abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95630647
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef flugeltje het volgende:
@Vlindur en Jose, tnx dames :*

Maar het heeft een plekje, ik heb een gezond kind nu... Al die meiden hier die ook zo graag een kindje in hun armen willen sluiten.... Het breekt m'n hart soms. Ik gun jullie allemaal zo enorm het geluk dat ik met Willem beleef...

We gaan er voor dames, allemaal door naar Z&G en ik duld geen tegenspraak....

Klote Jose dat het niet gelukt is bij je vriendin, hopelijk de volgende poging wel raak...
Ik sluit me hier volledig bij aan!

Klinkt soms gek, maar op één of andere manier voelt het soms alsof ik hier met mijn wens voor nr. 2 niet hoor. Dat ligt niet aan jullie dames, maar ik heb al 1 gezond kind. Dat heeft heel erg lang moeten duren, maar ik heb haar wel. Daar ben ik al zielsgelukkig mee. Nr. 2 (en 3) rammel ik vre-se-lijk voor.. Misschien nog wel meer dan voor nr. 1 destijds. Máár, als een nr. 2 en 3 niet lukken, dan tel ik zeker mijn zegeningen..

Ik gun jullie dat geluk ook zo, van harte!!
pi_95637333
-O- Jose, wat balen voor je vriendin... het zou ook heel mooi zijn, als het met de eerste keer al was gelukt, maar wat was het haar gegund... :* Fijn dat jullie nog wel wat leuks gaan doen samen...

Orea, het is jammer dat dat gevoel er soms is, dat je hier niet voor nr. 2 (of meer) zou horen... wat mij betreft is ieder kindje waar je voor wil gaan, en het lukt niet, heel erg en is het goed om daarover te kunnen praten... (om welke reden het dan ook niet wil...) en ondanks dat je je zegeningen kunt tellen met 1 kindje (wat ook een geweldig kindje is O+ ) je gezin is nog niet af, en dat is een heel naar gevoel... ik hoop dat jullie nummer 2 er sneller is dan nummer 1... :*
had je eigenlijk nog embryo's in de vriezer van je afgelopen poging waar jullie dochter uit geboren is?

:* fluugs... zo lief! ik kreeg gewoon een brok in m'n keel toen ik je verhaal weer las... het was me niet onbekend, ik had het toendertijd ook helemaal meebeleefd...

en gewoon even een :* aan iedereen, gewoon omdat dat kan... :*
pi_95639096
Jose, balen voor haar. Hopelijk is twee keer scheepsrecht.
Orea, gewoon hier komen hoor. Of je nu voor nummer 1 of 7 gaat.
Flugel, wat weet ik het nog goed die nare tijd voor jou. Heb het toen inderdaad helemaal online meebeleefd... Heftig was het. Gelukkig met een mooi resultaat.

Isla, hoe is het? Hoelang moet jij nog wachten? :*
  zondag 17 april 2011 @ 21:19:42 #204
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95640370
Jose81, wat ontzettend balen dat het niet is gelukt bij je vriendin. Ik hoop voor hen dat het toch snel raak zal zijn. En dank je wel, dat vind ik erg lief :*

Hoe gaat het met de wachtende dames? :*

Flugeltje, ja, ik kan me echt wel heel goed voorstellen dat het bij die termijn ook nog veel harder aankomt. Goed dat het een plekje heeft gekregen. Ik vind het confronterend te lezen hoe jij om zou gaan met een volgende zwangerschap, maar ook knap. Echt realistisch ben jij! Wel logisch ook, je moet jezelf ook beschermen. Maar wel verdrietig dat dat moet :*
Bij mij zijn alle miskramen voorgevallen tussen week 4 en week 6 of 7. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik dus wel een gezond kind gekregen. Dat is misschien ook waarom het nu pas begint door te dringen dat er misschien iets anders aan de hand is denk ik. Er was een miskraam, toen een goede zwangerschap, toen een miskraam. Dat schaar je gevoelsmatig dan toch onder 'pech'. De laatste zwangerschap was ik er dan ook van overtuigd dat het deze keer wel goed zou gaan, omdat we de pechgevallen al gehad hadden ofzo. Klinkt heel stom zoals ik het schrijf, maar zo dacht ik dat toch denk ik. Dat het toch weer niet goed ging was echt een soort van realitycheck. Ik denk ook dat ik, zoals jij schrijft, nooit meer een zwangerschap zal kunnen beleven zoals ik die van mijn zoontje had. Ik wist zo zeker dat het allemaal goed zou komen. Nu durf ik denk ik niet meer blij te zijn als ik weer zwanger raak.

Ik denk trouwens dat mijn lijf weer naar een eisprong toe aan het werken is al. Echt heel snel! We hebben besloten er wel weer voor te gaan. We willen deze miskraam beiden graag achter ons laten. Het afsluiten zeg maar. Morgen de echo en dan kunnen we onze blik vooruit richten. Als alles schoon is tenminste. Weet iemand of je ook al een ovulatie kunt krijgen als je nog niet 'schoon' bent van binnen na een miskraam?

Orea, ik snap wel een beetje wat jij bedoelt. Ookal hebben we onze zoon toch wel cadeau gekregen, als ik het zo lees. Als je al een kind hebt mogen krijgen is de wens voor nog een kind er nog net zo diep en net zo hevig. Maar juist daardoor voel je ook hoe gezegend je bent dat je al een kind hebt. Wat er ook gebeurt met deze kinderwens, je hebt ook het geluk al mogen beleven. Zoiets. Ik heb altijd gedacht dat ik misschien ook nog wel een derde kind zou willen, maar op dit moment denk ik dat als we nog een 2e mogen krijgen ons gezon dan compleet is. Ik zal dan inderdaad mijn zegeningen tellen.
pi_95640977
Ik blijf ook wel komen hoor ;) maar gek genoeg voelt het toch anders dan toen ik nog geen kind had.. Het is inderdaad wel wat jullie zeggen, mijn gezin voelt nog niet af.

Mijsje, we hebben nog cryo's :) nog 7 stuks, per 2 ingevroren (3 x 2 en een enkele :)) dus dat zijn (hopelijk) nog 4 kansen.. Dus het zou heel mooi zijn als het daaruit lukt!

We laten er in elk geval 2 terugplaatsen (mits er 2 per keer ontdooiien natuurlijk). Leia was een verse van 2 en er bleef maar 1 plakken en een tweeling is ook meer dan welkom!

Missmuppet, wij hadden op het laatst juist zoiets van: 1 is genoeg. Als we die maar mogen krijgen! En nu we haar hebben is onze wens naar een groot gezin (minimaal 3 kindjes) alleen maar heel heftig komen opzetten. Gek he? Alhoewel ik niet weet of ik weer 3 volle ivf-en door zou gaan voor een volgend kindje. Wij kunnen spontaan niet zwanger worden (ik ben een soort van gesteriliseerd ivm afwijkingen in mijn eileiders) dus het op zijn beloop laten en maar zien zit er hier ook niet in. Maargoed, zo ver zijn we nog niet. En misschien als we ervoor staan dat we er dan toch wel weer voor gaan. Geen idee... :)

Maar eerst gaan de pupo-dames hier foetsie :P en dan krijgen we 3 praktisch simultaan bevallingen in de koude dagen van het einde van het jaar O+ *O* ik ga alvast F5-en :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Orea op 17-04-2011 21:32:37 ]
pi_95653965
Even een :* voor iedereen hier, en *O* voor de pupo's, spannend!!
  maandag 18 april 2011 @ 07:34:21 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95654177
Even een dikke *O* voor de spannende dagen hier hoor! Ik duim echt zo hard!
pi_95655058
Ik wil ook iedereen even een dikke :* geven. Ik heb het echt megadruk, we zijn flink aan het klussen geweest ;) En vanmiddag even bellen voor de uitslag van het tweede zaadonderzoek. Ik zou donderdag teruggebeld worden, maar ach je kent het wel.... niks gehoord -O-
pi_95662320
Spannend CA... hoop zo dat het goed is!

Jose wat verdrietig voor je vriendin...wel fijn dat ze meteen door kan voor de volgende ronde. Dan heb je toch weer wat om naar uit te kijken.

Mss Muppet en Orea, we willen allemaal een kindje, en of je er nou geen één hebt of wel, als het niet lukt is het gewoon verdrietig en ben je hier van harte welkom. Zo, ik heb gesproken. ;)

PZE, nog een weekje wachten voor mij. Volgende week maandag is 14 dagen na de TP en dus de bloedtest. Maar als ik naar de afgelopen TP's kijk word ik twee dagen eerder ongesteld als het niet gelukt is. Dus komend weekend weet ik het wel. Maar ik heb buikpijn en rugpijn, dus ik heb niet veel hoop. Ik voel me er wel ok bij, heb de ergste teleurstelling al gehad vorige week. Voel jij al iets?
Hoop zo dat je Poezebeest achterna gaat, de eerste IVF raak! ^O^
Mijsje ook voor jou ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_95662486
Eigenlijk misschien heel stom.... maar ik hoop het niet :@

Als dat zo is, mogen we gelijk door voor de IUI ;)
En anders 6 maanden zelf proberen ;(
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 12:41:53 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95662627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oeh shit overheen gelezen :@

Drie kleine kleutertjes over 4 jaar dus O+
Samen op een hek O+ Ik ga duimen :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95662746
CA, dan hoop ik dat het íets mindere kwaliteit is....maar nog wel genoeg voor IUI. Want zo slecht dat je ICSI moet gaan doen wil je ook niet....lijkt me, toch? Ik ga duimen! ^O^
pi_95662772
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:45 schreef IslaBonita het volgende:
CA, dan hoop ik dat het íets mindere kwaliteit is....maar nog wel genoeg voor IUI. Want zo slecht dat je ICSI moet gaan doen wil je ook niet....lijkt me, toch? Ik ga duimen! ^O^
ja idd... er tussen in :D Hahahaha

Wat is ICSI dan :@
  maandag 18 april 2011 @ 12:48:25 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95662867
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja idd... er tussen in :D Hahahaha

Wat is ICSI dan :@
Icsi wordt er 1 zaadcel geselecteerd en die direct in de eicel geinjecteerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95662877
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Icsi wordt er 1 zaadcel geselecteerd en die direct in de eicel geinjecteerd.
ownee... doe dat nog maar niet :@
pi_95662883
Dat is dus IVF met ICSI. Dan is het zaad zo slecht dat het geinjecteerd wordt in de eicel en dan wordt gewacht op de bevruchting. Bij IVF moet de zaadcel zelf de eicel vinden in het petrischaaltje. Dit alles gebeurt in het lab. Dus voor ICSI moet je een hele IVF behandeling ondergaan. Liever IUI hoor! Stelt niet veel voor!
pi_95662897
Jeetje wat typen jullie snel! :D
pi_95662918
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef IslaBonita het volgende:
Dat is dus IVF met ICSI. Dan is het zaad zo slecht dat het geinjecteerd wordt in de eicel en dan wordt gewacht op de bevruchting. Bij IVF moet de zaadcel zelf de eicel vinden in het petrischaaltje. Dit alles gebeurt in het lab. Dus voor ICSI moet je een hele IVF behandeling ondergaan. Liever IUI hoor! Stelt niet veel voor!
Bij het eerste zaadonderzoek was het redelijk. Niet super, maar goed genoeg om iemand zwanger te maken zijn mijn gyn ;)
  maandag 18 april 2011 @ 12:56:29 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95663121
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Bij het eerste zaadonderzoek was het redelijk. Niet super, maar goed genoeg om iemand zwanger te maken zijn mijn gyn ;)
Das mooi toch!!

Bij mijn vent was zowel de kwaiteit, als de vorm als de kwantiteit niet voldoende... Hij zat,dacht ik, onder een miljoen cellen, bijna geen doen om dus zomaar zwanger te raken.
pi_95663968
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das mooi toch!!

Bij mijn vent was zowel de kwaiteit, als de vorm als de kwantiteit niet voldoende... Hij zat,dacht ik, onder een miljoen cellen, bijna geen doen om dus zomaar zwanger te raken.
Vanaf hoeveel miljoen cellen is het eigenlijk een goede kwaliteit?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_95664027
Het prikken valt me reuze mee :)
Heb wel wat kleine blauwe plekken van het prikken maar dat is het eigenlijk wel...
Donderdag voor een echo, dus ben benieuwd!!!
  maandag 18 april 2011 @ 13:43:28 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95664952
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef klumsy het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel miljoen cellen is het eigenlijk een goede kwaliteit?
Geen idee.. Een gezonde man heeft er ongeveer 140 miljoen per ???
pi_95665047
Mijn man heeft er zo'n 18 miljoen en dat was dikke prima. Maar per hoeveel vierkante centimeter dat gaat weer ik niet hoor :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95665317
Normaal komen er gemiddeld bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen in totaal vrij. Een man wordt verminderd vruchtbaar genoemd als er minder dan 20 miljoen spermacellen per ml. ejaculaat (zaadlozing) worden aangetroffen. 'Normaal' is een ejaculaat van 20 tot 50 miljoen per ml. spermacellen. Er is sprake van een ernstige zaadafwijking als er minder dan 10 miljoen zaadcellen per ml. worden gevonden. Een lager aantal spermacellen dan normaal, wordt oligozoöspermie genoemd. Als er herhaaldelijk helemaal geen zaadcellen worden gevonden spreekt men van azoöspermie.

Toch nog wat kunnen vinden :)
Mijn vriend zat op 151 miljoen, ga er maar vanuit dat dat over alles gemeten is en niet per ml :P
pi_95665363
Ook ik kom nog ff een dikke O+ uitdelen.

Charmed_angel, ik hoop gewoon dat jullie het nieuws krijgen waar jullie op hopen!
Klumsy, ik had je al gemist hier! Fijn dat het prikken zo meevalt! Hopelijk geeft het het gewenste resultaat.

Hier zitten we ergens in het komend weekend 14dpo, maar ik weet het allemaal niet. Mijn lijf speelt al zo lang spelletjes met me, dat ik nu nergens op durf te hopen.
Het worden dus misschien wel 4 kleine kleutertjes (of hoe ik het vroeger zong: kleine KEUTELTJES) op een hekje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')