Isla,

waardeloos dat de laatste tp niet gelukt is!
Wel fijn dat je maandag al de tp hebt! Ik ga weer duimen. En die Q10 ga ik ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip.
Verdorie, Kolonia, weer niet raak.

Ik kan me voorstellen dat de gyn een kijkoperatie zal willen doen. Zie je daar erg tegenop? Mij is het toen meegevallen, hoewel ik wel lang napijn heb gehad, maar dat heeft met mijn rare darmen te maken. De meesten hebben daar niet zo’n last van.
Gefeliciteerd, MissMuppet!

Ik kan me je reserves voorstellen. Ik ga ook duimen dat het goed gaat deze keer.
Zo leuk dat je weer van start gaat, Orea! Je klinkt ontspannen. Fijn als je er zo in kunt gaan.

Poezebeest, O ik ben even niet geweest maar had dus gemist dat jij zwanger bent! Wat geweldig! Gefeliciteerd!

En ik zie dat Kyara en GGB ook al zwanger zijn! Het kan dus wel, dames! Gefeliciteerd!

Lieve mijsje, zorg eerst goed voor jezelf.

Fijn dat je door kunt gaan, sproet!
Lieve PZE, ik moest huilen toen ik las dat de laatste poging mislukt is. Ik hoop zo dat het deze ronde raak gaat zijn. Maar de woorden klinken zo leeg. Je koopt er niets voor. Ik gun het je alleen zo ontzettend.

Wat lief dat je naar me vraagt, DV. Fijn te lezen dat het je helpt even met wat anders bezig te zijn.
Klumsy, wat naar toch dat het allemaal nog niet veel lijkt te helpen. Ik hoop dat een hogere dosering wel succes heeft.
Boepie, hoe is het met jou?
Ophelia, succes met de hysteroscopie.
En hoe gaat het met mij? In mijn vorige post zei ik al dat ik me af wilde melden. Ik zit er namelijk een beetje doorheen met het hele kindergebeuren. We willen nog wel een vierde poging doen maar nu nog niet. Ik merk dat ik afstand wil. Ik word moe van alles en kon me er ook steeds niet toe zetten hier te lezen. Daarom wil ik graag uit de OP. Ik blijf waarschijnlijk wel meelezen af en toe maar reageer wat minder of misschien zelfs een hele tijd niet. Ik wens jullie natuurlijk allemaal dat je snel zwanger bent en binnen een jaar je kindje in je armen kunt houden. Dikke
Wil een van de modjes me uit de OP halen? Bedankt.