Je lichaam is maar heel kort open to business en als zaadjes niet in je overleven kan dat dus prima, was bij mij ook. Goede reden om gelijk door te gaan naar IUI.quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Kyara het volgende:
Samenlevingstest vrijdag was weer negatief, weer bloed prikken. 's Middags gebeld (overigens netjes op de afgesproken tijd) met de mededeling dat het te laat was. Lijkt me sterk dat de test daarom negatief was want die van woensdag was te vroeg.
Ik duim ook voor een streepjesregen!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Gecondoleerd Ophelia![]()
* GirlGoneBad is zich alvast aan het voorbereiden op de streepjesregen die hier gaat vallen in de komende dagen!
En hoopt dat er voor mezelf ook een streepje bij zit...
Ja ik gebruik Clomid inderdaad, eerst 50 mg, dat was niet genoeg, toen 100 mg dat heeft 1x een eisprong gegeven en nu de tweede keer dus al geen enkel resultaat...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef GirlGoneBad het volgende:
Charmed_angel, wat fijn dat er nu eindelijk schot in de zaak komt!
Sylvers, gebruik jij Clomid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef GirlGoneBad het volgende:
Laat ik dan maar beginnen... ik heb getest...wooooooooooooooooooooooooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik dan maar beginnen... ik heb getest...Ja! Dat zijn er 2!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Laat ik dan maar beginnen... ik heb getest...Woei! Dat is al een heel mooi streepje! Proficiat GGB...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie volgt?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx iedereen! Het is echt nog heel onwerkelijk... Zit hier nog steeds te shaken op de bank!
weet nog van niks, ik had hem net nog aan de lijn, maar ik wil het hem persoonlijk vertellen, ik wil dat gezichtje van hem zien!
Laat dit de eerste zijn in de streepjesregen die er gaat komen! Isla, Prinseszondererwt en Mijsje, ik ga mijn test ritueel verbranden en de streepjesrook richting jullie blazen!
Heb je niet een videocamera die je op de schoorsteen kan zetten ofzo? Mss niet per se voor het beeld, maar voor het geluid? Lijkt me echt zo'n moment dat je nog jaren terug wil kijken/horen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx iedereen! Het is echt nog heel onwerkelijk... Zit hier nog steeds te shaken op de bank!
weet nog van niks, ik had hem net nog aan de lijn, maar ik wil het hem persoonlijk vertellen, ik wil dat gezichtje van hem zien!
Laat dit de eerste zijn in de streepjesregen die er gaat komen! Isla, Prinseszondererwt en Mijsje, ik ga mijn test ritueel verbranden en de streepjesrook richting jullie blazen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan kan ik ook nog niet thuis komen ivm werkgezeik !quote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
GGB wat goed, gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
hier helaas iets minder nieuws... ik heb vanmorgen de bloedtest in het ziekenhuis gehad, en daar net telefoon over gekregen. helaas is mijn test negatief. ik had van de week zelf (ja, ik weet het, dat moest ik niet doen) getest, en dat waren een paar licht positieve tests, maar dat ging dus niet goed. helaas...
nu weer een maandje rust en dan weer voor een volgende terugplaatsing. geen kerstkindje voor ons dus dit jaar. nu dus minimaal een 2012 kindje...*lekker wegkruipt onder de dekens, ondanks de warmte*
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan kan ik ook nog niet thuis komen ivm werkgezeik !komt goed lieffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |