quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef GirlGoneBad het volgende:
Laat ik dan maar beginnen... ik heb getest...en slecht nieuws...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef mijsje het volgende:
hier helaas iets minder nieuws... ik heb vanmorgen de bloedtest in het ziekenhuis gehad, en daar net telefoon over gekregen. helaas is mijn test negatief. ik had van de week zelf (ja, ik weet het, dat moest ik niet doen) getest, en dat waren een paar licht positieve tests, maar dat ging dus niet goed. helaas...
nu weer een maandje rust en dan weer voor een volgende terugplaatsing. geen kerstkindje voor ons dus dit jaar. nu dus minimaal een 2012 kindje...*lekker wegkruipt onder de dekens, ondanks de warmte*
Check.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef mijsje het volgende:
Zo staan goed nieuw en slecht nieuws tegenover elkaar, is het toch een beetje in balans...
PZE, wil je voor mij nog toevoegen aan de OP: Vierde terugplaatsing op 7 april. Helaas mislukt.
Dank je alvast...
Dat dus mijsje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef flugeltje het volgende:
Mijsje....
Goffer de goffer de goffer....
Ik voel dat ik iets wil doen richting jou, iets wil zeggen dat echt helpt, maar eigenlijk weet ik gewoon ook niet hoe ik dat moet uiten. Ik hou het dus maar bij een virtuele knuffel en een dikke kus...
quote:
+1.... jeetje..... lieverds, geniet van jullie vakantie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef flugeltje het volgende:
Mijsje....
Goffer de goffer de goffer....
Ik voel dat ik iets wil doen richting jou, iets wil zeggen dat echt helpt, maar eigenlijk weet ik gewoon ook niet hoe ik dat moet uiten. Ik hou het dus maar bij een virtuele knuffel en een dikke kus...
Bij ons niet op zaterdag. Ook niet op tweede paasdag, dus dit is erg goed gemikt.quote:Op zondag 24 april 2011 11:18 schreef mijsje het volgende:
ik heb ook alle hoop voor PZE en Isla...ik duim nog voor jullie verder meiden
Kolonia, ik duim ook voor jou! Ik hoop ook dat de paaseieren jullie geluk gaan brengen!
(in ons ziekenhuis doen ze nooit IUI's op zondagen omdat het lab dan echt dicht is... fijn dat dat bij jullie wel kan, en zelfs op pasen...)
quote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon, 4 iui-ei is vast een Paasei!![]()
Nou ja, hier eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een rustige boel hier... Is er niemand met spannende ontwikkelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Mijske, het klinkt niet zo fijn op het moment. Geef dat aan op je werk. Ik spreek uit ervaring, kan erg opluchten. De zomervakantie is nog ver weg, te ver weg als je je zo voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsjeklinkt alsof je er helemaal doorheen zit.. Doe je rustig aan!! En als het niet gaat gewoon aan de bel trekken. Je moet jezelf niet voorbij gaan lopen *bezorgd is*
Tja, gevalletje baat het niet, schaadt het ook niet... Ik weet niet of ik erin geloof, maar ik ga ondertussen alles aangrijpen... Ik word een beetje wanhopig ervan...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloofde er geen kont van. Maar ja, volgende was wel raak. Toeval??
De dosis is veel hoger!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik slik al jaren de vsm multi zwanger dinges, daar zit alles in lijkt me... Helpt geen klap tot dusver.
Dit!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef miss_sly het volgende:
ahavaik had je zo graag om een andere reden uit dit topic zien verdwijnen. Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je met frisse moed en een goede uitkomst poging 4 kunt doen
Zo denk ik er zelf ook over, ik verwacht niet dat er wat gevonden wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:22 schreef mijsje het volgende:
hmmm, misschien niet zo gek als ze eens van dichtbij gaan kijken, dan kun je dat wel uitsluiten...
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Om nog even terug te komen op de vitamines, niet alle vitamines plas je uit als je er te veel van binnenkrijgt, B vitamines kun je wel degelijk overdoseren.
o.a vitamine A ook en ijzer.(plas je dus niet uit!) En vast nog wel meer, maar dat moet je dan even googlen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:03 schreef IslaBonita het volgende:
Veel vitamines waar je te veel van binnen krijgt plas je uit. (niet alle!)
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Dat zei ik.
[..]
o.a vitamine A ook en ijzer.(plas je dus niet uit!) En vast nog wel meer, maar dat moet je dan even googlen.
Je bedoelt waarschijnlijk parkinson, van alzheimer ga je niet trillen, alleen vergeten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Overheen gelezen![]()
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen een B-combo te overdoseren, leverde alzheimer-achtige klachten op als trillende handen e.d., is geen aanrader.
Goed ei en 2x een goed gevoel! Yeah!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef IslaBonita het volgende:
Dit keer was het een goed embryo. Goed ontdooid, en was lekker aan het doordelen. Het was een compactie op het moment van terugplaatsen. Schijnt goed te zijn. Ik had van te voren al een goed gevoel, en de arts zei ook nog dat ze een goed gevoel had. Dat is natuurlijk nog geen garantie, maar het ziet er beter uit dan vorige keer. Nu maar weer afwachten...TWW is begonnen...![]()
En een mooi ei, yeah!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:28 schreef klumsy het volgende:
Op mijn echo van afgelopen vrijdag was weer niks te zien, daarom de dosis 2 eenheden
omhoog gedaan naar 100 eenheden... Gisteren weer terug geweest voor een echo
en nu was er aan 1 kant een eitje te zien van 13 mmeindelijk resultaat na 25 dagen spuiten!
Morgen ochtend weer terug, hopelijk is het eitje dan gegroeid
Dat is minder goed nieuws Sylvers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef sylvers het volgende:
De uitslag van het goedje van manlief, was dus niet goed, hij heeft antistoffen in zijn spul. gelukkig was de hoeveelheid goed, maar toch een reden om gelijk over naar IUI te gaan. En dan ook met spuiten ipv clomid omdat dit de tweede cyclus op 100 mg meteen niet meer aansloeg.
Nu moest ik eerst nog een bloedonderzoek en volgende week een HSG laten doen. Niet echt een fijn onderzoek als ik het zo lees.
Zoals het er nu naar uitziet krijgen wij dan 6x IUI (hopelijk natuurlijk niet alle 6 nodig), omdat we nog maar 1x een eisprong heeft vond de gyn in dit geval 4x wat weinig.
Mwah. Was nog niet groot genoeg allemaal, dus donderdag wederom terug. Als er dan schot inzit gaat het waarschijnlijk dinsdag worden voor de tp.quote:
Ik vind die nieuwe regels prachtig, maar vriezen ze dan nu ook elk embryo apart in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef Orea het volgende:
Klumsywat goed!! Tuurlijk is het spannend, maar wat fijn zeg!!
Isla, ik duim!!
Hier gisteren intake gehad, na de vakantie (eind juni) gaan we beginnen. Ik moet dan bellen als ik ongesteld ben, dan is er op dag 12 een echo, ook lh-testen en 5 dagen na een positieve lh test is de terugplaatsing!
Omdat de cryo's per 2 zijn ingevroren mag ik er 2 terug (als ze goed ontdooien..) maar mochten we aan een nieuwe verse ivf moeten, dan is het er nog maar maximaal 1. De regels zijn verscherpt voor wat betreft de hoeveelheid die teruggeplaatst wordt. Destijds kreeg ik er 2 omdat het ivf 3 was.. maar dat gebeurd dus niet meer (tenzij we aan ivf 3 toekomen, dan willen ze het overwegen, maar liever niet..) de kliniek is tegenwoordig zelfs terughoudend met 2 terugplaatsen boven de 36 (ik ben net 30 geworden, onder de 30 is het sowieso een no go hier..)
Enfin, ik ga maar duimen dat een verse ivf niet meer nodig is! Eerst lekker vakantie en dan er maar voor gaan
Dat zijn de leuke wonderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff... het is en blijft wel heel erg bijzonder. Uberhaupt, zaadje/eitje/kindeke... Maar dat het allemaal gedaan kan worden door anderen als het wat moeilijker spontaan gaat dan is dit toch eigenlijk geweldig.
Isla, spannend! Het klinkt zo veelbelovend!
Mijn vriendin heeft PCOS maar vandaag leuk nieuws: spontaan zwanger
Hey girl, wij gaan dan zo ongeveer samen op, ik ga maandag bellen voor in gang zetten IUIquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry dat ik hier zo weinig kom. Maar dat doe ik uit zelfbescherming dnek ik, ik wil er niet teveel mee bezig zijn
Maar meiden in juli starten we met de IUI
Kon in Juni al, maar dan is me man een weekend weg, en precies op het moment van de eisprong
Close but no cigarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef Jose81 het volgende:
Boepie, ik zie nu dat het niet een HSG was, maar een Hysteroscopie.. sorry, ik had niet goed gelezen. Maar gelukkig zeg, dat het zo mee is gevallen!! Fijn!
Je bedoelt Ophelia denk ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef Jose81 het volgende:
Boepie, ik zie nu dat het niet een HSG was, maar een Hysteroscopie.. sorry, ik had niet goed gelezen. Maar gelukkig zeg, dat het zo mee is gevallen!! Fijn!
Oh jemig... ja, het gaat lekker hier, hoor...quote:
Geeft niets hoor meisquote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Oh jemig... ja, het gaat lekker hier, hoor...![]()
![]()
Ik bedoelde inderdaad Ophelia... sorry...
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef Boepie het volgende:
Geeft niets hoor meislag vast aan de datum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Klumsy: ik duim dat je morgen goed nieuws post over je eisprong.![]()
Morgen weer IUI, nummer 5.
Komt precies goed uit tussen belangrijke vergaderingen en verbouwing in.![]()
Nu maar hopen dat dat een goed teken is.
Ik heb er nog 2 in de vriezer. En ik neem aan dat als de een niet overleefd ze de andere ontdooien... Maar zeker weten doe ik dat niet. Ze zitten in elk geval apart ingevroren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Orea het volgende:
Hoeveel heb je er nog PZE? Is het bij jou zo dat als er één niet goed ontdooit, ze nog een rietje ontdooien? Of gaat deze ronde dan niet door?
Spannendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Orea het volgende:
Als alles loopt zoals het moet lopen dan hebben we in juni inderdaad weer een cryo tp
Je hebt het juist uitstekend gedaan, hoe gek dat ook klinktquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef IslaBonita het volgende:
Je hebt gelijk Koloon, dat "verdienen" is inderdaad onzin, voelde me gewoon behoorlijk verrot. Dan ga je doemdenken. Gaat nu wel wat beter hoor.![]()
Dank je wel Islaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef IslaBonita het volgende:
Kahlie,![]()
Wat erg voor je zus. Verder kan ik je niet helpen, maar heel veel sterkte met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Het stijgt? Dan ben je toch gewoon zwanger?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:
Dames bedankt voor het duimen en de felicitaties!![]()
Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij!(maar blijf voorzichtig)
PZE, hoe gaat het met jou? Al tekenen van..iets?![]()
Mijsje wanneer mag je weer? (als je niet wilt antwoorden gewoon de vraag negeren hoor)
Klumsy, testen!!!!![]()
voor alle andere dames!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:
Dames bedankt voor het duimen en de felicitaties!![]()
Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij!(maar blijf voorzichtig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |