en werk je ook fixed price voor een bepaalde "vertaal opdracht"quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief Maria? Eventueel via pm.
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!quote:
cool! fijn dat je dan ook echt je eigen spulletjes en boeken uit Nederland daar hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!
Klinkt ev0lquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een rotzooitje van schuimpjes (van die lekkere brosse), slagroom en aardbeien..
Ik wil het!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is mijn natte droomquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
zou ik alleen niet met dt doenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ja soms moet ik gewoon even zelf-reclame maken he*ondernemert* En dan mogen jullie allemaal je vrij voelen om even schaamteloos nee te zeggen als ik mezelf aanbiedt, bij wijze van!
Don't worry, ik sla over, want ik houd niet van schuimpjesquote:
Wanneer heb je de oogst gepland?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
Aardbeienplanten (vroeg en laat bloeiers, doorbloeiers nergens meer te krijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |