Wat een droppiequote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Segredo!Portugese zwerf pup.
[ afbeelding ]
Gerard en Karim full frontal onder de douchequote:
Is Gerard die met het haar glad naar achter?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard en Karim full frontal onder de douche
Maar hij blijft maar laden
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gerard die met het haar glad naar achter?
Ja, wat een toffe kerel is dát zegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gerard die met het haar glad naar achter?
Ik ben niet zo dol op 'mquote:
Ja dat is wel oké. Die vrouw is ook leukquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al tof hoe dol hij op zijn vrouw is
Whehehe, over een jaar is dat zo'n valse straathond van een meter hoog die scooters doormidden bijtquote:
Oeps, daar gaat weer een storylinequote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Karim is alweer terug, niets te slapen en daten, hij heeft geweigerd!![]()
Ja maar zat er dan niemand met een pietsie mensenkennis in die redactie?quote:
Als ze nou gewoon die telefoon vaker hadden laten gaan en bv dat Rad met die truth or dare vragen van vorige week of de week er voor vaker deden, dat soort dingen, dan werd het al een stuk beter te pruimen. Laura die rustig zei dat ze Flip zonder parachute een vliegtuig uit zou sturenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn zo wanhopig bij die redactie.
Het is een beetje Big Brother achtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Even kort (ik heb het misschien ooit één keer gekeken): Wat is SST precies en wat is er leuk aan?
Waarom blijven jullie dan aan de buis gekluisterd?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een beetje Big Brother achtig.
Bewoners in een huis. In Portugal deze keer.
Er is op zich niet zoveel leuk, het is lekkere erger-tv
Lekkere erger-tv. Je hoeft er niet bij na te denken, je mag een mening vormen over mensen die je niet kent. Je mag alles er kut aan vinden zonder dat iemand er iets om geeft. Heerlijk hersenloos vermaak.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie dan aan de buis gekluisterd?
Gekluisterd?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat is wel leuk. Maar is het niet te saai?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkere erger-tv. Je hoeft er niet bij na te denken, je mag een mening vormen over mensen die je niet kent. Je mag alles er kut aan vinden zonder dat iemand er iets om geeft. Heerlijk hersenloos vermaak.
Ach, waarom zit iemand in deze SC?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zodra het saai wordt zap je wegquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat is wel leuk. Maar is het niet te saai?
Jawel, maar er is niet echt iets anders boeiends op TVquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat is wel leuk. Maar is het niet te saai?
Dan ga je toch FOK!en?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar er is niet echt iets anders boeiends op TV.
Dat maakt serieus ALLES leukquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra het saai wordt zap je weg
Ik vind het SST forum wel lachen, kijken met de FOK! commentaren er bij is echt leuk!
Dat doe ik tegelijkertijdquote:
Ja, zo ben ik X-factor gaan kijken, ben helemaal geen liefhebber van de talentenjachten, maar met de LIVE topics vond ik het geweldigquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt serieus ALLES leuk. Ik heb een keer een politiek debat zitten kijken, met FOK! erbij, dat vond ik ook lachen
. Terwijl ik en politiek echt niet samen gaan.
Het songfestival is met FOK! ook altijd hilarisch.
Ik vind dat je dan wel veel mist hoor, dan is het veel te druk in de live topicsquote:Op donderdag 21 april 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het songfestival is met FOK! ook altijd hilarisch.
Mn nu huis, zat bij de oppaskindersquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Erik, APK... die Mo koos toch dat filmpje van Maik boven het filmpje van haar zus?
Daarin zei hij o.a. dat hij niet kon wachten om haar weer te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat ie van haar houdt. Allemaal. Maar wáár is ze momenteel over aan het zeiken...? Dat hij in het filmpje zei dat hij een avond was wezen stappen.![]()
Echtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Erik, APK... die Mo koos toch dat filmpje van Maik boven het filmpje van haar zus?
Daarin zei hij o.a. dat hij niet kon wachten om haar weer te zien, hij noemde haar schat, hij zei dat ie van haar houdt. Allemaal. Maar wáár is ze momenteel over aan het zeiken...? Dat hij in het filmpje zei dat hij een avond was wezen stappen.![]()
Ben je al aan het dromen over jouw morgenhuisquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
Mn nu huis, zat bij de oppaskinders
Het is idd echt ziekelijk he, dat onzekere negatievequote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg bijna medelijden met dat mens
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je al aan het dromen over jouw morgenhuis
Ik vind mezelf ineens meevallen, met mn wanhoops-smsjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd echt ziekelijk he, dat onzekere negatieve
Zij is ons echt in het kwadraatquote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ineens meevallen, met mn wanhoops-smsjes
Wat allemaal dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn aan het paniekeren over wat er allemaal gedaan moet worden
Ja, dat kan ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat allemaal dan?
Je stiefpaps doet het schilderwerk wel denk ik
Die vloer moet gelegd worden, ken je iemand die dat kan?
* bruine verf terug gaat brengen *quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef APK het volgende:
En verf alles in godsnaam wit
Niet bruin of oranje
Oh noes, dat gaat nooit lukken in een maandquote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Maar er moet behang afgehaald worden enzo, en allllllllllllllll mn spullen ingepakt ook nog
Ik heb ook nog werk en studie hequote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh noes, dat gaat nooit lukken in een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |