Kittensquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo, gewerkt, boodschappen gedaan, miniquiches en gehakballetjes gemaakt voor in de bento en een Ingetje gedaan met drie kleine katjes en een grote mamma kat op de bank.![]()
En nu moet ik nog koken voor mijn avondeten.
Hm wacht... even een mental picture krijgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet met een snorkel andersom gaan liggen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef senesta het volgende:
[..]
KittensEr is echt niets zo knus als lekker op de bank met wat spinnende kattenbeesten he?
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat jullie samen gaan wapperen dames!![]()
Ik mag morgen werken, repeteren, bezoek voor Libby ontvangen en daarna de paaswake zingen.
zaterdag!
Heet huis.quote:
quote:
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzo
Volgende keer ga je mee! (Maar dan gaan we een hele dag, als jij deze kant op komt rijden).
Snel ende spontaan is leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het ging allemaal vrij snel ende spontaan enzo
Volgende keer ga je mee! (Maar dan gaan we een hele dag, als jij deze kant op komt rijden).
Lig je nog op schema met de voorbereiding verhuis? Of heb je geen planning?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijn
Mn neefje gaat naar vriendin van mn zusje
En na deze dag ben ik helemaaaaaaal aan sauna toe
Dat zijn de leukste afsprakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel cool dat het gelukt is op zo'n korte termijn
En ook lekker om even een beetje uit te rusten voordat je gaat klussen enzo.quote:Mn neefje gaat naar vriendin van mn zusje
En na deze dag ben ik helemaaaaaaal aan sauna toe
Ik lig een kilometer achter al door mn zusjequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lig je nog op schema met de voorbereiding verhuis? Of heb je geen planning?
Idd leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste afspraken
[..]
En ook lekker om even een beetje uit te rusten voordat je gaat klussen enzo.
Goede timing!
En ergens vind ik het ook prettig om onze laatste afspraak die zo desastreus afliep te vervangen door iets leukers![]()
Is onze werkruimte waar drie dagen de zon op heeft gestaan terwijl de ramen dicht zaten.quote:
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
APK hoopt gewoon dat we bij hem komen wapperen morgen.
Maar daarvoor is het nog 50 graden te koud heur
En een beetje muggenspul, lekker citroenerigquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
Laat Bea ook even een filmpje a la Paradise Oskar voor karn inspreken, Cat!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is onze werkruimte waar drie dagen de zon op heeft gestaan terwijl de ramen dicht zaten.
En nu is karn ook nog worstjes aan het bakken in de oven
Je kunt trouwens Bea idd even de groeten aan karn laten doen, die lunch met queenie en de Ierse president blijkt geen grap te zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
Laat Bea ook even een filmpje a la Paradise Oskar voor karn inspreken, Cat!
Heb je ook honing om te smeren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gooi wel effe een glas water in de oven!
Ik hoop dat ze dat morgenavond doenquote:
Parkeerkaart voor Paleis Noordeinde kopen?quote:
Wij doen hier de 'Blue Stilton met Port en worstjes therapie'quote:
Vergeten jullie niet de dorre akkers te sproeien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat morgenavond doen
Tombo, zal ik ff bellen zo om te vragen wie de wapperdienst heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |