Kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet de dorre akkers te sproeien?
quote:
quote:*Naar farmville holt*
quote:
Greys!quote:
Geen idee, het blijft APK hequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
Bedoelt ie niet snoeien ipv sproeien ofzo?
Ik snap er geen fuck van
quote:
Jij had het daar een keer over hoor, geen idee wat het is verderquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
Bedoelt ie niet snoeien ipv sproeien ofzo?
Ik snap er geen fuck van
Had iets met dat spelletje te makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Dat kan ik nooit geweest zijn, want ik weet niet eens wat het is
Dat jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Welk spelletje?
Farmville? Dan bedoelde ik het gewoon keurig zoals het er staat
Vers van de dorre akkers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
De eerste verse asperges van het seizoen. Onomnomnomnom!
Al die wieven hier, ik noem geen namen (hoi Pisces en Cat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Wie zegt dan dat je iets anders zou bedoelen?
Ik ben niet over de akker heengegaan dus geen idee.quote:
Ach gelukkig kwam er net ff een kort buitje voorbij. Das ook weleens fijn voor die akker. Gewoon even hup, en weer nat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet over de akker heengegaan dus geen idee.
Krijgen vrouwen daar ook raar ruikende urine van?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
De eerste verse asperges van het seizoen. Onomnomnomnom!
Zolang het maar niet te lang nadruppelt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach gelukkig kwam er net ff een kort buitje voorbij. Das ook weleens fijn voor die akker. Gewoon even hup, en weer nat.
Dat is niet geslachtsbepaald, maar genetisch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen vrouwen daar ook raar ruikende urine van?
Of van die lange regenbuien, das toch ook niks? dan regent die hele akker stukquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te lang nadruppelt.
Die moet je al helemaal niet hebben nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of van die lange regenbuien, das toch ook niks? dan regent die hele akker stuk
Oh, dan heb ik een asperge-chromosoompjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Dat is niet geslachtsbepaald, maar genetisch.
Ga je op bezoek bij haar Greys?quote:
Dan hebben we een band.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een asperge-chromosoompje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |