Ja, daar heb ik nu helemaaaaaal zin inquote:
Ga je morgen weer wapperen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu helemaaaaaal zin in![]()
Gaan jullie wéér?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry
Deed het pijn?
[..]
Morgen gaat Tombo mee naar Pijnacker
Weer?quote:
Kan je dan niet beter een abo nemen, het is toch nog best een vrij prijzige happening (niet dat je aan mij moet uitleggen wat je met je geld doet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer?
Tombo is nog nooit geweest hoor
En elke week naar de sauna is niet meer dan normaal op zich, ik ging vroeger als kind al elke dinsdagavond (naar de sauna van de ouders van Angela Groothuizen).
Als je profijt wilt hebben van het weerstand opbouwende effect moet je minimaal elke week gaan. Er komen zelfs mensen 3 of 4 keer per week
Weerstand waar tegen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
En elke week naar de sauna is niet meer dan normaal op zich, ik ging vroeger als kind al elke dinsdagavond (naar de sauna van de ouders van Angela Groothuizen).
Als je profijt wilt hebben van het weerstand opbouwende effect moet je minimaal elke week gaan. Er komen zelfs mensen 3 of 4 keer per week
Gb en ik hebben al gekeken daar naar zo'n 10-dingen kaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een abo nemen, het is toch nog best een vrij prijzige happening (niet dat je aan mij moet uitleggen wat je met je geld doet hoor). Maar leuk
Ik ga morgen t/m maandag lekker ff weekendje weg
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Velp, ff hotelletje daar. Even naar het openluchtmuseum en de Apenheul is het idee.
Ik heb een apenheul-fetish ofzoaltijd als ik daar in de buurt ben wil ik er heen
Ja is toch ook superleukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Velp, ff hotelletje daar. Even naar het openluchtmuseum en de Apenheul is het idee.
Ik heb een apenheul-fetish ofzoaltijd als ik daar in de buurt ben wil ik er heen
Volgens mij heeft dat gewapper en al die andere new age frutsels weinig invloed verderquote:
quote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat gewapper en al die andere new age frutsels weinig invloed verder
Leuk is het wel hoor
Sauna wel natuurlijk, maar walvis-orgasmegeluiden in het roze kleurenbad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin
Je snapt toch serieus wel dat het gezond voor je is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |