Het ging best wel lekker, dinsdag! Zeker als je bedenkt dat ik al bijna twee jaar niet meer echt heb hardgelopen. Ons tempo is ook aardig gelijk, dus dat is fijn.quote:
QFT ofzo. Waar zijn coco en Vaiz?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef rubje het volgende:
als iedereen nou gewoon al die reclames van hoe af te vallen en vette snoepzooi links laat liggen en weer normaal gaat doen als in: Elke dag van de schijf van 5 eten! dan hoef je je zelf niet aan al die belachelijke onzin te bezigen.
Eet gewoon normaal 3x per dag,wandel en loop veel en laat die frietes en chips en soda elke dag staan en minimaliseer het en zie daar je ziet er goed uit.[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me laatst ook al af toen ik een broodje paard at!quote:
Ik heb nu visioenen van een Maria a la de Denker die een broodje met een heel paard ertussen eet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook al af toen ik een broodje paard at!
vertalen is niet sufquote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef progje het volgende:
pfffffffff ik ben het zat voor vandaag..
Zit de hele middag al teksten te vertalen van NL naar Engels, wat een suf werk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef progje het volgende:
pfffffffff ik ben het zat voor vandaag..
Zit de hele middag al teksten te vertalen van NL naar Engels, wat een suf werk.
Mooi visioenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nu visioenen van een Maria a la de Denker die een broodje met een heel paard ertussen eet.
Zoeen met een hele dikke kont als de paarden van de jagers uit Mary Poppins.
Ja daar zeg je wat inderdaad!quote:
quote:
Tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef progje het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wat inderdaad!
Zodra het hier allemaal wat beter loopt($$) weet ik wie ik daarvoor kan vragen
Wat is je uurtarief Maria? Eventueel via pm.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ja soms moet ik gewoon even zelf-reclame maken he*ondernemert* En dan mogen jullie allemaal je vrij voelen om even schaamteloos nee te zeggen als ik mezelf aanbiedt, bij wijze van!
Wat teksten en formulieren van een ticket bestel systeem.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
ja oke ik heb natuurlijk geen idee wat je vertaalt
en werk je ook fixed price voor een bepaalde "vertaal opdracht"quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief Maria? Eventueel via pm.
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!quote:
cool! fijn dat je dan ook echt je eigen spulletjes en boeken uit Nederland daar hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!
Klinkt ev0lquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een rotzooitje van schuimpjes (van die lekkere brosse), slagroom en aardbeien..
Ik wil het!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is mijn natte droomquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
zou ik alleen niet met dt doenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ja soms moet ik gewoon even zelf-reclame maken he*ondernemert* En dan mogen jullie allemaal je vrij voelen om even schaamteloos nee te zeggen als ik mezelf aanbiedt, bij wijze van!
Don't worry, ik sla over, want ik houd niet van schuimpjesquote:
Wanneer heb je de oogst gepland?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
Aardbeienplanten (vroeg en laat bloeiers, doorbloeiers nergens meer te krijgen)
Jij poeet.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb helemaal geen zin in avondeten, gek! Nog helemaal geen trek!
Ohhhh nice!!! Wat zal jouw tuintje heerlijk ruiken straks!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
En je avondeten ziet er nog wel zo lekker uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb helemaal geen zin in avondeten, gek! Nog helemaal geen trek!
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
@LB: lijkt me een mager lijstje of zie ik het verkeerd?
Ik heb een flink bord lasagne op en een hele zak rucola-slamix met 2 tomaten en een flinke scheut yoghurtdressing.
O: banaan, grapefruit
S: RPM
L: bakje kwark + beetje halfvolle bananenkwark
D: zie boven
Hm.
Is het nog niet helemaal he?
Oei, let op de woekeraars! (Lavas & munt)quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
Leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
leuk hoor, dat gekweek! Ik wil een klein kasje als we een tuin(tje) hebben
Maandag kregen ze een bestelling niet voor elkaar (een onderdeel voor een machine). Wij hebben er haast mee. Dinsdag nog een keer langs geweest, was de persoon die alles wist er nog niet. Ik bel er vandaag eens achteraan, nou, dan doen ze nu eindelijk de bestelling, laten ze weten dat we éérst 10,- moeten overmaken voordat de bestelling echt geplaatst kan worden. Net voor 't paasweekend.. Terwijl we maandag hebben aangedrongen om alvast een aanbetaling te doen zodat de bestelling in elk geval door kon zodra ze wisten hoe. En dan niet even bellen he, gewoon net ze lang wachten tot ik vandaag er driemaal achteraan bel.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Mini. het volgende:
Wat had het Hornbachpersoneel misdaan, sigme?
Ik ga binnenkort ook plantjes kopen.
Wat een boel groente Mo, respect!
Kan je dit weekend niet een uurtje recreatief gaan zwemmen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...
Was dus laat thuis, net een half uur eten in m'n mik en moet over een 50 minuten in het zwembad liggen...maar of dat met volle maag een goed idee is weet ik niet.
Ga morgen sowieso hardlopen/spinnen voor de combinatietraining, dus het is niet alsof ik niets doe, maar vind 't zwemmen wel heel leuk.. maar dat wordt vast ook minder als ik steken in m'n zij heb
Boh, wat een gedoe.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Maandag kregen ze een bestelling niet voor elkaar (een onderdeel voor een machine). Wij hebben er haast mee. Dinsdag nog een keer langs geweest, was de persoon die alles wist er nog niet. Ik bel er vandaag eens achteraan, nou, dan doen ze nu eindelijk de bestelling, laten ze weten dat we éérst 10,- moeten overmaken voordat de bestelling echt geplaatst kan worden. Net voor 't paasweekend.. Terwijl we maandag hebben aangedrongen om alvast een aanbetaling te doen zodat de bestelling in elk geval door kon zodra ze wisten hoe. En dan niet even bellen he, gewoon net ze lang wachten tot ik vandaag er driemaal achteraan bel.
Na de knul de botten stijf te hebben gescholden ben ik erheen geraced om dat tientje dan cash te betalen zodat die bestelling in elk geval vanavond al doorgegeven kan worden én heb ik bij de bedrijfsleider geklaagd. We krijgen het ding nu voor half geld. Dat dekt net de extra benzinekosten..
mijn eten zakt echt heel langzaam, was het maar zo'n feest dat anderhalf uur genoeg wasquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
@mo dan zit er toch bijna anderhalf uur tussen je eten en je zwemmen? Gewoon rustig aan doen, volgens mij valt het wel mee dan hoor!
Lange tenen mo? Dat was een grapje.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, is dit al zeuren?sorry hoor
Wanneer ga je ook alweer precies? Romequote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
De komende dagen ga ik lekker niet over lijstjes nadenken. Maar icm het wandelen door Rome moet het vast goed komen
Vertrek je morgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
De komende dagen ga ik lekker niet over lijstjes nadenken. Maar icm het wandelen door Rome moet het vast goed komen
Ik, moet morgen ook werken. En zaterdag/zondag/maandag misschien ook. Ach, de zon zal wel vaker schijnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heerlijk GB! Geniet ervan.
Ik moet morgen en zaterdag werken.
Nee zegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
XM, moet jij niet naar het passiespel met Syb?.
Neem een beslissing en zeur er niet overquote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over keuzes gesproken, zal ik chips eten of niet.
He, mo mocht het schot voor open doel nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik kijk naar The Passion (niet of the christ dus). Dit is best een leuk concept op zich.
Laat het vanavond gebeuren was tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat het vanavond gebeuren was tof!
Ik snap niet de relevantie van alle nrs. Tekst wijkt teveel af van wat ik passend vind (bijv dat nr net, Ik leef niet meer voor jou)
Jaja, dat snap ik ook wel, maar ik snap niet zo goed wat hij dan met 'kuren' bedoelt. Voor zover ik weet was Jezus niet echt onuitstaanbaar ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat deze lente doet alsof het zomer is
ja maar dan ga ik naar spanjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.
Waarom is het nu te laat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en nú krijg ik trek. Maar nou is het te laat.
Omdat ik morgen ook vroeg moet pissenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet? Ohw nee, dat kan ik gewoon 'uitzetten' als ik ga slapen.
Gewoon, niet aan denkenquote:
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?quote:
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?
Maar dat maakt het niet minder schadelijk voor je lichaam. Ik hou het ook lang vol om weinig te eten, maar uiteindelijk ga ik er wel aan onderdoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk vind je snel de 'genoeg-eten-knop' weer.
Ik moet die knop ook weer vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?
Zaterdag wel ja, dan zijn we gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is balen mini. Kan je de zaterdag en maandag nog wel vrij besteden?
ja het komt vast ook wel weer goed allemaal, ik heb alleen soms een beetje een onbestemd gevoel en dan weet ik niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet en dan ga ik maar eten en dan maakt het ook niet zoveel uit watquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blurred, ik hoop dat je slechte eten snel weg is. En dan niet meer kopen, werkt t best.
Mja, lang verhaal en het gaat eigenlijk nergens over.quote:
Er valt echt niet over te praten met haar. We hebben het weleens geprobeerd maar ook over wat ze nou eigenlijk tegen die mensen heeft laat ze bijna niks los. Wat we ervan weten vind ik in elk geval niet echt indrukwekkend, ik denk eerder dat er andere redenen zijn waardoor ze op kleine dingen heel sterk reageert. Maar goed, van het weekend zal ze wel weer beledigd zijn (vriendje heeft zijn vader nu toch weer aan het twijfelen gebracht of hij toch mee zal gaan) dus misschien is dat aanleiding om het weer eens te proberen te bespreken. Ik weet ook nooit of ik me er nou wel in moet mengen, omdat het toch niet mijn ouders zijn. Voor vriendje zelf is het natuurlijk nog veel vervelender, die wil er wel iets mee doen maar je kunt je ouders uiteindelijk toch niet veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oef Mini, dat klinkt niet fijn nee.. Heb ook niet echt een advies voor je, want wat je ook doet, er zullen mensen zich rot om voelen. En een keer met haar praten, of is dat geen optie?
Ik zie de humor er zo ook wel van in. Wel knap trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Het zesde zintuig. Staat zo'n doos voor De Nachtwacht met een blinddoek voor: "Het komt uit de tijd van Rembrandt"
. Je moet het gezien hebben, geloof ik, om het grappig te vinden
.
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef anna82 het volgende:
Wat vervelend Blurred. Komt het door "Ierland" of ook door het missen van de ex?
En mini, wat vind je vriendje? Heeft hij er ook last van? Lijkt me voor vader en zoon ook moeilijk, zo'n dominante vrouw/moeder...
Lijstje!
O: kwark met banaan en bosbessen
T: plakje krentenbrood
L: twee boterhammen appelstroop
T: een boterham pindakaas
D: 2 kleine kalkoenburgers, klein stukje zoete aardappel van de BBQ (ik hou niet zo van zoete aardappel heb ik ontdekt) en een tomaat-komkommer salade
T: waterijsje
T: boterham met pindakaas, omdat ik nog trek had!
Oh, opmerkingen over uit eten gaan en daarna weer alles uitkotsen. Insinueren weet niet meer hoe je dit schrijftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is daarmee Tink?
Ohja ik ging slapen, morgen om 8 uur beginnen.
Is logisch, denk ik! Had ik ook in Leeds. Bijna iedereen is in zo'n gekke positie, zeg maar, en ondanks dat je genoeg aardige mensen tegenkomt ben je op mekaar aangewezen zonder elkaar echt goed te kennen. Ik werd er vaak een beetje onzeker of ongemakkelijk van, ondanks dat ik het best prima naar m'n zin had over het algemeen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.
Toen zat ik al op de motor onderweg naar 't zwembadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He, mo mocht het schot voor open doel nemen
Dat laatste slaat op mij neem ik aan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
d / t
Whatever
drink het allebei niet
Ging het zwemmen een beetje?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen zat ik al op de motor onderweg naar 't zwembad
Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Blurred. Heb geen oplossing, maar welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.
Ik blijf duimen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat laatste slaat op mij neem ik aan?
Ik mag weer even alles drinken wat ik wil.... nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ben ook errrrrg superrrrdeluxe, jeweets!quote:
Fijn!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, wonderbaarlijk! Wel in het begin érg rustigaan gedaan en maar 2 steken gevoeld, even rustig gedaan en toen ging 't weer! Blij dat ik gegaan ben
Precies!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Fijn!Merel! Toch goed dat je het niet gedaan hebt.
ook met wol, enzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het hardlopen hebben we allerlei dieren gezien! Een fazant, een pony met een veulentje, en we hebben de schapen gevoerd. Dat waren net zulke als die van sigme.
Gelukkig hebben we de kikkers alleen maar gehoord .
Ik heb nou al biggetjes en baby eendjes op de foto staan. En morgen ga ik op zoek naar lammetjes. Ik hou van lente!quote:
7!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef loveli het volgende:
Babyeendjes zijn lief, maar je moet ze niet proberen te tellen. Net als kleine nikkertjes.
Wat een wonderlijke combi Tinkquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen.
spullen ingepakt (kettingzaag, houtskool, paaseieren, kleding, schoenen)
Restjes opeten. En de winkels zijn dicht in D, dus ik kon niet eens wat anders etenquote:
En de houtskool!quote:
Ja, dat klopt. In Zwolle had je een geweldige cultvideotheek waar je de meest bizarre films kon hurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Tink heeft teveel teen slasher movies gezien.
Uniek is toch ook aan het werk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn Tink en ik nou de enige Slankies die aan het werk zijn?
Straks als jij paasweekeinde viert, ben ik aan het werk. Is dat een troost?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet morgen ook werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Straks als jij paasweekeinde viert, ben ik aan het werk. Is dat een troost?
Het staat al op de 2e plek voor omzet in de supermarkten... 1 is dus inderdaad Kerst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Zo jammer dat Pasen net zo'n schransfestijn schijnt te moeten worden als Kerst.
Albert Heijn en consorten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van wie moet dat dan? Wij doen niks bijzonders qua eten hoor.
ik ga zo ook naar kantoor. Nog even boodschappen doen en weekeind met vriendinnen voorbereiden, maar dan mag ik ook aan de bak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, hoorde op de uni ook al mensen praten over de 'paasdiners' bij ouders en schoonouders en dat het zo druk was en dat ze er eigenlijk geen zin in hadden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Zo jammer dat Pasen net zo'n schransfestijn schijnt te moeten worden als Kerst.
Kerst duurt langer, de piek met Pasen is hoger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het staat al op de 2e plek voor omzet in de supermarkten... 1 is dus inderdaad Kerst.
jep, wel een keer een zomervakantie doorgebracht bij familie in de VS, maar dat is toch wel net ff wat andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Hey Blurred, dat je je niet zo jofel voelt is heel normaal hoor. Is het de eerste keer dat je in het buitenland vertoeft? Hoe lang ga je nog daar blijven?
soda breadquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jep, wel een keer een zomervakantie doorgebracht bij familie in de VS, maar dat is toch wel net ff wat andersik blijf nog tot eind juli, helemaal niet zo lang dus eigenlijk!
ik heb trouwens dat lekkere brood waar jij het over had nog niet kunnen vinden, elke keer dat ik in de spar kom (en dat is niet zo heel vaak) is het al uitverkochtik heb (helaas
) wel hele lekkere scones ontdekt in een andere winkel!
ja hier ook! je hebt hier vies goedkoop fabrieksbrood en lekker biologisch ongesneden brood, maar niet echt iets dat daar tussenin zit.. nu zou ik met plezier iedere dag lekker biologisch brood eten maar dat is zo lastig om boterhammen van te smeren en mee te nemen naar stage. en zo is er altijd wel wat te klagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scones![]()
Lekker volkorenbrood vinden vond ik in Engeland wel lastig!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Het paasontbijt is ook iets dat ik nog ken uit mijn jeugd. Waarbij naast ieder bord een paashaasje en een paar paaseieren stondenTulband, roomboter... En eieren eten, eieren schilderen, eieren plakken, eieren zoeken,
maken van kleine pomponnetjes....
Daarnaast gingen we ook altijd op bezoek bij oma. En werd er wat speciaals gegeten (lees: biefstuk met sla oid).
De week voor pasen was het palmpasen. Dat was een groter festijn met zelfgemaakte snoepkruizen die we weggaven aan eenzame bejaarden. Waar ik nu woon eet de hele gemeenschap op palmpasen samen soep.
Ik vier het nu nog net zo met mijn kinderen. Iets meer chocolade, een stuk minder oma, normaal eten. Maar verder toch een fijne feestelijke dag.
Ik heb vroeger ook weleens ontbeten bij de BK hoor (als eerstejaarsstudent, toen ik al die dingen wilde eten die ik thuis nooit mochtquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Omg, Valerio ontbijt bij de Mac, zag ik net op Twitter. Ik snap dat écht niet hè? Vlakbij mijn huis is ook een frietkraam die ook al meurt om 8 uur 's ochtends. Soms fiets ik daar langs en dan staan er serieus al mensen een broodje hamburger te eten
.
Oh, en ik vergeet de kerk natuurlijk. Dat hoort er met pasen toch wel bij. Zeker bij ons in het dorp. Dit jaar dus neit, want we zijn in NL.quote:
Als toast is het idd best lekker! Maar voor gewoon is het veelal zo slapquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hier ook! je hebt hier vies goedkoop fabrieksbrood en lekker biologisch ongesneden brood, maar niet echt iets dat daar tussenin zit.. nu zou ik met plezier iedere dag lekker biologisch brood eten maar dat is zo lastig om boterhammen van te smeren en mee te nemen naar stage. en zo is er altijd wel wat te klagen
in Engeland hebben ze wel lekker brood vind ik trouwens! van die lekker dikke sneden om te roosterenik heb zin om toast te eten bij mijn oma
Dat doen mijn ouders ook altijd. Paaseitjes, croissantjes, paasstol ... dan naar de kerk en 's middags gewoon een beetje rond het huis hangen en 's avonds vaak wat losse buffethapjes. En dan op maandag naar de dierentuin ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Mini. het volgende:
Oja, zo'n paasontbijt als Tink beschrijft doen mijn schoonouders ook altijd. Ieder kind (nouja, wij dus) een eigen chocoladehaasje en van die gekleurde eieren... Daar wordt echt werk van gemaakt. Maar dit jaar zal het wel wat minder zijn want hun andere twee kinderen komen niet eens.
Nee hoor, ik moest ook gewoon om 7 uur de deur uit vanochtend. Morgen en Paasmaandag ben ik ook aan het werk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest ook gewoon om half 7 de deur uit vanochtend.
Ehhh, ik vind 'm kut. Maar dat heb al een miljoen keer gezegd geloof ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:
XM; hoe is de nieuwe release van RPM?
Welke nummer zijn wel/niet lekker?
(en die nummer 7, chicane, is dat een remix?)
Ik lees hier een stuk minderquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh, ik vind 'm kut. Maar dat heb al een miljoen keer gezegd geloof ik![]()
.
Enthuis
zelf maken! Zo had ik vanmorgen bircher muesli, yoghurt met geraspte appel, banaan en muesli, en die een nacht in de koelkast laten staan. Lekker!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Perruche het volgende:
Oh en een klacht: waarom verkopen ze niet gewoon ongezoete magere yoghurt met vurchten. Dat wil ik hebben!
ja tuurlijk maak ik het zelf. Maar het lijkt me (de yup in mij) nou echt heerlijk om dat gewoon te kunnen kopen. Voor mee naar werk ofzo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zelf maken! Zo had ik vanmorgen bircher muesli, yoghurt met geraspte appel, banaan en muesli, en die een nacht in de koelkast laten staan. Lekker!
Zo, ik ben op het werk. Om te lunchen een lekkere ceasarsalade gekocht!
Gaat lekker met tellen, Tink.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Tinkepink het volgende:
o: aarbeien + mini-mozarella + wortels
t. 400 gram tomaatjes en komkommer
l. 6 boterhammen met beleg (2x hagelslag, 2 x pindakaas, 1 x eiersalade, 1x selleriesalade, 1x filetamericain) + koekje + chocolaatje
En nog trek
Paar koppen thee drinken, helpt dat niet?quote:
Ik vind de muziek gewoon extreem niet leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:58 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
[..]
Ik lees hier een stuk minder![]()
Wat is er zo kut aan dan?
Lekker zeg, nu al thuis! Ik zit in de tuin met laptop aan mijn studie
Inderdaad, zulke dagen heb ik ook weleens. Heel irrirant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Paar koppen thee drinken, helpt dat niet?
I ken het wel, van die dagen dat je maar blijft eten.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef loveli het volgende:
Confrontatie bij de glasbak: 24 creme-bruleeschaaltjes.
Damn woman!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef loveli het volgende:
Confrontatie bij de glasbak: 24 creme-bruleeschaaltjes.
Dat snap ik, maar het zijn er wel 24quote:
quote:
Maandje dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee
The broccoliqueen abides!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef loveli het volgende:
Heb juist vrij gezond gegeten lately. Veel geroerbakte groente of geblancheerde broccoli enzo. En elke dag m'n visolie + magnesium. Keeps me very zen.
Sta ik zelf ook van te kijken hoor.
In perziksap (nectar ook) zit echt heel veel suiker. Kan je de sapT's niet vervangen door gewoon fruit? Dan heb je de vezels ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Swietje het volgende:
Lijstje:
O: boterham filet a, halfvolle melk
L: sandwich met mascarpone en chocola, perziksap
T: perziksap
T: carpaccio
D: varkenshaasje, aardappelgedoetje uit de oven, salade
T: vers geperst sinaasappelsap
Heuj! Ik was er al om half 8quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef Mini. het volgende:
Jeej, indianenicoon!
Welkom Starr_003. Ik vind wel dat je erg weinig eet hoor.Al die groente vult misschien wel, maar bevat eigenlijk bijna geen calorieën.
Misschien omdat op je lijstje wel carbs en eiwitten staan, maar geen vet. Vet is goed en lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Dankje!
Hmm, ik heb geen trek hoor! Zit ook gierst en kip bij he
Ik schrik juist als ik lees wat sommige andere hier eten, daar zou ik van omvallen
Je "avondeten" (of lunch dan) is op zich ook best goed, maar de rest van de maaltijden is wel érg mager.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Dankje!
Hmm, ik heb geen trek hoor! Zit ook gierst en kip bij he
Ik schrik juist als ik lees wat sommige anderen hier eten, daar zou ik van omvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |