abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96350333
Mijsje, denk je goed om jezelf? Misschien toch even een 'break' van je werk nemen?
PZE, fijn dat de cyste weg lijkt! Hopelijk gaat de terugplaatsing door deze maand... :*
Klumsy wat rot dat het nog allemaal niks lijkt te doen :(
DV leuke plannen zijn dat :Y
Sproet :( dat is niet zo mooi!! Heeft je lichaam toch een klap gehad van de hormonen??

Als mijn menstruatie een dezer dagen nu eindelijk doorzet, gaan we dinsdag (dan is de nieuwe intake) proberen te regelen dat we deze maand toch nog een terugplaatsing doen. Dan hebben we de 'uitslag' vlak voordat we op vakantie gaan.. Ben benieuwd of dat lukt, want volgens mij moeten we eerst ook weer allerlei bloedtesten enzo doen.. Best spannend..
pi_96352967
Heb weer aardig wat gemist! :D

Kyara, nog gefeliciteerd! Wat fantastisch meid!!! *O* *O* *O*

Klumsy wat balen zeg... hopelijk zie je vrijdag een mooi eitje groeien. ^O^

Mijsje, ben het eens met de dames hier hoor...aan de bel trekken! Rust nemen, desnoods ziek melden. Liever nu pas op de plaats,, en een "burnout" voorkomen, dan straks echt in een dal zitten. Daar kom je veel moelijker uit. Net als PZE, spreek ik helaas ook uit ervaring. :*

PZE, mooi dat de cyste weg is. Hoop op een tp voor jou!!!

Jeetje Sproetje wat vervelend! Ook nog geen enkel teken van je }) ? Uhm...zou je zwanger kunnen zijn? :s)

DV wat heerlijk, er even niet mee bezig zijn....en op vakantie naar Cuba!!! Lijkt me fantastisch. Ga je daar ook salsa (leren) dansen? *O*

Orea, spannend! Ik hoop dat het deze ronde nog gaat lukken en je zwanger op vakantie gaat....wat zou dat fantastisch zijn! ^O^

Hier moest ik eerst even afwachten of ik door mocht, tis nogal druk in het VU. Toch wilden ze echo's doen, vandaag eerste echo gehad, en het leek er op dat ik of vandaag mijn eisprong had, of morgen ga hebben. Op dag 11, terwijl ik altijd rond dag 16 mijn eisprong heb! :o Ben er erg vroeg bij dus deze maand. Het was dus al te laat voor de Pregnyl, dus moest ik een ovulatietest doen. Die was positief, dus morgen eisprong, en maandag TP, dus er was plek voor me! En het mocht dus deze keer zonder de Pregnyl. Ik ben benieuwd...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_96354025
Hee wat fijn Isla! Lekker snel en dat er plek is! Loop je direct bij het Vu? Ik ben er weggegaan (in combi met het zkh hier) omdat ik zeker 4 keer gecancelled ben voor een cryo terugplaatsing ivm te druk.. (heb ik het wel over dik 2 a 3 jaar terug). Maar fijn joh! Ik ga zo hard duimen!! *O*
pi_96354882
Lief Orea!
Ja het is altijd druk in het Vu. Ik zit bij Blaricum en die werken samen met het Vu, Blaricum heeft geen IVF-lab. Ik heb nog maar één keer een maand over moeten slaan ivm drukte, maar het wordt wel elke maand gezegd (dat het gecancelled kan worden) Lekker stressie dus. Maar goed, het gaat zo nog wel. Met 4 keer cancellen zou ik ook op zoek gaan naar een ander ziekenhuis.
pi_96355187
Zelfde dus hier als met het Flevo (ziekenhuis van Almere).. Ik begreep dat mensen die direct bij het vu lopen voorrang hebben. De kliniek waar ik nu zit is een privé kliniek en alle terug plaatsingen gaan daar door. Al moeten ze dik overwerken :) dus dat is echt heel fijn!

Ben benieuwd of het gaat lukken, mijn cyclus is wat onregelmatig momenteel (16 maart voor het laatst ongesteld) en er zullen waarschijnlijk nieuwe bloedtesten moeten, maar weet eigenlijk niet of dat moet bij een cryo, bij het vu hoefde dat niet, overigens...
pi_96355986
Isla zonder Pregnyl, dat is fijn! Goede timing zeg, ik duim wederom mee. :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:40:48 #107
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96359169
Isla, mooi dat je dan zo op tijd was!! Ik ga weer heel hard voor je duimen! ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96367351
:* ik duim voor je Isla, ik hoop dat deze ronde je meer geluk gaat brengen! :* en daar hoop ik ook op voor jou PZE :*
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:37:23 #109
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_96375510
Hallo :) Ik kom alweer uit de lurkstand. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik soms weer meepraat. We hadden het niet verwacht: maar ik ben alweer zwanger :o We zijn er beiden een beetje gelaten onder want we durven er nog niet echt blij mee te zijn. Tot we een goede echo hebben voelt het denk ik niet als een zwangerschap. Of hoe zeg ik dat? Wel een zwangerschap maar nog geen zekere. Mede omdat ik ook alweer een bloeding heb gehad. Het was maar weinig dus het zal wel de innesteling zijn geweest maar ik word er wel onzeker van.

IslaBonita, zo hee, dat gaat snel! Ik begrijp dat het goed is om de terugplaatsing nu zonder hormonen te doen? Hopelijk is dit een voorbode van de voorspoed die je tegemoet gaat! Ik duim ook mee :*

PZE, wat fijn dat de cyste weg was en nu hopelijk vlot door he? Vind het spannend voor je!

Mijsje, och wat logisch maar ook vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me goed voorstellen dat je batterijtje op een bepaald moment op is. Pas goed op jezelf Mijsje, de burnout ligt misschien wel op de loer. Desnoods nog een weekje erbij vrijnemen misschien? Je werkt natuurlijk op een school, dat is moeilijk dan ja. Ziekmelden? :*
pi_96377139
mijsje, sproet-je, pze, isla, missmuppet. Allemaal een dikke :*
pi_96378066
Oh wat spannend weer missmuppet, ik duim voor je.
Isla *O* *O*

Nou, zo ongeveer 5 minuten nadat ik er toch maar een zwangerschapstestje tegen aan had gegooid ben ik eindelijk ongesteld geworden. Nu maar hopen dat de icsi nog door kan gaan, zal vanmiddag eens bellen (geen idee of ze open zijn).
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_96379401
Sproet, dat is ook toevallig maar wel heel fijn voor je dat je nu door kunt. Gewoon bellen, mijn ziekenhuis is gewoon open hoor!

*Edit: over missmuppet heen gelezen. Spannend joh, hopelijk gaat het dit keer 9 maanden goed.

[ Bericht 29% gewijzigd door prinseszondererwt op 05-05-2011 11:34:55 ]
pi_96380591
:o MissMuppet... jeetje, dat is zeker schrikken en omschakelen... ik snap je terughoudendheid ook heel goed... ik wil ook nu eerst een goede echo (heb ik nog nooit gehad, qua zwangerschap dan) voor ik ook maar durf blij te zijn met een eventuele zwangerschap... iets te vaak m'n neus gestoten wat dat betreft...

hier gaat het een beetje op en af. gisteren een (hele) slechte dag, vandaag weer wat beter. tuurlijk zou het beter zijn om even wat rust van het werk te nemen, maar nu zitten we in de drukste tijd van het jaar, wat groep 3 betreft. (ik draai 2 groepen, ook een reden van dat ik moehoe ben...) we hebben bijna een voorstelling, waar ik nu niet ziekjes bij thuis kan zitten... tuurlijk is iedereen vervangbaar, maar dit is wel stress, en om daar meteen een invaller tegenaan te gooien, zou ik ook niet eerlijk vinden naar die invaller toe... ik ga gewoon proberen hoelang ik het nog volhou, en gelukkig zitten hemelvaart en pinksteren er ook nog tussen... ik moet me maar even instellen op 11 weken nog tot de vakantie... (wat dat betreft snap ik ook niet zo goed waarom deze vakantie nu zo vroeg moest vallen, een week eerder dan andere jaren...)
pi_96396999
Lieve meiden, ik heb even onder een steen gezeten en lees nu van de mislukte pogingen, wat ontzettend kl*te zeg! Ik hoop en duim heel hard dat jullie snel goed nieuws krijgen :* In ieder geval heel veel succes met de komende pogingen, ik denk aan jullie!

Ik heb vandaag de eerste echo gehad en we zagen een mooi babytje in ontwikkeling met een goede hartslag. Het was zo ontzettend bijzonder om dit te zien, werd er helemaal emotioneel van. Ik verhuis nu dus voor de echt naar Z&G, maar blijf hier natuurlijk meelezen en voor jullie duimen!
pi_96397504
@Klumsy: ik hoop dat er morgen eindelijk wat te zien is op de echo.

@PZE: fijn dat de cyste weg is. ^O^
ik hoop dat je snel doorkunt voor de TP.

@Orea: hopelijk heb jij ook snel een TP.

@Sproet-je: Balen dat je ongesteld bent geworden. :{
Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden soms.
Gelukkig kun je nu weer door, hopelijk deze keer wel raak.
Gaat de ICSI door?

@Isla: maandag TP van een snelle rakker, dat moet gewoon goed gaan. :Y

@MissMuppet: Goed joh, gefeliciteerd. ^O^
Ik snap dat het moeilijk is, maar probeer ervan te genieten.
Mag je nu ook een eerdere echo?

@Mijsje: Nare situatie. :{
Ik hoop echt dat je genoeg kunt ontspannen in de vrije weken om de werkweken goed door te komen.

@Poezebeest: wat moet zo'n echo een heerlijk gezicht zijn na alle ellende. O+
Fijn dat alles goed was en veel plezier in Z&G. :W

Ik heb alle :* hierboven weggehaald, want het werd een groot smiley-festijn. :{w
Dus bij dezen voor alle dames: :*

Hier nog geen nieuws: dag 11 DPO dus het wordt weer spannend.
pi_96398167
MissMuppet, wat fijn dat het weer raak is. Hopelijk dit keer blijvend! :*

Sproet ongesteld!! *O* heb je ze nog te pakken gekregen? Volgens mij zijn ze op dit soort dagen wel vroeg weg daar, toch?

Kolonia, wat spannend! Ik duim heel hard!! Hoe voel je je?

Poezebeest O+ een knippertje!! Wat fijn!! Nogmaals van harte :*

Nou, hier leek het erop dat ik ongesteld ging worden, maar alle symptomen weer weg :') ik ga maar niet teveel hopen op een tp deze maand ;) ik ga maar uit van na de vakantie, dan kan het alleen maar meevallen ;) (ik wil liever niet eind mei pas een tp, omdat dan ná de vakantie pas duidelijkheid is.. dan heb ik eerst liever een fijne vakantie.. )
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:48:04 #117
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_96403641
Dank jullie wel allemaal :* Heel erg lief dat jullie met ons mee duimen. Vandaag heb ik nog een tweede test gekocht en gedaan en het resultaat was echt heel duidelijk. Ik hoop maar dat dat betekent dat het goed gaat komen. Op het moment heb ik in elk geval hormonen genoeg lijkt het.

Sproet-Je, ik maak uit de gesprekken op da het een goed ding is dat je ongesteld bent geworden. (Sorry, ik moet er nog een beetje inkomen). Ik *O* mee voor jou!

Mijsje, ja, de onbevangenheid is er wel uit dan he? Was het maar zo simpel dat een positieve test gewoon een eindresultaat garandeerde.. En wat je werk aangaat, ja, ik snap wel dat het doorbijten is als ik het zo lees. Maar ik hoop toch dat je aan jezelf zal kunnen en durven denken. Je hebt zelf ook even de ruimte nodig he?

Kolonia, wat is DPO? Is dat goed? En ja, ik mag morgen bellen voor een afspraak en waarschijnlijk mag ik dan over een week of 3 a 4 al een keer langskomen.

Orea, hopelijk komt het toch snel op gang. Het zou wel erg fijn zijn om minstens voor je vakantie meer te weten ja. Wat een hoop spannende verhalen hier zeg!

Poezebeest, ik vond dat ook een erg emotioneel moment, zo bijzonder! Wat fijn dat je het mee hebt gemaakt nu, op naar een geweldige verdere zwangerschap :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:12:30 #118
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96421518
Sproetje ongesteld, dus hopelijk snel de icsi :*

Isla wat goed zo zonder hormonen!!! :*

Orea salsa leren dansen lijkt me wel wat. Hopelijk wordt je snel ongesteld. Lijkt me wel fijner dat je voor je vakantie meer duidelijkheid hebt :*

MissMuppet :o Dat is onverwacht. Dat je er niet meer onbevangen instaat kan ik me voorstellen. Ik ga heel hard voor je duimen dat je over 8 maanden gewoon een kleintje in je armen hebt :*

Kolonia spannend.. Wanneer ga je testen?? :*

Poezebeest *O* Voor een knipperend hartje *O*
Be happy with the little things in life
pi_96423032
Kolonia, wel spannend nu! Stel je voor... :)

Orea, slim om van het laatste uit te gaan, kan het alleen maar meevallen.

Bij mij gaat het langzaam deze ronde. Vandaag op dag 10 was alles nog klein, dus hoef dinsdag pas weer terug. Hopelijk hebben de eitjes en het slijmvlies een spurt gemaakt dan.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:58:25 #120
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424587
Kolonia, nog een paar dagen in spanning... :*
Mijsje, stress op het werk... bah -O- . En dubbel bah omdat je ook niet lekker in je vel zit. :*
MissMuppet, een voorzichtige felicitatie is wel op z'n plaats.. ik hoop ook dat het goed gaat dit keer!! :*
PZE; ik duim voor een mooie spurt! ^O^

Verder voor iedereen die hier (al veel te lang) rondhangt: :* :* :*
pi_96443028
@MissMuppet: DPO is Days Past Ovulation.

Geen spanning meer hier helaas, vanochtend veel te vroeg ongesteld geworden.
Volgende week een afspraak maken met het ziekenhuis over hoe nu verder te gaan.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:29:11 #122
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96443247
Bah Kolonia, balen weer zeg -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96443385
He gets Kolonia... -O-
Hopelijk kun je snel terecht. Ook bij jou duurt het veel te lang allemaal. :*
pi_96444646
;( Koloon... bah meid... ik hoop dat het gesprek jullie verder op weg helpt...
Had je bij deze IUI's al medicijnen erbij? (gonal ofzo)
pi_96445164
Geen medicijnen of hormonen, nee.
Ik vermoed dat de gyn nu eerst een laparoscopie wil doen gezien de sporen van chlamydia (gyn zei in een eerder gesprek al dat op een HSG niet alles te zien is, maar aangezien de sporen maar zo licht waren wilde ze toch eerst een HSG) en wil zelf graag vanaf nu wel wat chemische hulp.
En ik ga me eens verdiepen in het effect van aspirine en extra foliumzuur, denk ik.
pi_96445410
hmmm, misschien niet zo gek als ze eens van dichtbij gaan kijken, dan kun je dat wel uitsluiten...
En aspirine en extra foliumzuur wil ik me ook eens in gaan verdiepen.
wij willen nu ook gaan proberen met de hulp van acupunctuur (of accupunctuur?), wie weet... baat het niet, schaadt het ook niet...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:26:54 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96445682
Ik heb extra foliumzuur geslikt met vitamine b6. Bij jen hadden we toen al iets van 6 terugplaatsingen gehad. Toen kreeg ik dat voorgeschreven en de 7e, dus meteen de eerste met die vitamine, was raak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96446534
Balen kolonia..

Icsi kan gelukkig doorgaan, de 26 ste beginnen met spuiten van Lucrin. Dus hopen dat met dit mooie weer er veel eitjes mogen groeien!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:53:01 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96450437
:* voor jullie...
Damn, wat een tegenslag telkens...
En een extra :* potverdulleme! <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96452767
Tico, hadden jullie ook met de gyn overlegd wat en hoeveel je er dan van ging nemen?
Ik wil dat dus wel proberen, en wel op een verantwoorde manier, maar om dan 'zomaar' van informatie van het internet uit te gaan, is dan voor mij niet de beste keuze, denk ik... Zul je net zien, gaat het daardoor niet goed ofzo...

:* Rocka...

*O* jeej Sproetje! Super hoor! Ik duim voor extra eitjes ^O^ :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:31:38 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96456154
Ja, ik kreeg het echt voor geschreven.
pi_96457330
Ik ga het er zeker met mijn gyn ook even over hebben... Wie weet helpt het bij de innesteling...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:00:26 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96457557
Ik geloofde er geen kont van. Maar ja, volgende was wel raak. Toeval??
pi_96457696
Miss Muppet, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd....nou PLAKKEN jij kleintje! *O*

Sproet, wat fijn dat je kunt gaan beginnen straks! ^O^

Kolonia, wat onwijs balen... :( -O-

Ik geloof dat je een kinderaspirientje per dag moet nemen. Inderdaad niet zonder overleg met de arts natuurlijk. Ik ken ik wel een dame die zelfs na een aantal vroege miskramen niet serieus werd genomen door haar arts en zelf besloot aan de aspirine te gaan. En die is nu nog steeds zwanger. :s) Hoe zat het ook alweer: het verdunt je bloed waardoor je betere bloedtoevoer naar je baarmoeder hebt? En dat heb je nodig om een zwangerschap vast te houden toch? Of vergroot het ook de kans om zwanger te raken?

B vitamines en extra foliumzuur slik ik al heel lang. B vitamines zorgen voor lekker veel en goed vruchtbaar slijm. (dat verschil, samen met Teunisbloemolie, heb ik echt wel gemerkt!) Dat doe ik zonder advies van de arts-maar ik zeg niet dat jullie dat zouden moeten doen hoor. (Heb wel altijd een heel mooi baarmoederbedje, weet niet of dat ermee te maken heeft) Veel vitamines waar je te veel van binnen krijgt plas je uit. (niet alle!) En moet je uitkijken met vitamine A. Ik slik heel wat vitamines, heb van alles uit gezocht. Extra foliumzuur schijnt betere eitjes te produceren en kans op miskraam te verkleinen. Net als Q10(200-400 mg per dag). Teunisbloemolie mag je na de eisprong niet meer gebruiken, kan vruchtje uitdrijven.
Ok, genoeg gekletst! Klazien uit Zalk gaat nu slapen! :z
Dames fijn weekend!
pi_96461237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloofde er geen kont van. Maar ja, volgende was wel raak. Toeval??
Tja, gevalletje baat het niet, schaadt het ook niet... Ik weet niet of ik erin geloof, maar ik ga ondertussen alles aangrijpen... Ik word een beetje wanhopig ervan...

:o dat is mooi wat info op een rijtje Isla, ga ik morgen eens op m'n gemak voor zitten...
pi_96461979
Ik slik al jaren de vsm multi zwanger dinges, daar zit alles in lijkt me... Helpt geen klap tot dusver.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:00:04 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96465516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik slik al jaren de vsm multi zwanger dinges, daar zit alles in lijkt me... Helpt geen klap tot dusver.
De dosis is veel hoger!

Foliumzuur 0,5mg en nie die 0,05 die je zo koopt.
Vit b6 250mg. Das ook veel hoger dan elk bcomplex dat je kunt kopen. Verder slikte ik dus niets.
pi_96465649
Oh dat wist ik niet Tico! Gevalletje eerst lezen en dan pas iets roepen dus. Hmm... Ik had ook al nagedacht over dit soort dingen, even googlen nog maar denk ik. :)
pi_96466123
Eigenlijk kwam ik alleen om me af te melden maar ik lees nu jullie gesprek over vitamines e.d. Ik slik op voorschrift van de arts (al bijna 1,5 jaar) Cardox 5. Daar zit per tablet 50 mg B6 (2500% ADH), 5000 ug B11 (25000% ADH) en 400 ug B12 (40000% ADH).
Daarnaast moet ik na een punctie (of spontane bevruchting, as if :') ) aspirine slikken en praxifarine (bloedverdunners) spuiten.
Volgens mijn gynaecoloog kan die vitamine geen kwaad maar de aspirine kan in sommige gevallen juist slecht zijn. Mijn bloed stolt te veel waardoor er propjes kunnen ontstaan, dus dan is verdunning van het bloed goed. Maar als je bloed 'normaal' is, zou de aspirine juist bloedingen kunnen veroorzaken.

Zo, nu even verder teruglezen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_96466528
Isla, :( waardeloos dat de laatste tp niet gelukt is! ;(
Wel fijn dat je maandag al de tp hebt! Ik ga weer duimen. En die Q10 ga ik ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip.

Verdorie, Kolonia, weer niet raak. :( Ik kan me voorstellen dat de gyn een kijkoperatie zal willen doen. Zie je daar erg tegenop? Mij is het toen meegevallen, hoewel ik wel lang napijn heb gehad, maar dat heeft met mijn rare darmen te maken. De meesten hebben daar niet zo’n last van.

Gefeliciteerd, MissMuppet! *O* Ik kan me je reserves voorstellen. Ik ga ook duimen dat het goed gaat deze keer.

Zo leuk dat je weer van start gaat, Orea! Je klinkt ontspannen. Fijn als je er zo in kunt gaan. :*

Poezebeest, O ik ben even niet geweest maar had dus gemist dat jij zwanger bent! Wat geweldig! Gefeliciteerd! *O*

En ik zie dat Kyara en GGB ook al zwanger zijn! Het kan dus wel, dames! Gefeliciteerd! *O*

Lieve mijsje, zorg eerst goed voor jezelf. :*

Fijn dat je door kunt gaan, sproet!

Lieve PZE, ik moest huilen toen ik las dat de laatste poging mislukt is. Ik hoop zo dat het deze ronde raak gaat zijn. Maar de woorden klinken zo leeg. Je koopt er niets voor. Ik gun het je alleen zo ontzettend. :*

Wat lief dat je naar me vraagt, DV. Fijn te lezen dat het je helpt even met wat anders bezig te zijn.

Klumsy, wat naar toch dat het allemaal nog niet veel lijkt te helpen. Ik hoop dat een hogere dosering wel succes heeft.

Boepie, hoe is het met jou?

Ophelia, succes met de hysteroscopie.

En hoe gaat het met mij? In mijn vorige post zei ik al dat ik me af wilde melden. Ik zit er namelijk een beetje doorheen met het hele kindergebeuren. We willen nog wel een vierde poging doen maar nu nog niet. Ik merk dat ik afstand wil. Ik word moe van alles en kon me er ook steeds niet toe zetten hier te lezen. Daarom wil ik graag uit de OP. Ik blijf waarschijnlijk wel meelezen af en toe maar reageer wat minder of misschien zelfs een hele tijd niet. Ik wens jullie natuurlijk allemaal dat je snel zwanger bent en binnen een jaar je kindje in je armen kunt houden. Dikke :*

Wil een van de modjes me uit de OP halen? Bedankt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:17:00 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96467945
ahavaatje. :*
in de haak.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:41:16 #142
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96468503
:* :* :* ...Ahava... :* :* :*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:54:36 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96468828
:* :* :* ahava :* :* :* fijn om toch nog wat van je te lezen.. Ik wens je al het goede toe en hoop dat je tot rust kan komen.. Hele dikke knuffel :*
Be happy with the little things in life
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 12:40:55 #144
5428 crew  miss_sly
pi_96469990
ahava :* ik had je zo graag om een andere reden uit dit topic zien verdwijnen. Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je met frisse moed en een goede uitkomst poging 4 kunt doen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96470039
Jeetje, dat had ik niet verwacht maar de tranen schieten me in de ogen door jullie lieve reacties. Dankjewel. :*
pi_96470983
lieve lieve ahava, een dikke knuffel.
pi_96471594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef miss_sly het volgende:
ahava :* ik had je zo graag om een andere reden uit dit topic zien verdwijnen. Ik hoop dat de rust je goed doet en dat je met frisse moed en een goede uitkomst poging 4 kunt doen :*
Dit!! :* Ik blijf voor je duimen en je blijft in mijn gedachten!!
pi_96479039
Ahava :*
pi_96488040
Oh Ahava, ouwe tranentrekker! ;)
Ook ik had je graag met een betere reden weg zien gaan... Wel goed dat je afstand neemt als je dat nodig lijkt. Kom je nog wel vertellen als er nieuws is? Ik zal altijd blijven hopen voor je. :*
pi_96510142
Och Ahava. :{
Ik hoop dat je je (snel) meldt met goed nieuws.
Sterkte en veel succes met rust nemen. :*

@een boel dames: dank voor de info over foliumzuur en vitamine, ik ga dat zeker aankaarten bij de gyn. :Y

:W Rocka: leuk dat je je hier zo af en toe meldt.
Het is altijd een opsteker om te merken dat mensen meeleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')