Ik, moet morgen ook werken. En zaterdag/zondag/maandag misschien ook. Ach, de zon zal wel vaker schijnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heerlijk GB! Geniet ervan.
Ik moet morgen en zaterdag werken.
Nee zegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
XM, moet jij niet naar het passiespel met Syb?.
Neem een beslissing en zeur er niet overquote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over keuzes gesproken, zal ik chips eten of niet.
He, mo mocht het schot voor open doel nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem een beslissing en zeur er niet over![]()
.
Ik kijk naar The Passion (niet of the christ dus). Dit is best een leuk concept op zich.
Laat het vanavond gebeuren was tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind het ook best leuk eigenlijk. Dat nummer van IOS deed Do net echt heel mooi.
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat het vanavond gebeuren was tof!
Ik snap niet de relevantie van alle nrs. Tekst wijkt teveel af van wat ik passend vind (bijv dat nr net, Ik leef niet meer voor jou)
Jaja, dat snap ik ook wel, maar ik snap niet zo goed wat hij dan met 'kuren' bedoelt. Voor zover ik weet was Jezus niet echt onuitstaanbaar ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou slaat toch op Judas die Jezus verlaat? En zijn leven dus niet meer in dienst van Jezus stelt?
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat deze lente doet alsof het zomer is
ja maar dan ga ik naar spanjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan doet de zomer straks alsof het herfst is.
Waarom is het nu te laat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en nú krijg ik trek. Maar nou is het te laat.
Omdat ik morgen ook vroeg moet pissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |