ik ga zo ook naar kantoor. Nog even boodschappen doen en weekeind met vriendinnen voorbereiden, maar dan mag ik ook aan de bak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn Tink en ik nou de enige Slankies die aan het werk zijn?
Ja, hoorde op de uni ook al mensen praten over de 'paasdiners' bij ouders en schoonouders en dat het zo druk was en dat ze er eigenlijk geen zin in hadden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Zo jammer dat Pasen net zo'n schransfestijn schijnt te moeten worden als Kerst.
Kerst duurt langer, de piek met Pasen is hoger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het staat al op de 2e plek voor omzet in de supermarkten... 1 is dus inderdaad Kerst.
jep, wel een keer een zomervakantie doorgebracht bij familie in de VS, maar dat is toch wel net ff wat andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Hey Blurred, dat je je niet zo jofel voelt is heel normaal hoor. Is het de eerste keer dat je in het buitenland vertoeft? Hoe lang ga je nog daar blijven?
soda breadquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jep, wel een keer een zomervakantie doorgebracht bij familie in de VS, maar dat is toch wel net ff wat andersik blijf nog tot eind juli, helemaal niet zo lang dus eigenlijk!
ik heb trouwens dat lekkere brood waar jij het over had nog niet kunnen vinden, elke keer dat ik in de spar kom (en dat is niet zo heel vaak) is het al uitverkochtik heb (helaas
) wel hele lekkere scones ontdekt in een andere winkel!
ja hier ook! je hebt hier vies goedkoop fabrieksbrood en lekker biologisch ongesneden brood, maar niet echt iets dat daar tussenin zit.. nu zou ik met plezier iedere dag lekker biologisch brood eten maar dat is zo lastig om boterhammen van te smeren en mee te nemen naar stage. en zo is er altijd wel wat te klagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scones![]()
Lekker volkorenbrood vinden vond ik in Engeland wel lastig!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Het paasontbijt is ook iets dat ik nog ken uit mijn jeugd. Waarbij naast ieder bord een paashaasje en een paar paaseieren stondenTulband, roomboter... En eieren eten, eieren schilderen, eieren plakken, eieren zoeken,
maken van kleine pomponnetjes....
Daarnaast gingen we ook altijd op bezoek bij oma. En werd er wat speciaals gegeten (lees: biefstuk met sla oid).
De week voor pasen was het palmpasen. Dat was een groter festijn met zelfgemaakte snoepkruizen die we weggaven aan eenzame bejaarden. Waar ik nu woon eet de hele gemeenschap op palmpasen samen soep.
Ik vier het nu nog net zo met mijn kinderen. Iets meer chocolade, een stuk minder oma, normaal eten. Maar verder toch een fijne feestelijke dag.
Ik heb vroeger ook weleens ontbeten bij de BK hoor (als eerstejaarsstudent, toen ik al die dingen wilde eten die ik thuis nooit mochtquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Omg, Valerio ontbijt bij de Mac, zag ik net op Twitter. Ik snap dat écht niet hč? Vlakbij mijn huis is ook een frietkraam die ook al meurt om 8 uur 's ochtends. Soms fiets ik daar langs en dan staan er serieus al mensen een broodje hamburger te eten
.
Oh, en ik vergeet de kerk natuurlijk. Dat hoort er met pasen toch wel bij. Zeker bij ons in het dorp. Dit jaar dus neit, want we zijn in NL.quote:
Als toast is het idd best lekker! Maar voor gewoon is het veelal zo slapquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hier ook! je hebt hier vies goedkoop fabrieksbrood en lekker biologisch ongesneden brood, maar niet echt iets dat daar tussenin zit.. nu zou ik met plezier iedere dag lekker biologisch brood eten maar dat is zo lastig om boterhammen van te smeren en mee te nemen naar stage. en zo is er altijd wel wat te klagen
in Engeland hebben ze wel lekker brood vind ik trouwens! van die lekker dikke sneden om te roosterenik heb zin om toast te eten bij mijn oma
Dat doen mijn ouders ook altijd. Paaseitjes, croissantjes, paasstol ... dan naar de kerk en 's middags gewoon een beetje rond het huis hangen en 's avonds vaak wat losse buffethapjes. En dan op maandag naar de dierentuin ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Mini. het volgende:
Oja, zo'n paasontbijt als Tink beschrijft doen mijn schoonouders ook altijd. Ieder kind (nouja, wij dus) een eigen chocoladehaasje en van die gekleurde eieren... Daar wordt echt werk van gemaakt. Maar dit jaar zal het wel wat minder zijn want hun andere twee kinderen komen niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |