abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 21:45:16 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97175568
:o isla ik ga heel hard voor je duimen ^O^

PZE, ook voor jou duim ik :*

Voor de rest van de meiden een dikke knuf :* ik denk aan jullie
Be happy with the little things in life
  zondag 22 mei 2011 @ 22:26:10 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97178637
ik ruik pupo's! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97191079
Isla, hoe laat krijg je de uitslag?????
  maandag 23 mei 2011 @ 12:00:48 #254
272454 Boepie
spannend!
pi_97193431
Wow wat spannend weer hier zeg!! Isla ik duim me suf! ik hoop zo met je mee :*
Voor iedereen hoor! ik lees regelmatig ff terug maar heb niet alle tijd op het moment.
Nog even snel een update over mijn gesprek vorige week ff onder spoiler ivm lengte :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97201901
Klumsy, beterschap!

PZE, de wachtweken zijn begonnen, ik duim heel hard voor je!

Boepie, wat fijn dat je zoveel aan het gesprek hebt gehad.

Hier heb ik echt een rotdag. Toen ik van het ziekenhuis naar huis reed heb ik een paar pulletjes doodgereden. Ik had ze echt niet gezien, ze zaten op een vluchtheuvel achter een paal, precies in een bocht. Op het moment dat ze overstaken zaten ze al voor m'n wielen. Ik denk dat de moedereend het overleefd heeft, maar de kleintjes niet. Ik voel me zo ontzettend klote, ben er echt kapot van. Ik hou heel veel van dieren.. Daarna kreeg ik de uitslag terug van de bloedtest: hcg is 166. Erg laag dus voor 18 dpo. Ik moet donderdag terugkomen voor de 2e test, op mijn verjaardag nog wel. Ik hoop op een heel mooi verjaardagscadeau, maar ik vind ergens dat ik dat niet verdiend heb na vanochtend. En dit geeft niet heel veel hoop... :'( :'( :'(
Als iemand nog een succesverhaal heeft over lage hcg waarden, hoor ik het graag. Ga nu ff een potje janken. :'( :'( :'(
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_97202100
Och Isla ;( kan me voorstellen dat dat heel naar voelt, die pulletjes.. maar dat heb je toch echt niet express gedaan? :* je kon er niks aan doen, anders had je dat wel gedaan!

Over je HCG waarde, het is niet hoog, maar het zegt nog niets.. Op een ivf forum waar ik meeschreef is een topic over waardes. En daar kwam het regelmatig voor dat men rond dag 17/18 nog een vrij laag HCG had, maar dat het later in 1 keer de hoogte inschoot..

Erg onzeker, het kan nog alle kanten op... -O- ik hoop van harte dat je donderdag een heel fijn verjaardagscadeautje krijgt! :*
pi_97205770
Lieve Isla jij verdient een supermooi verjaarscadeau en daar doet een naar ongelukje niets aan af :*
pi_97206042
Meiden, jullie zijn lief. ;( :*
  maandag 23 mei 2011 @ 16:56:39 #259
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97206545
Och lieve isla :* Jij verdient het hoor meis, je krijgt gewoon het beste verjaardagscadeau ooit :*

*duimt de blaren op haar duimen* voor alle lieve meiden die weer in die spannende wachtweken zitten :*
pi_97206703
Och Isla toch... ik zou me ook vreselijk voelen na zo'n naar ongelukje. Maar dat heeft echt helemaal niks te maken met het wel of niet verdienen van een zwangerschap. Ik hoop zo hard voor donderdag... het mooiste cadeau gun ik je enorm. :*
pi_97207926
Isla; wat een k*t dag vandaag! Ik ga heel hard voor je duimen dat je donderdag het mooiste verjaardagscadeau krijgt :*
pi_97210167
Oh Isla, hier draaien mijn duinen ook volop. Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt donderdag.

En pze!!! Jij sterkte met wachten en ook bij jou moet het gewoon goed gaan... Het zou zo fijn zijn om jou eindelijk in z & g te zien.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_97212622
Meiden, :* :* :* !
pi_97216166
@Boepie: fijn dat het gesprek je zoveel goed doet en dat het ook gevolg gaat krijgen.
Goed dat je de IUI even uitstelt tot je je wat beter voelt, ik weet uit ervaring dat stress een negatief effect heeft.
Geniet van je vakantie!

@Isla, wat een k@tdag. :{
Maar je hebt later wel een verhaal te vertellen als deze poging lukt!
Wat je zegt over verdienen is natuurlijk onzin: het was een ongeluk. je kon er niets aan doen.
Zoals eerder gezegd, lees je wel vaker verhalen over lage HCG: zegt vast ook in jouw geval niets.
Je bent gewoon zwanger. :Y
  maandag 23 mei 2011 @ 20:19:29 #265
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97216968
Isla :* ik hoop dat het allemaal goed zit. Ik zag de 'officiële' hcg tabel en daarin kan het nog tot 21 DPO een HCG van 18 als 'normaal' gezien, dus in dat kader kan 166 nog prima toch?

vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 - 5 7 dagen
28 dagen 3 - 426 14 dagen
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen

Verder blijven de duimen hier draaien meiden :Y :*
pi_97218548
Je hebt gelijk Koloon, dat "verdienen" is inderdaad onzin, voelde me gewoon behoorlijk verrot. Dan ga je doemdenken. Gaat nu wel wat beter hoor. :*

Happy bedankt voor het tabelletje. :* De dame van het ziekenhuis zei dat het laag was. Hoop houden dan maar. Lastig hoor. :')
pi_97218831
Beetje stomme uitspraak van die dame hoor Isla.. Realistisch blijven is goed, maar in dit geval zegt het nog niet zoveel... ;) :*
  maandag 23 mei 2011 @ 21:02:18 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97220068
Oh Isla, ik krijg tranen in mijn ogen van je bericht. Het is vreselijk naar dat je die beessies hebt aangereden (ik zou daar ook heel hard om hebben gehuild), maar daar mag je nooit je recht op een zwangerschap aan verbinden lieverd. Ik hoop zo dat je donderdag een hogere waarde hebt!! :*
pi_97220998
Hé meiden wat zijn jullie toch lief. Word er helemaal emo van. :'( Wat een huilebalk ben ik vandaag zeg. Zou dat toch een goed teken zijn? :')
pi_97221005
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef IslaBonita het volgende:
Je hebt gelijk Koloon, dat "verdienen" is inderdaad onzin, voelde me gewoon behoorlijk verrot. Dan ga je doemdenken. Gaat nu wel wat beter hoor. :*

Je hebt het juist uitstekend gedaan, hoe gek dat ook klinkt :* We krijgen tegenwoordig bij rijlessen te horen dat je moet doorrijden, omdat je anders jezelf en anderen in gevaar kan brengen. Ik hoop de situatie nooit mee te maken, want ik denk dat ik op de vluchtheuvel terecht kom of tegen een boom.

Jullie verdienen het gewoon dat alles goed komt :* dus ik duim mee.

En als er iemand ervaring heeft met herhaalde miskramen, zou die mij kunnen PM-en? Ik zit echt in m'n piepzak vanwege m'n zus en weet ff niet meer hoe en wat... :'(

[ Bericht 10% gewijzigd door kahlie op 23-05-2011 21:22:34 ]
pi_97226729
Kahlie, :*

Wat erg voor je zus. Verder kan ik je niet helpen, maar heel veel sterkte met haar.
pi_97226926
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef IslaBonita het volgende:
Kahlie, :*

Wat erg voor je zus. Verder kan ik je niet helpen, maar heel veel sterkte met haar.
Dank je wel Isla :* Ik weet dat de meeste hier genoeg aan hun hoofd hebben, dus rest onder de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97228310
SPOILER
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:58:02 #274
313574 klumsy
Lola O+
pi_97237936
Isla :* mijn duimen draaien overuren voor je!

kahlie, wat erg :* ik kan je verder niet helpen, heb er geen ervaring mee...

Ik begin gelukkig weer een beetje op te knappen :)
Koorts heb ik niet meer, alleen een klein beetje verhoging... nog wel misselijk af en toe en sinds gisteren ook steeds een soort van ijzersmaak in m'n mond :r
Net ook al gebeld door de Gyn met de uitslag van het bloed, en dat zag er heel goed uit...
dus het is zeker dat ik een eisprong gehad heb *O*
Ik zou met 2 á 2,5 week kunnen testen als ik dan nog niet ongesteld ben, dus tussen zondag en volgende week donderdag :) komt mooi uit, want donderdag op vrijdag gaan we op vakantie O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:31:57 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97257139
Even laten weten dat ik aan jullie denk. Ik duim voor je Isla!!

Spannend Klumsy!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:23:37 #276
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97275276
Lieve Isla, hier duim ik hard voor je door ^O^ ! Ik hoop op een ge-wel-dig verjaardagscadeautje voor je! :*

Kahlie, hoe rot het ook voor je zus is, dat is nog geen reden om jou te verbieden kinderen te krijgen. Ik begrijp dat het hartstikke moeilijk is voor haar nu, maar wat ze jou gezegd heeft, vind ik wel heel ver gaan! Sterkte voor jou en je zus in elk geval...! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97282401
Laat maar, ik ben een dagje te vroeg :-s
pi_97282510
IslaBonita, dank je wel :* voor je lieve & wijze woorden :)

klumsy & Jose81 ook heel erg bedankt :*

Ik neem idd maar even afstand.
pi_97284964
misschien een stomme vraag, maar de gyn had het er over dat ik na 2 a 2,5 week kon testen..
vroeg ik me vanmorgen ineens af of ze dan rekenen vanaf de dag dat ik Pregnyl gespoten heb
of van de dag van de eisprong! Zijn maar 2 dagen later dat ik dan zou kunnen testen, maar moet zeggen dat ik nu wel een beetje klaar ben met wachten en die 2 dagen extra ineens wel heel veel lijken :@

Ben ook nog steeds ziek thuis, temperatuur blijft wat aan de hoge kant, normaal zit ik zo rond de 36,4 en 36,7 en nu blij ik hangen rond de 37,1 en 37,5.... verder voel ik me de dag best redelijk, heb alleen echt vlagen dat ik misselijk ben en even rustig aan moet doen. Hopelijk is het geen virus, maar zijn het voortekenen voor een mooi testresultaat :)
pi_97285873
Klumsy meestal kun je 14 dagen na de Pregnyl testen, dan is bij de meeste vrouwen de Pregnyl wel uit het lichaam en als je dan positief test, kun je er vrij zeker van zijn dat je zwanger bent...! Als je negatief test weet je zeker dat de Pregnyl uit je lichaam is. Je kunt dan een paar dagen later nog een keer testen, want misschien ben je wel zwanger maar geeft de test het nog niet aan. Spannend! ^O^
Beterschap nogmaals!
pi_97285886
Kyara, Jose, :* !
pi_97330107
Isla, hoe laat heb je vandaag de afspraak in het zkh?
Ik blijf duimen op een mooie uitslag!
pi_97330193
Ik denk dat ik morgen vast een test ga doen, merk aan mezelf dat ik nu toch wel
heel erg onrustig aan het worden ben, vooral omdat ik verhoging blijf houden en misselijk blijf!
pi_97330728
Vandaag is het wel donderdag, dus nu mag ik.

Isla; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik duim voor het mooiste verjaardagscadeau ever :*

Klumsy; spannend zeg! Wanneer mag je officieel testen? Ook voor jou duim ik heel hard!

Pze; hoe gaan de wachtweken bij jou?

Mijsje; hoe is het met jou?

Voor iedereen die ik ben vergeten :*
pi_97331744
Ik heb vrijdag 13 mei Pregnyl gezet, dus zou dan vanaf morgen volgens mij mogen testen :)
Ben alleen zo bang voor een vals positieve test... dus twijfel nog een beetje of ik het ga doen,
Maar kan me niet voorstellen dat de Pregnyl nog in m'n lijf zit na 14 dagen...
pi_97331823
Klumsy, hoeveel pregnyl heb je gezet? 5000 IE? Want dan is je test niet meer vals positief als je vandaag zou testen ;)

Isla, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je het mooiste verjaardagscadeautje krijgt vandaag... :*
pi_97332034
ik weet het niet meer :@ ik dacht het wel...
Ga het vanmiddag gelijk even nakijken! als het dan 5000 IE is dan doe ik sowieso morgen
en misschien wel vanavond al een test ( heb er toch nog 6 liggen :P )
pi_97332134
Zelfs de 10.000 IE die ik hier prikte voor de punctie, was er na 10 dagen uit :+ (toen testte ik negatief en pas 2 dagen daarna positief!)

Dus als je toch genoeg testen hebt liggen :+
pi_97332242
hahaha ja maakt het wel heel erg aanlokkelijk om te testen ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:06:24 #290
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_97334650
Nou, testen dan :P

Isla, gefeliciteerd en de duimen draaien voor je :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:33:53 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97335859
Isla gefeliciteerd met je verjaardag en ik ben heel hard aan het duimen voor je :*

Klumsy spannend hoor!! Ik zou testen :+
pi_97337282
Dames bedankt voor het duimen en de felicitaties! :*

Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij! *O* (maar blijf voorzichtig)

PZE, hoe gaat het met jou? Al tekenen van..iets? ^O^

Mijsje wanneer mag je weer? (als je niet wilt antwoorden gewoon de vraag negeren hoor)

Klumsy, testen!!!! ^O^

:* voor alle andere dames!
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:06:22 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97337308
:o Klumsy! Wat is het spannend zeg! :Y

En voor Isla ook zeg! :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:09:03 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97337418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:

Hcg is van 166 naar 446 gestegen in 72 uur, dus de zuster was "tevreden".(deze zuster was positiever dan die van maandag) Als deze stijgende lijn aanhoudt (maandag weer testen) gaat het de goede kant op. Ik ben blij! *O* (maar blijf voorzichtig)

PZE, hoe gaat het met jou? Al tekenen van..iets? ^O^

Mijsje wanneer mag je weer? (als je niet wilt antwoorden gewoon de vraag negeren hoor)

Klumsy, testen!!!! ^O^

:* voor alle andere dames!
Het stijgt? Dan ben je toch gewoon zwanger?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:09:16 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97337427
klumsy testen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:09:48 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97337448
Oh en ja, natuurlijk! Wat Tico zegt! Stijgend HCG is toch gewoon retepositief! :Y
Gevalletje 'een streep is een streep hoor', maar dan met 'stijgend hcg'! :Y :o *O*
pi_97337981
:D Helemaal waar! :*
pi_97338044
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef IslaBonita het volgende:

*O* Yay! Dikke knuffel voor je lijf en het kleintje! Lekker goed verder groeien hoor! *O*
pi_97338100
Isla, waarschijnlijk blijf je voorzichtig tot in elk geval de 12 weken en misschien nog wel langer.. Maar je bent gewoon haske zwanger hoor! En meer dan een verdubbeling in die paar dagen is ook helemaal goed...!

Zwanger!! *O* en jarig... super!!! Van harte gefeliciteerd!!! :*

Klumsy :P
pi_97338116
Hahaha ik zit in de trein, m'n testen zijn gisteren verzonden,
Dus als ik ze vandaag binnen heb ga ik testen anders gaat het morgen worden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')