Zo denk ik er zelf ook over, ik verwacht niet dat er wat gevonden wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:22 schreef mijsje het volgende:
hmmm, misschien niet zo gek als ze eens van dichtbij gaan kijken, dan kun je dat wel uitsluiten...
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Om nog even terug te komen op de vitamines, niet alle vitamines plas je uit als je er te veel van binnenkrijgt, B vitamines kun je wel degelijk overdoseren.
o.a vitamine A ook en ijzer.(plas je dus niet uit!) En vast nog wel meer, maar dat moet je dan even googlen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:03 schreef IslaBonita het volgende:
Veel vitamines waar je te veel van binnen krijgt plas je uit. (niet alle!)
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Dat zei ik.
[..]
o.a vitamine A ook en ijzer.(plas je dus niet uit!) En vast nog wel meer, maar dat moet je dan even googlen.
Je bedoelt waarschijnlijk parkinson, van alzheimer ga je niet trillen, alleen vergeten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Overheen gelezen![]()
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen een B-combo te overdoseren, leverde alzheimer-achtige klachten op als trillende handen e.d., is geen aanrader.
Goed ei en 2x een goed gevoel! Yeah!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef IslaBonita het volgende:
Dit keer was het een goed embryo. Goed ontdooid, en was lekker aan het doordelen. Het was een compactie op het moment van terugplaatsen. Schijnt goed te zijn. Ik had van te voren al een goed gevoel, en de arts zei ook nog dat ze een goed gevoel had. Dat is natuurlijk nog geen garantie, maar het ziet er beter uit dan vorige keer. Nu maar weer afwachten...TWW is begonnen...![]()
En een mooi ei, yeah!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:28 schreef klumsy het volgende:
Op mijn echo van afgelopen vrijdag was weer niks te zien, daarom de dosis 2 eenheden
omhoog gedaan naar 100 eenheden... Gisteren weer terug geweest voor een echo
en nu was er aan 1 kant een eitje te zien van 13 mmeindelijk resultaat na 25 dagen spuiten!
Morgen ochtend weer terug, hopelijk is het eitje dan gegroeid
Dat is minder goed nieuws Sylvers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef sylvers het volgende:
De uitslag van het goedje van manlief, was dus niet goed, hij heeft antistoffen in zijn spul. gelukkig was de hoeveelheid goed, maar toch een reden om gelijk over naar IUI te gaan. En dan ook met spuiten ipv clomid omdat dit de tweede cyclus op 100 mg meteen niet meer aansloeg.
Nu moest ik eerst nog een bloedonderzoek en volgende week een HSG laten doen. Niet echt een fijn onderzoek als ik het zo lees.
Zoals het er nu naar uitziet krijgen wij dan 6x IUI (hopelijk natuurlijk niet alle 6 nodig), omdat we nog maar 1x een eisprong heeft vond de gyn in dit geval 4x wat weinig.
Mwah. Was nog niet groot genoeg allemaal, dus donderdag wederom terug. Als er dan schot inzit gaat het waarschijnlijk dinsdag worden voor de tp.quote:
Ik vind die nieuwe regels prachtig, maar vriezen ze dan nu ook elk embryo apart in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef Orea het volgende:
Klumsywat goed!! Tuurlijk is het spannend, maar wat fijn zeg!!
Isla, ik duim!!
Hier gisteren intake gehad, na de vakantie (eind juni) gaan we beginnen. Ik moet dan bellen als ik ongesteld ben, dan is er op dag 12 een echo, ook lh-testen en 5 dagen na een positieve lh test is de terugplaatsing!
Omdat de cryo's per 2 zijn ingevroren mag ik er 2 terug (als ze goed ontdooien..) maar mochten we aan een nieuwe verse ivf moeten, dan is het er nog maar maximaal 1. De regels zijn verscherpt voor wat betreft de hoeveelheid die teruggeplaatst wordt. Destijds kreeg ik er 2 omdat het ivf 3 was.. maar dat gebeurd dus niet meer (tenzij we aan ivf 3 toekomen, dan willen ze het overwegen, maar liever niet..) de kliniek is tegenwoordig zelfs terughoudend met 2 terugplaatsen boven de 36 (ik ben net 30 geworden, onder de 30 is het sowieso een no go hier..)
Enfin, ik ga maar duimen dat een verse ivf niet meer nodig is! Eerst lekker vakantie en dan er maar voor gaan
Dat zijn de leuke wonderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff... het is en blijft wel heel erg bijzonder. Uberhaupt, zaadje/eitje/kindeke... Maar dat het allemaal gedaan kan worden door anderen als het wat moeilijker spontaan gaat dan is dit toch eigenlijk geweldig.
Isla, spannend! Het klinkt zo veelbelovend!
Mijn vriendin heeft PCOS maar vandaag leuk nieuws: spontaan zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |