellingen van de remote PC gebruikt worden
![]()
Vooral leuk als je iets van een servernaam in moet vullen, dat begint altijd met \ en vaak in de naam nog wel ergens een \ . Kan je die mensen gaan vragen of ze even op de backslash willen drukken
Je kan natuurlijk gewoon in windows de keyboard layout aanpassen, dan maakt het geen flikker uit dat er AZERTY of QWERTZ(U) op de toetsen staan, het tikt als een QWERTYquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje op een azerty-keyboard typen, was ook niet zo'n succes
Dan snap ik dit nog steeds niet:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Daarom zeg ik, ik las de vraag verkeerd/te snel
Heb hem niet ingevuld oid. Wilde alleen het linkje hier even zetten voor mensen die mee willen doen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
DUS wie er na moet. Niet DIE wie er na moet.
Moet je wel blind kunnen typenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon in windows de keyboard layout aanpassen, dan maakt het geen flikker uit dat er AZERTY of QWERTZ(U) op de toetsen staan, het tikt als een QWERTY
Ohgottegottegotquote:
En daarna riep ik dat het 'dus wie er na moet' ipv 'die wie er na moet' moest zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las te snel![]()
Ik dacht 'Vóór welk land treedt Nederland op'.
Die wie er na moet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:56 schreef tombolafan het volgende:
Zul je altijd zien, heb je net 20 pakken laminaat in je auto, belt je zusje dat ze met migraine ergens in Muiden in een grasveld ligt, of ze opgehaald kan wordenEn de auto van mn ouders stond bij de garage, dus als een malle alles uitgeladen en haar opgehaald, endat in die hitte
Maar goed, houdt je scherp
Haar vriend was mee, op de fiets van Almere naar hier, dus daar had ze weinig aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een gedoe
En de man van je zus was niet in de buurt oid?
Ze was vast dankbaar
Na heel lang nadenken, jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
Ohgottegottegot
Dat was weer omdat ik een zin verkeerd typte
[..]
En daarna riep ik dat het 'dus wie er na moet' ipv 'die wie er na moet' moest zijn.
Snappienog?
Ja, daar heb ik nu helemaaaaaal zin inquote:
Ga je morgen weer wapperen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu helemaaaaaal zin in![]()
Gaan jullie wéér?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry
Deed het pijn?
[..]
Morgen gaat Tombo mee naar Pijnacker
Weer?quote:
Kan je dan niet beter een abo nemen, het is toch nog best een vrij prijzige happening (niet dat je aan mij moet uitleggen wat je met je geld doet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer?
Tombo is nog nooit geweest hoor
En elke week naar de sauna is niet meer dan normaal op zich, ik ging vroeger als kind al elke dinsdagavond (naar de sauna van de ouders van Angela Groothuizen).
Als je profijt wilt hebben van het weerstand opbouwende effect moet je minimaal elke week gaan. Er komen zelfs mensen 3 of 4 keer per week
Weerstand waar tegen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
En elke week naar de sauna is niet meer dan normaal op zich, ik ging vroeger als kind al elke dinsdagavond (naar de sauna van de ouders van Angela Groothuizen).
Als je profijt wilt hebben van het weerstand opbouwende effect moet je minimaal elke week gaan. Er komen zelfs mensen 3 of 4 keer per week
Gb en ik hebben al gekeken daar naar zo'n 10-dingen kaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een abo nemen, het is toch nog best een vrij prijzige happening (niet dat je aan mij moet uitleggen wat je met je geld doet hoor). Maar leuk
Ik ga morgen t/m maandag lekker ff weekendje weg
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Velp, ff hotelletje daar. Even naar het openluchtmuseum en de Apenheul is het idee.
Ik heb een apenheul-fetish ofzoaltijd als ik daar in de buurt ben wil ik er heen
Ja is toch ook superleukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Velp, ff hotelletje daar. Even naar het openluchtmuseum en de Apenheul is het idee.
Ik heb een apenheul-fetish ofzoaltijd als ik daar in de buurt ben wil ik er heen
Volgens mij heeft dat gewapper en al die andere new age frutsels weinig invloed verderquote:
quote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat gewapper en al die andere new age frutsels weinig invloed verder
Leuk is het wel hoor
Sauna wel natuurlijk, maar walvis-orgasmegeluiden in het roze kleurenbad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin
Je snapt toch serieus wel dat het gezond voor je is?
WTF heb je het overquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Sauna wel natuurlijk, maar walvis-orgasmegeluiden in het roze kleurenbad?
Je zit op je eigen handdoek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Muis006 het volgende:
Maar dan zit je op de plek van iemand anders zijn kontzweet.
Ieuw.
Gewoon stoppen met rokenquote:
Kontzweet van iemand anders zijn handdoek op jouw handdoek.quote:
Zeikwijf, je ging zelf ook naar de saunaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kontzweet van iemand anders zijn handdoek op jouw handdoek.
Ieuw.
Maar zonder onderwater-Mozart-in-opwekkend-kruidenboter-badje.quote:
Oh dátquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zonder onderwater-Mozart-in-opwekkend-kruidenboter-badje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Maar je had wel meegekregen dat het wapperen gewoon IN de sauna is om de temperatuur tijdelijk nog wat hoger te krijgen? Wat kwaak je nou over walvis orgasme geluiden in het roze kleurenbad?
Geil!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Muis006 het volgende:
Als ik ooit naar de sauna ga wil ik bij Greys op schoot, want haar zweet vertrouw ik wel.
Wat maak je je toch druk om die kerel, hij is toch keurig getrouwd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Dat was lekker
Maar dan zonder die kerel, die was er toen niet. Godzijdank.
Ah snap, ik ben vergeten je te sms-en he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Zou het nog helpen als ik vanaf nu tot morgenmiddag niets eet?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
Maar je had wel meegekregen dat het wapperen gewoon IN de sauna is om de temperatuur tijdelijk nog wat hoger te krijgen? Wat kwaak je nou over walvis orgasme geluiden in het roze kleurenbad?
Het klinkt als iets dat ik wel leuk zou vinden trouwens
Misschien eerst even slankzweten in een andere sauna?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Zou het nog helpen als ik vanaf nu tot morgenmiddag niets eet?
Ik las stankzwetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien eerst even slankzweten in een andere sauna?
Hihihiquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah snap, ik ben vergeten je te sms-en he?
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Wat maak je je toch druk om die kerel, hij is toch keurig getrouwd?
Kun je niet met een snorkel andersom gaan liggen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
Je snapt het niet
Wèlke kerel dan ook, ik moet geen kerel in mijn badje als ik daar onelegant naakt lig te dobberen op een stel drijfstangen
De vorige keer dat ik dat onderwaterconcert gedoe deed was het een vrouw
Kittensquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo, gewerkt, boodschappen gedaan, miniquiches en gehakballetjes gemaakt voor in de bento en een Ingetje gedaan met drie kleine katjes en een grote mamma kat op de bank.![]()
En nu moet ik nog koken voor mijn avondeten.
Hm wacht... even een mental picture krijgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet met een snorkel andersom gaan liggen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef senesta het volgende:
[..]
KittensEr is echt niets zo knus als lekker op de bank met wat spinnende kattenbeesten he?
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat jullie samen gaan wapperen dames!![]()
Ik mag morgen werken, repeteren, bezoek voor Libby ontvangen en daarna de paaswake zingen.
zaterdag!
Heet huis.quote:
quote:
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzo
Volgende keer ga je mee! (Maar dan gaan we een hele dag, als jij deze kant op komt rijden).
Snel ende spontaan is leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzo
Volgende keer ga je mee! (Maar dan gaan we een hele dag, als jij deze kant op komt rijden).
Lig je nog op schema met de voorbereiding verhuis? Of heb je geen planning?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijn
Mn neefje gaat naar vriendin van mn zusje
En na deze dag ben ik helemaaaaaaal aan sauna toe
Dat zijn de leukste afsprakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijn
En ook lekker om even een beetje uit te rusten voordat je gaat klussen enzo.quote:Mn neefje gaat naar vriendin van mn zusje
En na deze dag ben ik helemaaaaaaal aan sauna toe
Ik lig een kilometer achter al door mn zusjequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lig je nog op schema met de voorbereiding verhuis? Of heb je geen planning?
Idd leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste afspraken
[..]
En ook lekker om even een beetje uit te rusten voordat je gaat klussen enzo.
Goede timing!
En ergens vind ik het ook prettig om onze laatste afspraak die zo desastreus afliep te vervangen door iets leukers![]()
Is onze werkruimte waar drie dagen de zon op heeft gestaan terwijl de ramen dicht zaten.quote:
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
APK hoopt gewoon dat we bij hem komen wapperen morgen.
Maar daarvoor is het nog 50 graden te koud heur
En een beetje muggenspul, lekker citroenerigquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
Laat Bea ook even een filmpje a la Paradise Oskar voor karn inspreken, Cat!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is onze werkruimte waar drie dagen de zon op heeft gestaan terwijl de ramen dicht zaten.
En nu is karn ook nog worstjes aan het bakken in de oven
Je kunt trouwens Bea idd even de groeten aan karn laten doen, die lunch met queenie en de Ierse president blijkt geen grap te zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
Laat Bea ook even een filmpje a la Paradise Oskar voor karn inspreken, Cat!
Heb je ook honing om te smeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!
Ik hoop dat ze dat morgenavond doenquote:
Parkeerkaart voor Paleis Noordeinde kopen?quote:
Wij doen hier de 'Blue Stilton met Port en worstjes therapie'quote:
Vergeten jullie niet de dorre akkers te sproeien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat morgenavond doen
Tombo, zal ik ff bellen zo om te vragen wie de wapperdienst heeft?
Kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet de dorre akkers te sproeien?
quote:
quote:*Naar farmville holt*
quote:
Greys!quote:
Geen idee, het blijft APK hequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
Bedoelt ie niet snoeien ipv sproeien ofzo?
Ik snap er geen fuck van
quote:
Jij had het daar een keer over hoor, geen idee wat het is verderquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
Bedoelt ie niet snoeien ipv sproeien ofzo?
Ik snap er geen fuck van
Had iets met dat spelletje te makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Dat kan ik nooit geweest zijn, want ik weet niet eens wat het is
Dat jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Welk spelletje?
Farmville? Dan bedoelde ik het gewoon keurig zoals het er staat
Vers van de dorre akkers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
De eerste verse asperges van het seizoen. Onomnomnomnom!
Al die wieven hier, ik noem geen namen (hoi Pisces en Cat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Wie zegt dan dat je iets anders zou bedoelen?
Ik ben niet over de akker heengegaan dus geen idee.quote:
Ach gelukkig kwam er net ff een kort buitje voorbij. Das ook weleens fijn voor die akker. Gewoon even hup, en weer nat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet over de akker heengegaan dus geen idee.
Krijgen vrouwen daar ook raar ruikende urine van?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
De eerste verse asperges van het seizoen. Onomnomnomnom!
Zolang het maar niet te lang nadruppelt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach gelukkig kwam er net ff een kort buitje voorbij. Das ook weleens fijn voor die akker. Gewoon even hup, en weer nat.
Dat is niet geslachtsbepaald, maar genetisch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen vrouwen daar ook raar ruikende urine van?
Of van die lange regenbuien, das toch ook niks? dan regent die hele akker stukquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te lang nadruppelt.
Die moet je al helemaal niet hebben nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of van die lange regenbuien, das toch ook niks? dan regent die hele akker stuk
Oh, dan heb ik een asperge-chromosoompjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Dat is niet geslachtsbepaald, maar genetisch.
Ga je op bezoek bij haar Greys?quote:
Dan hebben we een band.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een asperge-chromosoompje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wie dan wel?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Dan hebben we een band.
Whehehe, veel plezier straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:I am reliably imformed by a female friend that beetroot makes semen taste pleasant. Not quite the same, but a similar effect.
The Cornish Deity, Lamorna, Cornwall
Ooooow! Die arme Samantha!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Dat doet me denken aan de Sex and The City aflevering over de funky spunk
Wat liet ze hem ook alweer allemaal eten?quote:
Zoiets was het ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat liet ze hem ook alweer allemaal eten?
Gezonde sapjes? Gras-soep enzo?
En zij zou er niet meer over piepen verder als hij zelf even zou proeven
Dat duurt 6,5 minuut, dat trek ik niet hoorquote:
Hihihihihihi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat duurt 6,5 minuut, dat trek ik niet hoor
Mijn leerlinge.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag geen foto's maken van Trix.![]()
En niet opdringerig zijn.![]()
Maar mag haar wel met Mevrouw aanspreken!![]()
Niet 'Majesteit?'quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag geen foto's maken van Trix.![]()
En niet opdringerig zijn.![]()
Maar mag haar wel met Mevrouw aanspreken!![]()
Dan zit iedereen toch tegen een rug aan te praten?quote:Bij een lunch of diner aan het Engelse hof is het goed om te weten dat men daar aan richtingsgesprekken doet tijdens het eten.
Het eerste deel van lunch of diner praat men met de persoon aan de linkerzijde, het tweede deel wordt er met degene die rechts zit van gedachten gewisseld.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Niet 'Majesteit?'
http://www.royalty-online.nl/entry/162/op-bezoek-bij-de-koningin
Dit snap ik trouwens niet:
[..]
Dan zit iedereen toch tegen een rug aan te praten?
Met betrekking tot smaak?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
![]()
Hij rookt niet meer, volgens Samantha gaat dat schelen.
Ik kreeg een tekst met de nodige Hoogheden, Koninklijke Hoogheden en een Majesteit en wanneer je wat en hoe tegen wie mocht zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Niet 'Majesteit?'
http://www.royalty-online.nl/entry/162/op-bezoek-bij-de-koningin
Bizar!quote:Dit snap ik trouwens niet:
[..]
Dan zit iedereen toch tegen een rug aan te praten?
Chaos!quote:
Even mijn little black book opzoeken of iemand de smaaktest wil doenquote:
Naar je tweede huis. How Verrie Koel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga weer even naar mn huis
Foto's vanavond
Je wil dat ik dat ga testen he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Bea zich echt beledigd voelen als je in plaats van mevrouw gewoon Bé zegt? Of Trixy?
Bij karn staat dus helemaal niks, alleen 'Dark suit' in hele kleine lettertjes ergens onderaan als dress code.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg een tekst met de nodige Hoogheden, Koninklijke Hoogheden en een Majesteit en wanneer je wat en hoe tegen wie mocht zeggen.
En he-le-maal aan het eind staat: dit is een informeel bezoek, dus meneer en mevrouw mag ook.
Dat zijn wel record brekende snelle afwijzingen.quote:
Gezellige boel wordt dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Bij karn staat dus helemaal niks, alleen 'Dark suit' in hele kleine lettertjes ergens onderaan als dress code.
Best nog gezonde business, de smaak verbeterenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Succes Tombo! Benieuwd naar foto's!
Oh en...
The most effective way to change the taste of your semen is not by taking those supplements, which will only disguise the salty bitter taste. To have a real good tasting semen, you will need to change your diet.
So what are the kinds of food intake you should avoid? Avoid junk food, drugs, curry and strongly spiced dishes. Smoking and alcohol consumptions also contribute to bad tasting semen.
Vegetables such as onions and garlic contain high amounts of sulfur and vegetables from the cabbage family, like Brussels sprouts, broccoli, cabbage which all add to bitter semen.
To have better tasting semen, you will need to take in things like fruit juices, fresh fruits and drinks lots of water. According to research, one of the best fruit juices to drink if you want to have sweeter semen is pineapple juice. Do not ask me why, just follow what those research expert says and you will be fine!
Some other sources of intakes you can consider to have sweeter semen are to take cinnamon, cardamom, peppermint and lemon.
But do keep this point in mind that your body takes 12 hours to secrete what you put into it, so remember this point when eating the foods listed above."
Also, 10 simple tips for better tasting semen (some repeat from above..):
"1. Cut out alcohol, caffeine, recreational drugs and nicotine their all pollutants.
2. Drink lots of water 1 2 liters a day to flush out body toxins.
3. Fruit get plenty each day and sweeten your sperm taste Pineapple, papaya cranberry, melons, mangos, apples grapes are all good choices. These fruits are high in natural sugars and offset the bitter taste.
4. Eat plenty of vegetables which are generally good for improving sperm taste.
5. While it is true vegetarians generally have better tasting sperm there are vegetables to avoid:
Any vegetables from the cabbage family big offenders also include Cauliflower, broccoli, or asparagus:
5. Cut red meat consumption this is one pf the main offenders when it comes to making sperm taste salty. Dairy produce such as milk and cheese also make sperm taste salty. Make sure when you eat protein you get good quality lean protein such as chicken and turkey.
Fish is claimed by some to be an offender in terms of taste, but this seems to vary between individuals. Try it and see the affects before cutting it out, fish is a major part of a healthy diet, so dont cut it out!
6. Avoid heavy spices such as Garlic and onions, their big offenders when it comes to sperm taste, as they have a high sulfur content.
7. Do not buy products that claim to make your semen taste better there is no evidence that they work. Your semen can be made to taste better by overall changes in diet and lifestyle, its a complex formula and a good healthy diet has the biggest affect.
8. Parsley, wheatgrass, and celery are particularly recommended for sweeter semen taste, because of their high chlorophyll content.
9. Cinnamon, cardamom, peppermint and lemon are particularly recommended for making semen taste sweeter.
10. Avoid junk food, there loaded with chemicals and preservatives that pollute your body and your semens taste."
Nou he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best nog gezonde business, de smaak verbeteren.
Jij ruikt naar kapsalonquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Nou he?
De magnetronmaaltijden van APK zag ik er niet tussen staan, jij?
Vorig jaar, de hele ochtendquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het regent toch vrijwel nooit op Koninginnedag?
Greys, weet jij dat, komt er nog een nieuwe film? Deel 2?quote:
Er zijn al twee films geweest toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, weet jij dat, komt er nog een nieuwe film? Deel 2?
Oh dan loop ik achterquote:
Je hebt The Movie:quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan loop ik achterIk dacht dat er pas eentje geweest was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |