abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96445410
hmmm, misschien niet zo gek als ze eens van dichtbij gaan kijken, dan kun je dat wel uitsluiten...
En aspirine en extra foliumzuur wil ik me ook eens in gaan verdiepen.
wij willen nu ook gaan proberen met de hulp van acupunctuur (of accupunctuur?), wie weet... baat het niet, schaadt het ook niet...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:26:54 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96445682
Ik heb extra foliumzuur geslikt met vitamine b6. Bij jen hadden we toen al iets van 6 terugplaatsingen gehad. Toen kreeg ik dat voorgeschreven en de 7e, dus meteen de eerste met die vitamine, was raak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96446534
Balen kolonia..

Icsi kan gelukkig doorgaan, de 26 ste beginnen met spuiten van Lucrin. Dus hopen dat met dit mooie weer er veel eitjes mogen groeien!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:53:01 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96450437
:* voor jullie...
Damn, wat een tegenslag telkens...
En een extra :* potverdulleme! <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96452767
Tico, hadden jullie ook met de gyn overlegd wat en hoeveel je er dan van ging nemen?
Ik wil dat dus wel proberen, en wel op een verantwoorde manier, maar om dan 'zomaar' van informatie van het internet uit te gaan, is dan voor mij niet de beste keuze, denk ik... Zul je net zien, gaat het daardoor niet goed ofzo...

:* Rocka...

*O* jeej Sproetje! Super hoor! Ik duim voor extra eitjes ^O^ :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:31:38 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96456154
Ja, ik kreeg het echt voor geschreven.
pi_96457330
Ik ga het er zeker met mijn gyn ook even over hebben... Wie weet helpt het bij de innesteling...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:00:26 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96457557
Ik geloofde er geen kont van. Maar ja, volgende was wel raak. Toeval??
pi_96457696
Miss Muppet, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd....nou PLAKKEN jij kleintje! *O*

Sproet, wat fijn dat je kunt gaan beginnen straks! ^O^

Kolonia, wat onwijs balen... :( -O-

Ik geloof dat je een kinderaspirientje per dag moet nemen. Inderdaad niet zonder overleg met de arts natuurlijk. Ik ken ik wel een dame die zelfs na een aantal vroege miskramen niet serieus werd genomen door haar arts en zelf besloot aan de aspirine te gaan. En die is nu nog steeds zwanger. :s) Hoe zat het ook alweer: het verdunt je bloed waardoor je betere bloedtoevoer naar je baarmoeder hebt? En dat heb je nodig om een zwangerschap vast te houden toch? Of vergroot het ook de kans om zwanger te raken?

B vitamines en extra foliumzuur slik ik al heel lang. B vitamines zorgen voor lekker veel en goed vruchtbaar slijm. (dat verschil, samen met Teunisbloemolie, heb ik echt wel gemerkt!) Dat doe ik zonder advies van de arts-maar ik zeg niet dat jullie dat zouden moeten doen hoor. (Heb wel altijd een heel mooi baarmoederbedje, weet niet of dat ermee te maken heeft) Veel vitamines waar je te veel van binnen krijgt plas je uit. (niet alle!) En moet je uitkijken met vitamine A. Ik slik heel wat vitamines, heb van alles uit gezocht. Extra foliumzuur schijnt betere eitjes te produceren en kans op miskraam te verkleinen. Net als Q10(200-400 mg per dag). Teunisbloemolie mag je na de eisprong niet meer gebruiken, kan vruchtje uitdrijven.
Ok, genoeg gekletst! Klazien uit Zalk gaat nu slapen! :z
Dames fijn weekend!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_96461237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloofde er geen kont van. Maar ja, volgende was wel raak. Toeval??
Tja, gevalletje baat het niet, schaadt het ook niet... Ik weet niet of ik erin geloof, maar ik ga ondertussen alles aangrijpen... Ik word een beetje wanhopig ervan...

:o dat is mooi wat info op een rijtje Isla, ga ik morgen eens op m'n gemak voor zitten...
pi_96461979
Ik slik al jaren de vsm multi zwanger dinges, daar zit alles in lijkt me... Helpt geen klap tot dusver.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:00:04 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96465516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik slik al jaren de vsm multi zwanger dinges, daar zit alles in lijkt me... Helpt geen klap tot dusver.
De dosis is veel hoger!

Foliumzuur 0,5mg en nie die 0,05 die je zo koopt.
Vit b6 250mg. Das ook veel hoger dan elk bcomplex dat je kunt kopen. Verder slikte ik dus niets.
pi_96465649
Oh dat wist ik niet Tico! Gevalletje eerst lezen en dan pas iets roepen dus. Hmm... Ik had ook al nagedacht over dit soort dingen, even googlen nog maar denk ik. :)
pi_96466123
Eigenlijk kwam ik alleen om me af te melden maar ik lees nu jullie gesprek over vitamines e.d. Ik slik op voorschrift van de arts (al bijna 1,5 jaar) Cardox 5. Daar zit per tablet 50 mg B6 (2500% ADH), 5000 ug B11 (25000% ADH) en 400 ug B12 (40000% ADH).
Daarnaast moet ik na een punctie (of spontane bevruchting, as if :') ) aspirine slikken en praxifarine (bloedverdunners) spuiten.
Volgens mijn gynaecoloog kan die vitamine geen kwaad maar de aspirine kan in sommige gevallen juist slecht zijn. Mijn bloed stolt te veel waardoor er propjes kunnen ontstaan, dus dan is verdunning van het bloed goed. Maar als je bloed 'normaal' is, zou de aspirine juist bloedingen kunnen veroorzaken.

Zo, nu even verder teruglezen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_96466528
Isla, :( waardeloos dat de laatste tp niet gelukt is! ;(
Wel fijn dat je maandag al de tp hebt! Ik ga weer duimen. En die Q10 ga ik ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip.

Verdorie, Kolonia, weer niet raak. :( Ik kan me voorstellen dat de gyn een kijkoperatie zal willen doen. Zie je daar erg tegenop? Mij is het toen meegevallen, hoewel ik wel lang napijn heb gehad, maar dat heeft met mijn rare darmen te maken. De meesten hebben daar niet zo’n last van.

Gefeliciteerd, MissMuppet! *O* Ik kan me je reserves voorstellen. Ik ga ook duimen dat het goed gaat deze keer.

Zo leuk dat je weer van start gaat, Orea! Je klinkt ontspannen. Fijn als je er zo in kunt gaan. :*

Poezebeest, O ik ben even niet geweest maar had dus gemist dat jij zwanger bent! Wat geweldig! Gefeliciteerd! *O*

En ik zie dat Kyara en GGB ook al zwanger zijn! Het kan dus wel, dames! Gefeliciteerd! *O*

Lieve mijsje, zorg eerst goed voor jezelf. :*

Fijn dat je door kunt gaan, sproet!

Lieve PZE, ik moest huilen toen ik las dat de laatste poging mislukt is. Ik hoop zo dat het deze ronde raak gaat zijn. Maar de woorden klinken zo leeg. Je koopt er niets voor. Ik gun het je alleen zo ontzettend. :*

Wat lief dat je naar me vraagt, DV. Fijn te lezen dat het je helpt even met wat anders bezig te zijn.

Klumsy, wat naar toch dat het allemaal nog niet veel lijkt te helpen. Ik hoop dat een hogere dosering wel succes heeft.

Boepie, hoe is het met jou?

Ophelia, succes met de hysteroscopie.

En hoe gaat het met mij? In mijn vorige post zei ik al dat ik me af wilde melden. Ik zit er namelijk een beetje doorheen met het hele kindergebeuren. We willen nog wel een vierde poging doen maar nu nog niet. Ik merk dat ik afstand wil. Ik word moe van alles en kon me er ook steeds niet toe zetten hier te lezen. Daarom wil ik graag uit de OP. Ik blijf waarschijnlijk wel meelezen af en toe maar reageer wat minder of misschien zelfs een hele tijd niet. Ik wens jullie natuurlijk allemaal dat je snel zwanger bent en binnen een jaar je kindje in je armen kunt houden. Dikke :*

Wil een van de modjes me uit de OP halen? Bedankt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:17:00 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96467945
ahavaatje. :*
in de haak.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:41:16 #142
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96468503
:* :* :* ...Ahava... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:54:36 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96468828
:* :* :* ahava :* :* :* fijn om toch nog wat van je te lezen.. Ik wens je al het goede toe en hoop dat je tot rust kan komen.. Hele dikke knuffel :*
Be happy with the little things in life
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 12:40:55 #144
5428 crew  miss_sly
pi_96469990
ahava :* ik had je zo graag om een andere reden uit dit topic zien verdwijnen. Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je met frisse moed en een goede uitkomst poging 4 kunt doen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96470039
Jeetje, dat had ik niet verwacht maar de tranen schieten me in de ogen door jullie lieve reacties. Dankjewel. :*
pi_96470983
lieve lieve ahava, een dikke knuffel.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_96471594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef miss_sly het volgende:
ahava :* ik had je zo graag om een andere reden uit dit topic zien verdwijnen. Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je met frisse moed en een goede uitkomst poging 4 kunt doen :*
Dit!! :* Ik blijf voor je duimen en je blijft in mijn gedachten!!
pi_96479039
Ahava :*
pi_96488040
Oh Ahava, ouwe tranentrekker! ;)
Ook ik had je graag met een betere reden weg zien gaan... Wel goed dat je afstand neemt als je dat nodig lijkt. Kom je nog wel vertellen als er nieuws is? Ik zal altijd blijven hopen voor je. :*
pi_96510142
Och Ahava. :{
Ik hoop dat je je (snel) meldt met goed nieuws.
Sterkte en veel succes met rust nemen. :*

@een boel dames: dank voor de info over foliumzuur en vitamine, ik ga dat zeker aankaarten bij de gyn. :Y

:W Rocka: leuk dat je je hier zo af en toe meldt.
Het is altijd een opsteker om te merken dat mensen meeleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')