Mijn vent had ongeveer 40 miljoen per ml. Best ok dus. Maar 90% bewoog niet. Dan hou je 4 miljoen over. Op zich genoeg voor IUI. Maar na het wassen van de zaadjes bleven er maar 3000 over, en da's echt te weinig. Voor IUI moet je na het wassen minimaal 1 miljoen zaadjes overhouden, anders wordt ICSI de volgende stap. Maar zo te horen hoef je je geen zorgen te maken CA. Na de eerste zaadtest kregen wij al te horen dat het niet best was.quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef klumsy het volgende:
Normaal komen er gemiddeld bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen in totaal vrij. Een man wordt verminderd vruchtbaar genoemd als er minder dan 20 miljoen spermacellen per ml. ejaculaat (zaadlozing) worden aangetroffen. 'Normaal' is een ejaculaat van 20 tot 50 miljoen per ml. spermacellen. Er is sprake van een ernstige zaadafwijking als er minder dan 10 miljoen zaadcellen per ml. worden gevonden. Een lager aantal spermacellen dan normaal, wordt oligozoöspermie genoemd. Als er herhaaldelijk helemaal geen zaadcellen worden gevonden spreekt men van azoöspermie.
Toch nog wat kunnen vinden
Mijn vriend zat op 151 miljoen, ga er maar vanuit dat dat over alles gemeten is en niet per ml
Ja eigenlijk hoort het hier ook niet want tegen de tijd dat we hoorden dat het er niet inzat hadden we ook een positieve test. Dus beetje krom allemaal. Maar iedereen zei toen al: Je hebt er maar 1 nodig die het wel kan en dat is voldoende!!quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef sylvers het volgende:
@Menicole2, fijn om te weten dat het met een slechte uitslag toch ook goed kan gaan
Gedver dat is minder... alleen jij had wel 1 voordeelquote:Op maandag 18 april 2011 16:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
4 kleine peutertjes, dat zou nog eens goed nieuws zijn
* Duimen kapot draait
C_A ik hoop dat je het nieuws krijgt waar je op hoopt, ik kan begrijpen dat je het liever niet verplicht nog een half jaar alleen moet doen.
Ik heb vanmiddag de HSG gehad en godallejezus wat deed dat zeer zegIk behoor duidelijk niet tot de categorie waar het wel meevalt, Vriendlief heeft zeker nog een half uur pijn in z'n hand gehad. Ik had vooraf een pijnstiller gekregen maar ik geloof niet dat die hielp aangezien zelfs de blaar op mijn voet onverminderd pijn deed.
Als er geen afwijkingen te zien waren hadden wij er denk ik voor gekozen om het nog een paar maanden zo te proberen maar het lijkt (met een beetje pech) iets anders te gaan lopen. Er waren een paar "strepen" zichtbaar in mijn baarmoeder en de vloeistof liep niet zonder problemen mijn rechter eierstok in. Er gaat dus verder onderzoek komen, ook zonder verdoving, ben alleen de naam alweer vergeten. Volgende week heb ik een afspraak op de poli om eea door de spreken.
Nou nee, nog niet echt hoor. Maar is ook pas een paar dagen na terugplaatsing. Het is wel een lange zit hoor, twee weken wachten... Poeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |