abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97040529
even een knuffel voor iedereen!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_97040856
@GGB: Ik snap dat je dat lastig vindt, maar succesverhalen horen vind ik persoonlijk wel erg fijn!
Spoiler is wel handig, dan kun je er simpelweg overheen scrollen als het moeilijk is om te lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Klumsy: ik duim dat je morgen goed nieuws post over je eisprong. ^O^

Morgen weer IUI, nummer 5.
Komt precies goed uit tussen belangrijke vergaderingen en verbouwing in. :)
Nu maar hopen dat dat een goed teken is.
pi_97041276
Kolonia, u heeft PM!
pi_97041986
ik krijg helaas dinsdag pas de uitslag van het bloed...
beetje jammer dat dat niet eerder kan, maar dat is niet anders :)
Dus dinsdag uitslag en dan zondags zou ik kunnen testen!
Vind dat het wachten me wonderbaarlijk goed af gaat :P Maar wie weet is dat volgende week wel anders, want wachten is niet mijn ding ( hoezo ongeduldig )
pi_97048445
Kolonia succes morgen!
#geen
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:42:39 #206
272454 Boepie
spannend!
pi_97050682
Kolonia heel veel toi toi morgen :* spannend weer :)

Klumsy knap hoor dat wachten, ben ik erg slecht in.

Vanmiddag fijn gesprekje gehad met de ha enne er kwam behoorlijk wat "ellende" tot uiting.
Morgen krijg ik een gesprekje met (heb geen flauw idee hoe het heet, het is iets nieuws bij de praktijk" maar het komt er op neer dat het een heel deskundig iemand is die helemaal thuis is in de wereld fertiliteit (ex gyn is, verpleegkundige is etc.) en er een soort praat iets is. Zal het morgen precies vragen hoe of wat.
Ik ga het morgenmiddag ondervinden maar ze vond dit wel een goed iets voor me, en kan er hopelijk veel aanhebben etc.
Ben benieuwd.
pi_97053432
Kolonia, veel succes morgen! :*

Isla, hoe is 't? Al tekenen aan de wand?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 07:41:29 #208
313574 klumsy
Lola O+
pi_97062504
Kolonia heel veel succes vandaag! :*
pi_97062666
Kolonia succes vandaag!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:24:59 #210
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97062963
Kolonia succes vandaag
Be happy with the little things in life
pi_97066413
Kolonia, wat spannend!Heel veel succes vandaag, en je mannetje natuurlijk ook! Go swimmers!!! *O*

Boepie, succes met je gesprek. Hopelijk heb je er wat aan! :*

Klumsy, dat doe je goed, dat geduldig zijn!!! Hoop zo dat je positief test volgende week zondag...wat zou dat fantstisch zijn! ^O^

Een dikke :* voor alle lieve dames hier die altijd maar weer voor ons blijven duimen!

PZE, nog steeds buikpijn hier, maar wel minder. Beetje zere rug, verder geen tekenen. Als het niet raak is moet ik dit weekend ongesteld worden...nog steeds wel een goed gevoel-maar hoop heel hard dat ik mezelf niet voor de gek hou... Spannend dus! (waar is die nagelbijtende smiley?) Jij al gezonde spanning voor zondag? Of ben je lekker relaxed?

Dames, fijn weekend! :W
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_97069036
Lieve meiden, ik denk aan jullie en duim heel hard voor goed nieuws! :*
pi_97080570
Kolonia, hoe is het gegaan? :*

Spannend Isla! Ik hoop dat je nu eens geluk hebt. ^O^

Ik ben (nog) niet zo zenuwachtig. Het is toch een beetje een loterij, ontdooit er een goed of ontdooit er geen goed. Maar zondagochtend ga ik wel stressen hoor, ik hoop dat ze dan op tijd bellen of het gelukt is. Het voelt verder wel relaxed, zo zonder hormonentroep in mijn lijf. Wij vonden het trouwens heel 'leuk' om naar Babyboom te kijken, ook omdat er best gefocust wordt op de medische molen. In de eerste reeks kwam 'mijn' ziekenhuis en afdeling ook in beeld, best leuk om te zien allemaal. Misschien een tip voor iemand. Het komt op woensdag.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:46:13 #214
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97080658
Kolonia hoe ging het vandaag?

Isla, ik duim heel hard voor je!

Pze, we gaan heel hard hopen dat er eentje goed ontdooit natuurlijk!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97085057
Hoeveel heb je er nog PZE? Is het bij jou zo dat als er één niet goed ontdooit, ze nog een rietje ontdooien? Of gaat deze ronde dan niet door?

Kolonia, hoe is het gegaan? Spannend! Weer 2 weken dikke duimen draaien :*

Boepie, hoe is het gesprek gegaan? Heb je wat meer duidelijkheid gekregen??

Islaaaaaaaaaa ik hoop zooo dat je gewoon haske zwanger bent en dat jij de eerste bent van een nieuwe streepjes regen hier! Dan gaat de rest gewoon achter elkaar volgen... *tube pattex dit topic ingooit samen met een container met klavertjes 4*
pi_97085246
Hoe is het gesprek gegaan Boepie?
Heb je er een goed gevoel bij?

Isla en PZE, wat spannend!
Ik hoop het zo dat jullie goed nieuws komen melden. :*

Bedankt voor de gelukwensen dames. ;)
Zaadkwaliteit was weer prima, dus daar zal het niet aan liggen.
Dit was de eerste keer dat mijn man het aandurfde om zelf te insemineren, hopelijk brengt dat geluk.
Worden jullie ook allemaal steeds bijgeloviger?
Ik zoek iedere keer weer nieuwe "redenen" waarom het nu wel succesvol zou zijn. :')
pi_97085484
Wat stoer!!

Ja ik ben helemaal niet bijgelovig aangelegd, maar gek genoeg heeft mijn meneer geen enkele keer een prik bij me gezet met hormonen, tot de laatste ivf (en die was raak) ;) toeval? Hoe dan ook, lekker aan vasthouden! Ik zocht ook steeds dingen... is ook logisch!

Ik hoop het van harte meis! :*
pi_97085920
Ja, de dame die me insemineerde (dit was haar derde inseminatie bij mij: 3x is scheepsrecht ;) ) vertelde ook dat veel stellen dat hadden en dat je daar ook aan vast moet houden. Verder is het tenslotte alleen maar afwachten.

Het meest bizarre dat ze had meegemaakt is dat iemand gelukssokken droeg.
Met een patroon van spermatozoïden. :D

Ik ben het even kwijt, maar jij kreeg toch een cryo-TP in juni?
pi_97090142
Als alles loopt zoals het moet lopen dan hebben we in juni inderdaad weer een cryo tp :)
pi_97093652
Fijn dat het weer gelukt is Kolonia! En natuurlijk helpt het zelf insemineren... heel romantisch. ;)

Orea, het is al bijna juni. Stel je voor... :%

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Orea het volgende:
Hoeveel heb je er nog PZE? Is het bij jou zo dat als er één niet goed ontdooit, ze nog een rietje ontdooien? Of gaat deze ronde dan niet door?
Ik heb er nog 2 in de vriezer. En ik neem aan dat als de een niet overleefd ze de andere ontdooien... Maar zeker weten doe ik dat niet. Ze zitten in elk geval apart ingevroren.
pi_97093755
Ok! Spannend.. hier willen we er graag 2 terug (omdat ze ook per 2 zitten ;)) maar ze vroeg wel; als er maar 1 ontdooit, wil je dan dat we een 2e rietje ontdooien? Maar dat willen we niet.. we willen alleen niet dat als ze alle 2 goed ontdooien per poging, dat ze er 1 weggooien terwijl dat wel een potentiële kans is :)

Spannend hoor PZE. Time is there! Doe mij even het goede voorbeeld geven ;)
pi_97094161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Orea het volgende:
Als alles loopt zoals het moet lopen dan hebben we in juni inderdaad weer een cryo tp :)
Spannend O+
Nog zo'n leukerd O+
(wel jammer hoor, nja jouw nummer 3 doen we gewoon weer samen :P)
pi_97094524
Ach wie weet doe ik wel zo lang over nr. 2 dat we alsnog samen kunnen ;)
pi_97094975
Nee dat wil ik niet :P
pi_97095244
O+
pi_97096231
Orea, ik zou er ook wel twee terug willen maar het zkh doet dat gewoon niet. Keus is er niet, alleen bij de derde poging en boven de 36 geloof ik... Heb een heel contract getekend daarvoor.
pi_97096854
Klopt hoor, bij mij wilden ze het destijds bij de cryo pogingen na ivf 2 wel doen, maar puur omdat die cryo's per 3 zaten ingevroren en een cryo minder slagingskans heeft dan een verse. En ik gewoon best boos was dat ze per 3 zaten.. dat betekent altijd minimaal 1 weggooien..

Bij mijn huidige kliniek deden we ivf 3, dan willen ze wel kijken of je er wellicht 2 terug mag, dat mocht in ons geval en ze vriezen in per hoeveelheid die je er terug wilt. De regels zijn inmiddels aangescherpt. Bij de cryo's mag ik dus nog 2 terug, maar als we weer aan de ivf moeten is het nog maar maximaal 1. Eventueel bij weer een ivf 3 willen ze het overwegen (ik was 28 bij de terugplaatsing van Leia)..

Het was hier dus wel omdat het de laatste ivf was dat ze er iets soepeler mee omgingen, maar ik heb er wel voor moeten vechten. Want het liefst hadden ze er alsnog maar 1 tp. Bij poging 1 en 2 en de 2 cryp tp daarna was ik het daarmee eens, maar op het einde niet meer ;) en logisch..
pi_97098763
Duidelijk verhaal en heel jammer dat ze per drie zijn ingevroren toen. Hoeveel cryo's heb jij dan nog?
pi_97146230
Orea, wat spannend, in juni al! Dat is al snel! :o

Kolonia, succes weer met de TWW! ^O^

PZE, zijn de embryo's goed ontdooid?
Waarschijnlijk heb je wel een tp vanmiddag, dus heel veel succes! ^O^

Hier wel weer positief getest, maar ik wil nog geen jompels hoor dames, vorige keer ging het zo snel mis, morgen is de bloedafname, eerst eens kijken of er goed hcg wordt aangemaakt, en of dat in de loop van de week verdubbelt....Maar wederom goeie hoop! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door IslaBonita op 22-05-2011 10:04:07 ]
pi_97146392
Spannend Isla, ik heb zo ongeveer de blaren op m'n duimen... :*
pi_97146429
Isla; wat ontzettend spannend! Ik duim voor je dat het nu goed gaat :*
pi_97146560
Isla, wat spannend! Ik duim mee :*
pi_97146787
Superspannend Isla! De eerste hobbel is genomen. :*

En ja, het ontdooide cryo heeft het overleefd. Dus wij hebben straks weer een tp.
pi_97146873
PZE succes!

Isla, spannend hoor! :*
pi_97146881
Fijn PZE! Veel succes met de wachtweken! Ook voor jou draaien mijn duimen :*
pi_97146930
Isla!! *duimduimduim* :Y :*

PZE, you go girl!! Dit moet hem worden, vind ik!!
pi_97147157
Thanks dames! :*

PZE veel succes! :* ^O^
  zondag 22 mei 2011 @ 10:54:53 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_97147162
Succes Isla!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 mei 2011 @ 10:58:39 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97147220
Isla, ik hoop dat dit een plakker is, maar de eerste stap is gezet!

PZE, de duimen draaien weer meis, dit moet 'm toch worden!! Succes!
  zondag 22 mei 2011 @ 11:18:59 #240
313574 klumsy
Lola O+
pi_97147613
Isla en PZE, ook ik ga flink in duimstand hier!

Pfff, volgens mij ben ik ziek geworden, last van m'n darmen en overgeven...
Voor de rest voel ik me niet heel erg ziek, hoop maar dat het geen invloed heeft op een eventueel streepje!
Nog 1 weekje wachten en dan testen
pi_97147955
Pze, succes met je tp straks... M'n duimen draaien overuren... :*

Klumsy, dat hoeft niet direct iets te betekenen, ik ken vrouwen die ook ziek waren tussen bevruchting en testdatum, die toch echt zwanger waren daarna... (en toen dus ook al...) ook hier in OUD... :*
pi_97148001
PZE succes zometeen!
pi_97157095
Dank allemaal! Hij zit er in, ging heel vlotjes. Nu maar weer afwachten... :X
pi_97161533
Goed nieuws Isla, die streep heb je vast binnen.
Deze keer gaat het gewoon wel goed. :*

Fijn dat de cryo goed ontdooid is, PZE.
Dit is vast een blijvertje. :*

Klumsy, beterschap!
Heeft vast geen invloed, er zijn zoveel vrouwen die een griepje te pakken hebben in de eerste weken en toch een probleemloze zwangerschap hebben. :Y
  zondag 22 mei 2011 @ 19:00:22 #245
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97165461
Isla het moet gewoon goed gaan hoor deze keer :Y :*

Pze, ik gooi je alle soorten lijm die men maar verkoopt toe ;) Ik duim heel hard voor je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97166281
Dames, allemaal een :* en ik duim voor jullie allen ^O^
pi_97166409
PZE, wat doe je hier!! Liggen!! Je hoort op zijn kop te liggen nu :P ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 19:58:45 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97168435
Isla, ik duimerdeduimduim keihard mee, wat spánnend!

PZE, ook voor jou hoop ik ZO vreselijk dat al ons duimen helpt! :*
3!
pi_97170836

Speciaal voor PZE!

Isla, ook hier draaien m'n duimen overuren!!!

En voor iedereen hier een hele dikke knuf, you're still on my mind! :*
  zondag 22 mei 2011 @ 21:08:21 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97172649
Isla... wat ontzettend fijn dat je een positieve test in handen had...! Ik ga stilletjes voor je doorduimen voor een mooie bloeduitslag!! :* :* :*

PZE, ook voor jou duimen we hard door!! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')