Dan gaat het stukquote:
Nee, ik noem google zwakquote:
Het is ook veel te warm om te slapen voor de tijd van het jaarquote:
En het blijft nog maanden warm en droogquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm om te slapen voor de tijd van het jaar
Tnxquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga toch maar, morgen werken.
Trusten!
En veel plezier morgen met het krijgen van je sleutel Tombo!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)arm_en_droog___.htmlquote:
Lekker met het raam open slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog helemaal niet toe aan te warme slaapkamer enzo
En Bink ook niet
Oeh, dat kan ik straks ook, met mn nieuwe huisquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker met het raam open slapen![]()
Kan ik voor het eerst doen vandaag, de afgelopen dagen heb ik het raam dicht gehouden omdat mijn wekker anders de hele buurt wakker gilt
Het is toch nog niet té warm voor Bink?
Muggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker met het raam open slapen![]()
Kan ik voor het eerst doen vandaag, de afgelopen dagen heb ik het raam dicht gehouden omdat mijn wekker anders de hele buurt wakker gilt
Het is toch nog niet té warm voor Bink?
"Er zit nauwelijks vocht in de bodem. Alles verdampt snel, waardoor temperaturen nog sneller oplopen. Het proces versterkt zichzelf,"quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)arm_en_droog___.html
Nou ja, die quoten een of ander Meteo gebeuren
Heb je nu geen ramen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:41 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, dat kan ik straks ook, met mn nieuwe huis
Volgens mij wonen jullie daar inmiddels lang genoeg om horren te maken / kopenquote:
In Bleiswijk regent het over anderhalve week alweer zo te zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
"Er zit nauwelijks vocht in de bodem. Alles verdampt snel, waardoor temperaturen nog sneller oplopen. Het proces versterkt zichzelf,"
Tja, dat heb je wel vaker een tijdje, maar meestal gaat het toch weer regenen
Ik slaap aan de voorkant, begane grondquote:
That's what she said...quote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap aan de voorkant, begane grond
Mooi dat ik daar geen ramen open ga doen, dan krijg ik insluipers
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon pas je raam open gooien als al je lampen uit zijn.
Dan stop je er toch een stukje kauwgom tussen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik durf die horren niet te laten maken omdat ik bang ben dat mijn centimeters/meetlatten/dingesen net een millimeter afwijken ofzo en dat ze dan niet passen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.
Of spinnen
Mijn tuin wel eens gezien?quote:
Nu nog niet joh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog komen er muggen op de een of andere manier.
Of spinnen
Je kent me nu toch wel een béétje beter dan dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nu nog niet joh!
En de muggen en spinnen die nu rondhangen zijn veel te daas om schade te doen, wat ze toch al nauwelijks doen
Insmeren tegen muggen, als je het echt nodig vindt en slapen tegen spinnen
Veel plezier in la bella Roma! En je weet het, het is een stad waar mannen je zo achtervolgen en in de billen knijpen! Dus maak er gebruik van of niet.quote:
Ik heb jaren geleden even voor het snelle zo'n horgaasje bij de Xenos gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik durf die horren niet te laten maken omdat ik bang ben dat mijn centimeters/meetlatten/dingesen net een millimeter afwijken ofzo en dat ze dan niet passen
Kiepkantelramen, het zou allemaal moeten kunnen met hor, maar ik heb er wat weinig vertrouwen in.
Je hebt ook van dat op maat te knippen hor met klittenband, maar moet je dat dan elke keer los trekken als je je raam open en dicht doet?Ik snap er geen fuck van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |