Het ging best wel lekker, dinsdag! Zeker als je bedenkt dat ik al bijna twee jaar niet meer echt heb hardgelopen. Ons tempo is ook aardig gelijk, dus dat is fijn.quote:
QFT ofzo. Waar zijn coco en Vaiz?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef rubje het volgende:
als iedereen nou gewoon al die reclames van hoe af te vallen en vette snoepzooi links laat liggen en weer normaal gaat doen als in: Elke dag van de schijf van 5 eten! dan hoef je je zelf niet aan al die belachelijke onzin te bezigen.
Eet gewoon normaal 3x per dag,wandel en loop veel en laat die frietes en chips en soda elke dag staan en minimaliseer het en zie daar je ziet er goed uit.[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me laatst ook al af toen ik een broodje paard at!quote:
Ik heb nu visioenen van een Maria a la de Denker die een broodje met een heel paard ertussen eet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook al af toen ik een broodje paard at!
vertalen is niet sufquote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef progje het volgende:
pfffffffff ik ben het zat voor vandaag..
Zit de hele middag al teksten te vertalen van NL naar Engels, wat een suf werk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef progje het volgende:
pfffffffff ik ben het zat voor vandaag..
Zit de hele middag al teksten te vertalen van NL naar Engels, wat een suf werk.
Mooi visioenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nu visioenen van een Maria a la de Denker die een broodje met een heel paard ertussen eet.
Zoeen met een hele dikke kont als de paarden van de jagers uit Mary Poppins.
Ja daar zeg je wat inderdaad!quote:
quote:
Tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef progje het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wat inderdaad!
Zodra het hier allemaal wat beter loopt($$) weet ik wie ik daarvoor kan vragen
Wat is je uurtarief Maria? Eventueel via pm.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ja soms moet ik gewoon even zelf-reclame maken he*ondernemert* En dan mogen jullie allemaal je vrij voelen om even schaamteloos nee te zeggen als ik mezelf aanbiedt, bij wijze van!
Wat teksten en formulieren van een ticket bestel systeem.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef norich het volgende:
[..]
ja oke ik heb natuurlijk geen idee wat je vertaalt
en werk je ook fixed price voor een bepaalde "vertaal opdracht"quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is je uurtarief Maria? Eventueel via pm.
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!quote:
cool! fijn dat je dan ook echt je eigen spulletjes en boeken uit Nederland daar hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga de 30ste naar Duitsland, en mag per 1 mei de sleutel ophalen. Maar, de huidige bewoner was al bijna helemaal verhuisd, dus waarschijnlijk kan ik de 29ste m'n spul daar wel neerzetten, in ieder geval in de kelder. De 10e mei kom ik terug, en dan trek ik er helemaal in. De 11de komen m'n ouders dan ook uit Nederland met spullen, boeken enzo!
Klinkt ev0lquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een rotzooitje van schuimpjes (van die lekkere brosse), slagroom en aardbeien..
Ik wil het!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit is mijn natte droomquote:Op donderdag 21 april 2011 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
zou ik alleen niet met dt doenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ja soms moet ik gewoon even zelf-reclame maken he*ondernemert* En dan mogen jullie allemaal je vrij voelen om even schaamteloos nee te zeggen als ik mezelf aanbiedt, bij wijze van!
Don't worry, ik sla over, want ik houd niet van schuimpjesquote:
Wanneer heb je de oogst gepland?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
Aardbeienplanten (vroeg en laat bloeiers, doorbloeiers nergens meer te krijgen)
Jij poeet.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb helemaal geen zin in avondeten, gek! Nog helemaal geen trek!
Ohhhh nice!!! Wat zal jouw tuintje heerlijk ruiken straks!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
En je avondeten ziet er nog wel zo lekker uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb helemaal geen zin in avondeten, gek! Nog helemaal geen trek!
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
@LB: lijkt me een mager lijstje of zie ik het verkeerd?
Ik heb een flink bord lasagne op en een hele zak rucola-slamix met 2 tomaten en een flinke scheut yoghurtdressing.
O: banaan, grapefruit
S: RPM
L: bakje kwark + beetje halfvolle bananenkwark
D: zie boven
Hm.
Is het nog niet helemaal he?
Oei, let op de woekeraars! (Lavas & munt)quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag gepland:
Koriander
Peterselie
Bieslook
Munt
Basilicum
Tijm
Rozemarijn
Maggi
Oregano
Leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
leuk hoor, dat gekweek! Ik wil een klein kasje als we een tuin(tje) hebben
Maandag kregen ze een bestelling niet voor elkaar (een onderdeel voor een machine). Wij hebben er haast mee. Dinsdag nog een keer langs geweest, was de persoon die alles wist er nog niet. Ik bel er vandaag eens achteraan, nou, dan doen ze nu eindelijk de bestelling, laten ze weten dat we éérst 10,- moeten overmaken voordat de bestelling echt geplaatst kan worden. Net voor 't paasweekend.. Terwijl we maandag hebben aangedrongen om alvast een aanbetaling te doen zodat de bestelling in elk geval door kon zodra ze wisten hoe. En dan niet even bellen he, gewoon net ze lang wachten tot ik vandaag er driemaal achteraan bel.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Mini. het volgende:
Wat had het Hornbachpersoneel misdaan, sigme?
Ik ga binnenkort ook plantjes kopen.
Wat een boel groente Mo, respect!
Kan je dit weekend niet een uurtje recreatief gaan zwemmen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...
Was dus laat thuis, net een half uur eten in m'n mik en moet over een 50 minuten in het zwembad liggen...maar of dat met volle maag een goed idee is weet ik niet.
Ga morgen sowieso hardlopen/spinnen voor de combinatietraining, dus het is niet alsof ik niets doe, maar vind 't zwemmen wel heel leuk.. maar dat wordt vast ook minder als ik steken in m'n zij heb
Boh, wat een gedoe.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Maandag kregen ze een bestelling niet voor elkaar (een onderdeel voor een machine). Wij hebben er haast mee. Dinsdag nog een keer langs geweest, was de persoon die alles wist er nog niet. Ik bel er vandaag eens achteraan, nou, dan doen ze nu eindelijk de bestelling, laten ze weten dat we éérst 10,- moeten overmaken voordat de bestelling echt geplaatst kan worden. Net voor 't paasweekend.. Terwijl we maandag hebben aangedrongen om alvast een aanbetaling te doen zodat de bestelling in elk geval door kon zodra ze wisten hoe. En dan niet even bellen he, gewoon net ze lang wachten tot ik vandaag er driemaal achteraan bel.
Na de knul de botten stijf te hebben gescholden ben ik erheen geraced om dat tientje dan cash te betalen zodat die bestelling in elk geval vanavond al doorgegeven kan worden én heb ik bij de bedrijfsleider geklaagd. We krijgen het ding nu voor half geld. Dat dekt net de extra benzinekosten..
mijn eten zakt echt heel langzaam, was het maar zo'n feest dat anderhalf uur genoeg wasquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
@mo dan zit er toch bijna anderhalf uur tussen je eten en je zwemmen? Gewoon rustig aan doen, volgens mij valt het wel mee dan hoor!
Lange tenen mo? Dat was een grapje.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, is dit al zeuren?sorry hoor
Wanneer ga je ook alweer precies? Romequote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
De komende dagen ga ik lekker niet over lijstjes nadenken. Maar icm het wandelen door Rome moet het vast goed komen
Vertrek je morgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:
De komende dagen ga ik lekker niet over lijstjes nadenken. Maar icm het wandelen door Rome moet het vast goed komen
Ik, moet morgen ook werken. En zaterdag/zondag/maandag misschien ook. Ach, de zon zal wel vaker schijnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heerlijk GB! Geniet ervan.
Ik moet morgen en zaterdag werken.
Nee zegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
XM, moet jij niet naar het passiespel met Syb?.
Neem een beslissing en zeur er niet overquote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over keuzes gesproken, zal ik chips eten of niet.
He, mo mocht het schot voor open doel nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik kijk naar The Passion (niet of the christ dus). Dit is best een leuk concept op zich.
Laat het vanavond gebeuren was tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat het vanavond gebeuren was tof!
Ik snap niet de relevantie van alle nrs. Tekst wijkt teveel af van wat ik passend vind (bijv dat nr net, Ik leef niet meer voor jou)
Jaja, dat snap ik ook wel, maar ik snap niet zo goed wat hij dan met 'kuren' bedoelt. Voor zover ik weet was Jezus niet echt onuitstaanbaar ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat deze lente doet alsof het zomer is
ja maar dan ga ik naar spanjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.
Waarom is het nu te laat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en nú krijg ik trek. Maar nou is het te laat.
Omdat ik morgen ook vroeg moet pissenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet? Ohw nee, dat kan ik gewoon 'uitzetten' als ik ga slapen.
Gewoon, niet aan denkenquote:
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?quote:
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?
Maar dat maakt het niet minder schadelijk voor je lichaam. Ik hou het ook lang vol om weinig te eten, maar uiteindelijk ga ik er wel aan onderdoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk vind je snel de 'genoeg-eten-knop' weer.
Ik moet die knop ook weer vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?
Zaterdag wel ja, dan zijn we gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is balen mini. Kan je de zaterdag en maandag nog wel vrij besteden?
ja het komt vast ook wel weer goed allemaal, ik heb alleen soms een beetje een onbestemd gevoel en dan weet ik niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet en dan ga ik maar eten en dan maakt het ook niet zoveel uit watquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blurred, ik hoop dat je slechte eten snel weg is. En dan niet meer kopen, werkt t best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |