quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet? Ohw nee, dat kan ik gewoon 'uitzetten' als ik ga slapen.
Gewoon, niet aan denkenquote:
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?quote:
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je dan geen leeg gevoel in je buik? Of licht trillende of onrustige ledematen? Of een licht gevoel in je hoofd?
Maar dat maakt het niet minder schadelijk voor je lichaam. Ik hou het ook lang vol om weinig te eten, maar uiteindelijk ga ik er wel aan onderdoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee? Ik denk dat dat het ook is waarom ik weinig kán eten. Ik heb er echt oprecht geen enkele hinder of last van. Kan sporten, werken, whatever. Het doet me niks.
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Rituals het volgende:
Hopelijk vind je snel de 'genoeg-eten-knop' weer.
Ik moet die knop ook weer vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which, hoe gaat dat bij jou? klaar om een lijstje te posten van vandaag?
Zaterdag wel ja, dan zijn we gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is balen mini. Kan je de zaterdag en maandag nog wel vrij besteden?
ja het komt vast ook wel weer goed allemaal, ik heb alleen soms een beetje een onbestemd gevoel en dan weet ik niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet en dan ga ik maar eten en dan maakt het ook niet zoveel uit watquote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blurred, ik hoop dat je slechte eten snel weg is. En dan niet meer kopen, werkt t best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |