Yay! Gefeliciteerdquote:
I've got the secreeeeetquote:
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn date voor vanavond heeft afgezegd. Mannen zijn stom.
Maar vrouwen hebben geen konijntjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaar
quote:
Ja dat zei S precies hetzelfde iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hij is qua specs wat minder dan de 'echte' Galaxy, maar hij is roze dus dat maakt vast een hoop goed. En zo veeleisend ben je ook niet toch? (qua telefoons dan)
Anders betaal je wellicht meer voor functionaliteit die je toch nooit gebruikt
Dan is dit prima tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei S precies hetzelfde idd
Hij is sowieso in alle opzichten beter en sneller dan wat ik nu heb, en als ik bv een film zou willen kijken op mijn telefoon kon ik beter de 'echte' Galaxy nemen. Maar ik kijk nog geen youtubeje op mijn telefoon
Exact, ik heb nooit mijn telefoon in mijn zak oid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is dit prima toch
en een QWERTY toetsenbord er op tikt ook lekker makkelijk, hij is er wss wel wat dikker voor, maar goed, als dat ding in je tassie of op je bureau ligt ofzo heb je daar weinig last van
Oostenrijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
Voor wie er nog halve finale kaarten wil winnen:
http://www.songfestival.nl/index.php?id=718
Wat dacht jij dan dat de vraag was?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee wacht
Ik had de vraag even moeten lezen
Ik las te snelquote:
Euhquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
DUS wie er na moet. Niet DIE wie er na moet.
Het is wel storendquote:
Daarom zeg ik, ik las de vraag verkeerd/te snelquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Euh![]()
![]()
Het is gewoon: Welk land treedt op voor Nederland
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel storendOp het werk supporten we ook Duitse, Poolse en andere lui vanuit half europa. Ook zo hatelijk als je die ergens mee aan het helpt en je hebt hun PC 'overgenomen' en je tikt iets en het klopt niet omdat de keyboard instellingen van de remote PC gebruikt worden
![]()
Vooral leuk als je iets van een servernaam in moet vullen, dat begint altijd met \ en vaak in de naam nog wel ergens een \ . Kan je die mensen gaan vragen of ze even op de backslash willen drukken
Je kan natuurlijk gewoon in windows de keyboard layout aanpassen, dan maakt het geen flikker uit dat er AZERTY of QWERTZ(U) op de toetsen staan, het tikt als een QWERTYquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje op een azerty-keyboard typen, was ook niet zo'n succes
Dan snap ik dit nog steeds niet:quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Daarom zeg ik, ik las de vraag verkeerd/te snel
Heb hem niet ingevuld oid. Wilde alleen het linkje hier even zetten voor mensen die mee willen doen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
DUS wie er na moet. Niet DIE wie er na moet.
Moet je wel blind kunnen typenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon in windows de keyboard layout aanpassen, dan maakt het geen flikker uit dat er AZERTY of QWERTZ(U) op de toetsen staan, het tikt als een QWERTY
Ohgottegottegotquote:
En daarna riep ik dat het 'dus wie er na moet' ipv 'die wie er na moet' moest zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las te snel![]()
Ik dacht 'Vóór welk land treedt Nederland op'.
Die wie er na moet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:56 schreef tombolafan het volgende:
Zul je altijd zien, heb je net 20 pakken laminaat in je auto, belt je zusje dat ze met migraine ergens in Muiden in een grasveld ligt, of ze opgehaald kan wordenEn de auto van mn ouders stond bij de garage, dus als een malle alles uitgeladen en haar opgehaald, endat in die hitte
Maar goed, houdt je scherp
Haar vriend was mee, op de fiets van Almere naar hier, dus daar had ze weinig aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een gedoe
En de man van je zus was niet in de buurt oid?
Ze was vast dankbaar
Na heel lang nadenken, jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
Ohgottegottegot
Dat was weer omdat ik een zin verkeerd typte
[..]
En daarna riep ik dat het 'dus wie er na moet' ipv 'die wie er na moet' moest zijn.
Snappienog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |