SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het juist uitstekend gedaan, hoe gek dat ook klinktquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef IslaBonita het volgende:
Je hebt gelijk Koloon, dat "verdienen" is inderdaad onzin, voelde me gewoon behoorlijk verrot. Dan ga je doemdenken. Gaat nu wel wat beter hoor.![]()
Dank je wel Islaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef IslaBonita het volgende:
Kahlie,![]()
Wat erg voor je zus. Verder kan ik je niet helpen, maar heel veel sterkte met haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Het stijgt? Dan ben je toch gewoon zwanger?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:
Dames bedankt voor het duimen en de felicitaties!![]()
Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij!(maar blijf voorzichtig)
PZE, hoe gaat het met jou? Al tekenen van..iets?![]()
Mijsje wanneer mag je weer? (als je niet wilt antwoorden gewoon de vraag negeren hoor)
Klumsy, testen!!!!![]()
voor alle andere dames!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:
Dames bedankt voor het duimen en de felicitaties!![]()
Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij!(maar blijf voorzichtig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |