Yay! Gefeliciteerdquote:
I've got the secreeeeetquote:
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn date voor vanavond heeft afgezegd. Mannen zijn stom.
Maar vrouwen hebben geen konijntjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou hetero worden, want vrouwen zijn cool ende lief ende betrouwbaar
quote:
Ja dat zei S precies hetzelfde iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hij is qua specs wat minder dan de 'echte' Galaxy, maar hij is roze dus dat maakt vast een hoop goed. En zo veeleisend ben je ook niet toch? (qua telefoons dan)
Anders betaal je wellicht meer voor functionaliteit die je toch nooit gebruikt
Dan is dit prima tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei S precies hetzelfde idd
Hij is sowieso in alle opzichten beter en sneller dan wat ik nu heb, en als ik bv een film zou willen kijken op mijn telefoon kon ik beter de 'echte' Galaxy nemen. Maar ik kijk nog geen youtubeje op mijn telefoon
Exact, ik heb nooit mijn telefoon in mijn zak oid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is dit prima toch
en een QWERTY toetsenbord er op tikt ook lekker makkelijk, hij is er wss wel wat dikker voor, maar goed, als dat ding in je tassie of op je bureau ligt ofzo heb je daar weinig last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |