abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 20:45:22 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95968392
;( Isla en pze ;( hele dikke knuffel voor jullie beiden..
Be happy with the little things in life
pi_95968810
;( PZE en Isla... bah zeg... waarom loopt het nou toch zo...gggrrrr... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 25 april 2011 @ 20:54:17 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95968823
Isla en PZE, verdomme.... ;(

Ik weet echt niet meer wat ik kan zeggen om weer zo'n teleurstelling te helpen verwerken... Dames, ik denk aan jullie :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95971280
@mijsje: je vroeg nog of we al weten wat er na 6x IUI gaat gebeuren, maar daar had ik nog niet op geantwoord.
Dat is nog niet besproken met de gyn.

Toen ik belde dat IUI 3 niet gelukt was, had ik nogal wat vragen over gordelroos dat ik net had ontwikkeld.
Ik wilde weten of zwanger worden dan wel zo handig was, en of ze me überhaupt wel op de afdeling wilden hebben met al die zwangere vrouwen.
Dat moest even uitgezocht en nagevraagd worden (bleek gelukkig geen probleem), en volgens mij viel toen het maken van de verplichte afspraak na 3x IUI even in het water.

Als deze poging niet lukt, mogen we dus op gesprek. :)
Zelf hebben we het gevoel dat IUI 2 (net gehoord dat mijn vader stervende was en dientengevolge belabberde zaadkwaliteit) en IUI 3 (twee uur en een kwartier na productie) niet zo zinvol waren.
Daarom zouden we zelf wel graag nog even doorgaan met IUI. :Y
Misschien wel met hormoonstimulatie, aangezien uit onderzoek betere resultaten blijken dan IUI zonder.
e hebben besloten ook door te gaan met IVF, mocht dat nodig zijn.

Ik heb best een goed gevoel bij deze poging. :Y
Zaad was geweldig (88 miljoen a+b :o ) en slijm was perfect.
Ovu-testjes waren eenduidig en baarmoedermond was in no-time gevonden en helemaal open, dus vooralsnog ga ik er even vanuit dat het paasei geluk brengt. 8-)

@Isla: TWW hoop ik dan voor de laatste keer mee te maken. :D
pi_95985469
Nee... PZE, wat ongelooflijk k*t! :( :'(
Hoop dat straks de eerste cryo wel pakt! Soms schijnt het beter te pakken omdat je niet al die hormonen in je lijf hebt zitten van al die injecties...maarja da's weer even wachten, bleh.
Dikke dikke knuffel... :*

Kolonia, ik hoop het zo voor je! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_95990221
Isla & PZE :o ;( :*
#geen
pi_95991881
Dem wat een tegenslagen lees ik weer ;( ik hoop zo dat het snel omslaat in mega wondertjes voor iedereen :* merk dat ik er de laatste tijd ook erg slecht tegenkan zeg maar.
Steeds weer het rollercoaster gevoel, de voornamelijke downs en weinige ups, nee dat gaat je niet in de koude kleren zitten zeg maar. Hoop dat het mooie weer voor iedereen het wat dragelijker maakt!

FF snel updatje van mijn kant.
Mega voorbeeldige klusdagen gehad, goede ovutesten (ik dacht laat ik die er toch nog eens bijpakken) nu maar hopen dat van beide kanten alles meewerkt zeg maar, mega in de duim modus, ondertussen van het super weer genoten, was samen met manlief vrij O+ das ook wel uniek hehe.
En heb mijn best gedaan om er (buiten de ovutestjes) er niet al teveel mee bezig te zijn.
pi_96002331
Spannend Boepie en Kolonia, jullie gaan de 2 zenuwslopende weken weer in. In duim alvast!

Morgenochtend mag ik even langskomen voor een echo, misschien kan de tp dan toch al deze cyclus. Zou ik wel heel fijn vinden, vooruit met de geit! :7
pi_96002787
Oooohhhh lees het nu pas. PZE en Isla beide een dikke knuffel.

PZE, het zou fijn zijn als je direct door kan!
Kolonia en Boepie voor jullie ga ik hard duimen.

Hier is het nog lekker rustig, eerst ongesteld worden en dan op dag 21 beginnen met prikken voor icsi 3 (2e voor de verzekering omdat er 1 keer geen punctie was). Ik vind het eigenlijk wel lekker zo even zonder hormonen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:16:06 #60
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96010757
Boepie en Kolonia :* spannende weken.. Ik ga heul hard voor jullie duimen

Pze :* dat zou wel fijn als dat kan, lekker doorgaan

Sproetje :* geniet lekker van die rust.. Die hormonen lijken mij best een aanslag op je lijf
  woensdag 27 april 2011 @ 07:07:34 #61
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_96031624
Mijsje, IslaBonita en prinseszondererwt, wat erg voor jullie alledrie :* Veel sterkte met het vervolgtraject..

Ik kom gedag zeggen. Wij hebben besloten nog even te wachten met het medische traject. Ik ben nog wel verdrietig soms maar het gaat wel steeds wat beter. Ik zal het nog wel komen vertellen als het gelukt is. Of misschien heb ik behoefte aan meekletsen als we weer een miskraam krijgen en alsnog het traject ingaan. Maar voor nu ben ik hier niet thuis. Ook het topic voor wachten op het tweede streepje is niet voor mij, want ik heb niet meer het gevoel dat ik op streepjes zit te wachten. Ik wacht op een kindje dat blijft.

Gedag dus voor nu en tot later. Ik zal zeker blijven volgen hoe het jullie vergaat, ik wens jullie allemaal heel veel geluk en succes en sterkte! :* :W Ik wil jullie erg bedanken voor jullie hulp en medeleven. Dat heeft me goed gedaan.
pi_96062190
Missmuppet, hopelijk lukt het allemaal zonder poespas. Dat is natuurlijk voor negen maanden, niet alleen twee streepjes. Hou je haaks, zeggen ze dan...

Ik mag gelukkig deze cyclus aan de cryo's beginnen. Zat wel een cyste, maar die is hopelijk volgende week verdwenen.
  donderdag 28 april 2011 @ 09:16:51 #63
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96079382
Mijsje, PZE en Isla, potverdikkeme zeg, wat is dit balen om te lezen.. Dikke :* :* zeg, hopelijk kunnen jullie de rust vinden die nodig is hier weer vrede mee te sluiten..

PZE, fijn dat je toch meteen doorkunt! Ik duim gewoon verder :*
3!
pi_96083869
:* even een knuffel voor pze vanuit Annecy, Frankrijk... Het zou mooi zijn als je meteen weer een tp kunt krijgen. Ik snap ook niet zo goed waarom ons ziekenhuis dat niet doet...

MissMuppet, prima meid, lekker meekletsen als je de behoefte hebt, maar als je die niet voelt, gewoon niet doen... Het mag allemaal, zolang jij je er prettig bij voelt. Ik hoop ook voor jou op een prachtig tweede streepje, met 38 weken erna een prachtige baby, gewoon zonder gedoe eromheen...

Kolonia, dat komt dus nog, dat gesprek... Al hoop ik nu gewoon dat dat niet nodig is, omdat je nu gewoon zwanger bent met al die geweldige meezitters deze ronde... Ik duim voor je! ^O^ :*

Boepie, ik duim ook voor jou!

En een dikke :* voor iedereen hier, en de meelezers/meelevers...

Ik zit nog tot woensdag op de camping direct aan het meer van Annecy. Af en toe kan ik weer even bijlezen, maar niet al te vaak... :W
  donderdag 28 april 2011 @ 14:17:57 #65
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96088991
MissMuppet :* hopelijk lukt het gewoon om zwanger te worden/blijven zonder poespas...

Pze :* fijn dat je gewoon door mag deze cyclus

Mijsje geniet lekker van je vakantie :* dikke knuffel..
pi_96090945
Even snel een berichtje van mij...
Zit inmiddels op dag 14 met spuiten, vanmorgen een echo gehad, maar nog steeds
niks van een ei te zien. Vanavond de dosis verhogen naar 75
( Ben begonnen met 50 en daarna al 2 keer een verhoging van de dosis gehad )
Maandag moet ik weer terug komen om te kijken wat deze dosis gaat doen :)
Ben benieuwd hoe lang ik moet prikken voor ik de juiste dosis heb, het prikken vind
ik niet zo erg, maar begin toch wel wat last van bijwerkingen te krijgen...

:*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_96092180
Klumsy, sterkte en succes! :* Duim voor je!
  donderdag 28 april 2011 @ 17:26:06 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96096353
Klumsy hopelijk geeft het verhogen het gewenste effect.. Sterkte en succes :*
pi_96124884
Klumsy, hopelijk is dit dan de juiste dosis.

Isla, mag je nu al door of moet je wachten? :*

Mijsje in Annecy... Heerlijk! Geniet!
pi_96125043
Een beetje laat maar: Kolonia en Boepie een paasei moet wel een vruchtbaar ei zijn, ik duim voor jullie.

Klumsy, ik hoop mee dat je nu goed zit, succes.
pi_96170295
Wat een rustige boel hier... Is er niemand met spannende ontwikkelingen? w/
pi_96170802
Ik krijg over twee weken een hysteroscopie om te kijken wat die streepjes zijn die bij de HSG te zien waren. Maar of dat spannend is?
pi_96171385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een rustige boel hier... Is er niemand met spannende ontwikkelingen? w/
Nou ja, hier eigenlijk wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96171512
Kyara, gefeliciteerd *O*
pi_96171561
Wat geweldig Kyara! Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:57:53 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96171630
Kyara *O*

Van harte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96171719
Dank jullie wel. Totaal onverwacht nadat eigenlijk uit de onderzoeken toch wel leek dat er iets niet helemaal goed zat. Maar superblij natuurlijk!
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:14:06 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96172054
*O* Van harte gefeliciteerd *O*
pi_96172083
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:18:44 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96173541
Kyara, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_96175465
*O* Kyara, wat goed! Gefeliciteerd!
pi_96176872
Gefeliciteerd Kyara! *O* *O* *O*
Wat geweldig dat het toch op eigen kracht is gelukt. ^O^
pi_96179300
Kyara *G* gefeliciteerd!
pi_96179311
*O* *O* Kyara, gefeliciteerd! *O* *O*
  zondag 1 mei 2011 @ 19:32:25 #85
272454 Boepie
spannend!
pi_96217524
wow Kyara *O* gefeliciteerd, das tof nieuws!!!!
  zondag 1 mei 2011 @ 19:43:04 #86
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96217901
Wow Kyara, wat een supernieuws! Gefeliciteerd meid en geniet ervan!!
pi_96226550
Kyara *O* !

Dames, ik denk nog altijd aan jullie! Hopelijk mag ik jullie ook binnenkort verwelkomen in Z&G!
pi_96238828
Vanmorgen weer een echo gehad, maar nog steeds niks te zien...
Ben inmiddels al 18 dagen aan het spuiten! Vanavond de dosis weer een tikje omhoog
en hopelijk is er vrijdag dan wel iets te zien op de echo.
Wat ik begreep is dat ze ongeveer 4 weken prikken aanhouden en als er dan nog niks gebeurt
is dat ze dan met een nieuwe poging willen gaan beginnen..
Hoop alleen niet dat dat nodig is, want dan moet ik een paar weken wachten ivm vakantie.
pi_96242832
Nou klumsy, dat schiet niet zo erg op joh. Als ze een nieuwe poging gaan beginnen, hebben ze dan wel een ander plan voor je? Dit lijkt niet erg te werken voor je...
pi_96245984
Wat ik begreep gaan ze bij een nieuwe poging gelijk starten met een dosis 1 eenheid hoger dan waar ik na die 4 weken mee stop... en dan weer blijven prikken en eventueel ophogen tot er een ei te zien is...
pi_96302096
Wij zijn ondertussen weer thuis. Gisterenavond vertrokken uit Annecy, en om 5:05 uur weer thuis... Vandaag was dus een brakke bijslaapdag, maar de tent is droog... *O* vandaag viel er weer een dikke plensbui op de camping volgens de webcam, dus blij dat we een dagje vroeger zijn vertrokken...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:48:50 #92
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96303030
Klumsy hopelijk is er vrijdag wel wat te zien, wel balen zeg :*

Mijsje :* Heb je een fijne vakantie gehad??

Hoe gaat het met de rest van de lieve meiden hier?? Ti's maar stilletjes de laatste dagen.. En ik mis ahava en winterstormpje en rottdog hoe gaat het met jullie :*
pi_96303258
Mijske, hoe was het? Hopelijk fijn bijgetankt daar in Annecy. :*

DV, hoe is het met jou? Hopelijk gaat alles goed!
Morgen mag ik weer een echo, kijken of de cyste weg is en hoe het ermee staat. Hopelijk volgende week een cryo tp bij mij.
Inderdaad, het is hier stil. Hopelijk een goed teken...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:14:58 #94
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96304033
Pze ik duim voor je dat de cyste weg is :*
Hier gaat het zijn gangetje, we zijn leuke plannen aan het maken, voor de woonkamer (nieuwe meubelen en behang) en vakantie aan het plannen voor september, we gaan naar Cuba. Het helpt om even met wat anders bezig te zijn...
Ik hoop idd ook dat het stil zijn een goed teken is..
pi_96334046
Cuba, wat heerlijk! Inderdaad, even wat anders aan je hoofd is heel positief. :*
Cyste was inderdaad weg, vrijdag weer terug voor wederom een echo. Hoeveel echo's zou ik inmiddels hebben gehad? :{w
pi_96339336
:* het gaat goed hoor... ik ben wel even bijgekomen, maar het blijft wel heel erg vol in m'n koppie... ik merk ook dat ik dingen kwijtraak (letterlijk, ik kan dingen gewoon niet meer vinden, omdat ik echt niet meer weet waar ik ze heb neergelegd...) en dat ik niet weet hoe ik de laatste weken naar de zomervakantie moet gaan volhouden... het zijn nog 11 werkweken, dus nog 12 voor het weer vakantie is... en dat terwijl ik nu al op m'n laatste benen loop...
[/klaagmodus]

:* fijn dat je cyste weg is pze, ik hoop dat je meteen doormag nu voor je cryo-tp... :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:14:39 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96343763
Pze wat fijn dat de cyste weg is.. Op naar de volgende ronde.. Waarom krijg je nog een echo vrijdag??

Mijsje :* klinkt alsof je er helemaal doorheen zit.. Doe je rustig aan!! En als het niet gaat gewoon aan de bel trekken. Je moet jezelf niet voorbij gaan lopen *bezorgd is*
pi_96345741
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsje :* klinkt alsof je er helemaal doorheen zit.. Doe je rustig aan!! En als het niet gaat gewoon aan de bel trekken. Je moet jezelf niet voorbij gaan lopen *bezorgd is*
Dat dus. Mijske, het klinkt niet zo fijn op het moment. Geef dat aan op je werk. Ik spreek uit ervaring, kan erg opluchten. De zomervakantie is nog ver weg, te ver weg als je je zo voelt. :*

DV, vrijdag kijken ze wanneer er teruggeplaatst kan worden. Anders wordt het maandag en dan is de kans aanwezig dat het al te laat is... Vandaag is al cyclusdag 10 namelijk.
pi_96346890
:* dank jullie...
pi_96349679
He mijsje :* . Wil je wel doorgaan met de terugplaatsingen?
PZE, ik hoop vrijdag op goed nieuws!

Hier baal ik een beetje, voor de icsi gingen we er vanuit dat ik de 28ste ongesteld zou worden maar ondertussen is het de 4e en nog steeds niets. Op deze manier gaat deze poging niet lukken voor mijn vakantie.....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')