abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 20:50:35 #176
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95509549
O, nog meer mensen om voor te duimen? Ik doe mee! Drie mensen voor wie we sterretjes af kunnen steken aan het eind van 2011 zou mooi zijn.

Dank voor jullie warme welkom, dat is heel fijn.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:55:49 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_95515144
Oh spannend PZE! Ik duim voor jullie! En voor Mijsje natuurlijk ook :*

Welkom Miss Muppet. Ik ben het ook met GGB eens, het voelt niet echt als MMM, eigenlijk meer om te kijken wat er aan de hand is.

Samenlevingstest woensdag was niet zo goed. Onderzoek viel wel mee maar niks levends terug te vinden. Dat kon aan 2 dingen liggen: ofwel zaad niet goed of niet het juiste moment. Daarom weer bloed prikken (heb nu dus 2 megablauwe plekken op mijn armen). Uit bloed bleek niet het juiste moment dus morgen nog een keer. En ik maar denken dat die zaadcellen zo lang in leven konden blijven :{ Nog even nagevraagd over de hoeveelheid eicellen en het leek er inderdaad op dat dat er voor mijn leeftijd te weinig zijn. Een en ander moet nog uit bloedonderzoek blijken maar waarschijnlijk heb ik dus grote kans op vroegtijdige overgang. Dus morgen nog een keer.

Vraagje: hoe doen jullie dat met je werk? Hoeveel vertellen jullie? Ik vind het best lastig want ik moet voor mijn werk toch nog wel minimaal 45 minuten rijden. Dus afgelopen woensdag was ik pas m 10 uur op kantoor ipv 08.00 uur. Maar wil mijn leidinggevende pas inlichten als er iets meer bekend is. Hoe gaan jullie hier mee om?
pi_95530019
Kyara: ik hoop dat het "gewoon" niet de goeie timing was en dat de resultaten van de volgende samenlevingstest veel beter zijn.
Hoe kunnen ze het aantal eicellen eigenlijk controleren? Toen ik 20 was hebben ze me namelijk ook verteld dat ik door PCOS een vroegtijdige overgang zou kunnen hebben, maar ze hebben me (voor zover ik het me kan herinneren) nooit gezegd hoe het precies zat met het aantal eicellen.

Wat het werk betreft: wij hebben het verteld vanaf het moment dat het invloed had op de tijdstippen waarop ik op mijn werk was. Ik wou namelijk niet dat mijn leidinggevende of collega's zouden denken dat ik ergens anders aan het solliciteren was of mijn werk niet meer graag deed.
Het eerste jaar met hormonen was ik niet in het CRG en waren de controles veel minder, dus dat hebben ze eigenlijk nooit geweten.
pi_95532008
Kyara, balen van die samenlevingstest -O- . Hopelijk was het gewoon het verkeerde moment!

Mijn werkgever weet tot op heden nergens van. Nu hoefde ik tot vorige week 'maar' wekelijks naar het zkh voor een echo, maar die kon ik zo plannen dat het OF net voor m'n werk was, of na m'n werk. Geluk bij een ongeluk dat het zkh op de rit naar mijn werk ligt, dus de reistijd werd er eigenlijk niet langer door.
pi_95547571
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
PZE pupo *O*

Jij ook mijsje? :o

Ik gun het iedereen hier, maar jullie twee staan nu wel echt bovenaan mijn gunlijstje. Het is nu echt eens jullie tijd hoor :(
ja, ik ook pupo... :P maar nog een week wachten op de bloedtest, dus ik blijf nog wel even pupo... :D

Kyara, wat balen meid, ik hoop ook dat de volgende samenlevingstest beter is... en hoe het zit met de overleving van de zaadjes als ze niet de baarmoeder in kunnen, weet ik eigenlijk niet...
ik duim voor je! :*

en mijn werk heb ik het wel verteld toen ik de MMM inging, het was handig omdat ik veel dingen in het ziekenhuis moet doen, en er dan voor mij vervanging geregeld moet worden. (ik sta voor de klas) m'n collega's weten de grote lijnen allemaal wel en dat is ook fijn. ze beginnen er niet steeds over, dat is ook wel fijn... :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:06:33 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95550503
PZE en mijsje samen Pupo, dit voelt goed aan dames.... :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:28:09 #182
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95551230
Flugeltje, zou jij het erg vinden om nog wat te vertellen over hoe het bij jou allemaal is gegaan? Wat voor tests heb jij gehad? En is er uiteindelijk iets speciaals gebeurt waardoor het wellicht wel gelukt is?

Kyara, wat vervelend dat de test over moet. Op mijn werk weten ze er wel van, omdat ik de tweede miskraam kreeg op een werkdag en toen pijnlijke krampen had, dus toen ben ik ziek thuisgebleven. De laatste zwangerschap heb ik ook meteen verteld. Ik was zo misselijk bij de zwangerschap van mijn zoon dat het van invloed was op mijn werk en daarom leek het me handig het vroeg te vertellen. Alleen de mensen die het echt moeten weten weten het en zij gaan er erg vertrouwelijk mee om.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:49:44 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95551966
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Wat zij zegt! :Y
pi_95554343
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik doe ook mee... :@

CP, nog bedankt voor je opbeurende berichtje. Je hebt gelijk, niet meteen de hoop opgeven..

:* voor iedereen hier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_95556018
Tuurlijk doe je ook mee Isla! Al die pupo's hier... Daar gaat wat moois van komen. Vind ik. Gewoon. Hup. :D
pi_95560238
Lieve pupo meiden, ik heb mooie plekken voor jullie gereserveerd in Z&G. Het lijkt me echt super om samen met jullie zwanger te zijn en ook nog in dezelfde periode uitgerekend! Ik vind het klinken als een goed plan, mijn duimen draaien alvast overuren :*

Ook voor de rest hoop ik natuurlijk ook dat jullie je snel kunnen melden in Z&G en draaien mijn duimen, dat dit topic eindelijk maar eens mag leeglopen! :*
pi_95560308
Leegloop-topic straks!! *O*
pi_95563024
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef GirlGoneBad het volgende:
Als ik goed geteld heb zou vanaf nu de uitgerekende datum zo rond Nieuwjaar zijn... dus Prinseszondererwt, Mijsje EN ISLABONITA gaan gewoon voor een Kerst- of Oud-op-Nieuw-kindje! *O* *O* *O*
Ik ook hoop ik...
Duimuuhhh!!!!
pi_95563611
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Duimuuhhh!!!!
Heeeeeeeeeeeel hard of lang, whatever, als het maar het gewenste effect heeft!
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:43:26 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95573822
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Ik doe ook mee... :@

CP, nog bedankt voor je opbeurende berichtje. Je hebt gelijk, niet meteen de hoop opgeven..

:* voor iedereen hier!
Oeh shit overheen gelezen :@

Drie kleine kleutertjes over 4 jaar dus O+
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:01:15 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95574117
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:28 schreef MissMuppet het volgende:
Flugeltje, zou jij het erg vinden om nog wat te vertellen over hoe het bij jou allemaal is gegaan? Wat voor tests heb jij gehad? En is er uiteindelijk iets speciaals gebeurt waardoor het wellicht wel gelukt is?

Kyara, wat vervelend dat de test over moet. Op mijn werk weten ze er wel van, omdat ik de tweede miskraam kreeg op een werkdag en toen pijnlijke krampen had, dus toen ben ik ziek thuisgebleven. De laatste zwangerschap heb ik ook meteen verteld. Ik was zo misselijk bij de zwangerschap van mijn zoon dat het van invloed was op mijn werk en daarom leek het me handig het vroeg te vertellen. Alleen de mensen die het echt moeten weten weten het en zij gaan er erg vertrouwelijk mee om.
Oja sorry, effe niet meer aan toegekomen...

Ik vond een samenlevingstest een wat vreemde keuze omdat een slechte samenleving juist voorkomt dat je zwanger wordt ipv dat je slechte vruchtjes krijgt. Jij bevrucht dus overduidelijk wel, maar ergens bij de innesteling gaat blijkbaar iets mis. Eigenlijk ook zo'n beetje wat bij mij het geval was, ik heb een miskraam gehad bij 5 weken, 2 miskramen tussen 6 en 8 weken en 1 vruchtje waarbij het hartje gestopt was bij 11 weken. Naast een algemeen bloedbeeld (ijzer, suiker, schildklier, vitaminen etc) heb ik een aantal tests gehad waarbij ze gekeken hebben of ik wellicht een bloedstollingsprobleem had, dat kunnen ze gewoon in je bloed zien. Het duurt echter wel erg lang voor je de uitslagen hebt van dergelijke tests. De chromosoomtests die bij de man en de vrouw worden gedaan duren zelfs een paar maanden... Overigens komt daar in heel veel gevallen helemaal niets uit. Bij mij ook niet...

Als er niets gevonden wordt blijft er eigenlijk niets over dan maar blijven proberen. Mijn gyn zei altijd dat het in zijn hele carriere slechts een handvol keren was voorgekomen dat de aanhouder niet uiteindelijk won. Soms kregen mensen wel 8/9 miskramen voor het lukte. Ik ben zelf ook gaan zoeken op internet en ik las dat sommige artsen wel eens extra foliumzuur voorschrijven, andere artsen kiezen voor een klein beetje aspirine iedere dag om het bloed toch ietwat dunner te maken. Toen ben ik (op eigen houtje) begonnen met vanaf de eisprong elke dag 50mg asperine te slikken (halve kinderasperine), als ik dan zou gaan menstrueren zou ik weer stoppen en had ik 2 weken voor niets geslikt en als ik wel zwanger was zou ik het met m'n gyn overleggen. Ook nam ik naast m'n zwangerschapsvitaminen nog een extra tabletje foliumzuur... De eerste ronde dat ik dit probeerde bleek ik zwanger, ik kon meteen bij de gyn terecht en die geloofde niet echt in de werking, maar bedacht dat het ook geen kwaad kon en vond het prima als ik er mee doorging... Na ruim 42 weken zwangerschap is Willem geboren O+

Of het nu aan de aspirine, het foliumzuur of iets anders gelegen heeft weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Feit is dat het goed ging en dat Willem er is. Een volgende keer zal ik wel dubbel foliumzuur gaan slikken, maar niet meteen voor de aspirine kiezen, mocht ik echter weer een miskraam krijgen dan ga ik het weer op dezelfde manier doen...

Overleg overigens wel altijd met je gyn voor je dit soort dingen gaat doen én wacht er sowieso mee tot je alle onderzoeken doorlopen hebt en er niets aan de hand blijkt, ik durfde te experimenteren omdat ik wist dat er verder echt niets aan de hand was en ik het hooguit 2 weken zou slikken tot ik óf zou menstrueren óf zwanger zou zijn en direct bij de gyn terecht zou kunnen voor overleg.
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:48:09 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95575088
Lieve lieve Mijsje, lieve lieve PZE, lieve lieve Isla, ik duim mijn duimen stuk voor jullie als het nodig is. Het is gewoon hoog tijd dat jullie doorschuiven hoor! Dikke :* en veel succes met wachten..
3!
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:57:27 #193
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95575244
Lieve Mijsje, PZE en Isla... ik ga heeeeeeel hard voor jullie duimen! :Y Het is jullie zo gegund!! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 57% gewijzigd door Jose81 op 16-04-2011 11:09:03 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95576595
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 10:57 schreef Jose81 het volgende:
Lieve Mijsje, PZE en Isla... ik ga heeeeeeel hard voor jullie duimen! :Y Het is jullie zo gegund!! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spannend Jose, ik duim voor goed nieuws! En wat is het bij hun ook snel gegaan allemaal.
pi_95594927
Spannend Jose, laat je even weten of de test positief was?
  zondag 17 april 2011 @ 08:41:18 #196
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95611507
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg Flugeltje! Wat een heftig verhaal heb jij ook. Wat goed dat het uiteindelijk gelukt is zeg! Ik ga maandag in elk geval goed beslagen ten ijs. Ondertussen blijven we het proberen. Het is wel bemoedigend te lezen dat de aanhouder meestal wel wint. Hoewel 8 of 9 miskramen wel enorm heftig klinkt. Ik heb zelf toch wel het gevoel dat het elke miskraam moeilijker te behappen is emotioneel gezien. Vond jij dat ook? Dan is 8 of 9 echt zwaar.

Jose81, ook al spannend! Viervoudig duimen..
  zondag 17 april 2011 @ 10:07:27 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95612515
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 08:41 schreef MissMuppet het volgende:
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg Flugeltje! Wat een heftig verhaal heb jij ook. Wat goed dat het uiteindelijk gelukt is zeg! Ik ga maandag in elk geval goed beslagen ten ijs. Ondertussen blijven we het proberen. Het is wel bemoedigend te lezen dat de aanhouder meestal wel wint. Hoewel 8 of 9 miskramen wel enorm heftig klinkt. Ik heb zelf toch wel het gevoel dat het elke miskraam moeilijker te behappen is emotioneel gezien. Vond jij dat ook? Dan is 8 of 9 echt zwaar.

Jose81, ook al spannend! Viervoudig duimen..
Iedere miskraam bracht weer een ander gevoel met zich mee, de tweede heb ik het meeste last van gehad, maar dat was ook omdat ik toen al 11 weken was en het compleet onverwacht bij de echo pas duidelijk werd... De eerste was bij 5 weken, toen wist ik het pas net. Was wel naar omdat het de eerste was... De derde is een beetje langs me heen gegaan, ik heb toen ook gewoon doorgewerkt, kon er toen even niet veel mee.... De vierde had ik in een emotioneel toch al zware tijd, dus die pakte sowieso flink aan. Moet wel zeggen dat de 'angst voor' het grootste was, als ik dan een miskraam kreeg was dat meer een soort van bevestiging ofzo. De eerste maanden zwangerschap van Willem waren daarom ook echt niet leuk.....

Een volgende keer verwacht ik eigenlijk weer eerst wat miskramen voor het lukt, ik ga er gewoon niet meer vanuit dat het in 1 keer goedkomt, dat is het meest vervelende van alles, dat je weet dat je nooit onbezorgd zwanger zult zijn...
pi_95613055
Gos Fluugs wat heftig -O-
Ik wist het wel, maar nu ik het zo lees is het toch wel harder dan ik dacht :*

En verder jompel ik lekker voor een doorstroom straks!! Er kunnen nog plenty meer bij ons in Z&G! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 april 2011 @ 17:10:10 #199
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95627748
flugel, als ik jouw verhaal lees, krijg ik echt weer de rillingen. Het verdriet elke keer en dan de draad weer oppakken. Zo heftig! Maar wat is het toch fijn dat Willem er nu is... O+
MissMuppet, ik hoop dat het jou ook gaat lukken! :*

En helaas... mijn vriendin is ongesteld geworden... -O- Over twee weken gaan ze weer naar België voor een nieuwe kans...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 17 april 2011 @ 17:18:52 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95628170
@Vlindur en Jose, tnx dames :*

Maar het heeft een plekje, ik heb een gezond kind nu... Al die meiden hier die ook zo graag een kindje in hun armen willen sluiten.... Het breekt m'n hart soms. Ik gun jullie allemaal zo enorm het geluk dat ik met Willem beleef...

We gaan er voor dames, allemaal door naar Z&G en ik duld geen tegenspraak....

Klote Jose dat het niet gelukt is bij je vriendin, hopelijk de volgende poging wel raak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')