Nee hoor, ik moest ook gewoon om 7 uur de deur uit vanochtend. Morgen en Paasmaandag ben ik ook aan het werk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn Tink en ik nou de enige Slankies die aan het werk zijn?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest ook gewoon om half 7 de deur uit vanochtend.
Ehhh, ik vind 'm kut. Maar dat heb al een miljoen keer gezegd geloof ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:
XM; hoe is de nieuwe release van RPM?
Welke nummer zijn wel/niet lekker?
(en die nummer 7, chicane, is dat een remix?)
Ik lees hier een stuk minderquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh, ik vind 'm kut. Maar dat heb al een miljoen keer gezegd geloof ik![]()
.
Enthuis
zelf maken! Zo had ik vanmorgen bircher muesli, yoghurt met geraspte appel, banaan en muesli, en die een nacht in de koelkast laten staan. Lekker!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Perruche het volgende:
Oh en een klacht: waarom verkopen ze niet gewoon ongezoete magere yoghurt met vurchten. Dat wil ik hebben!
ja tuurlijk maak ik het zelf. Maar het lijkt me (de yup in mij) nou echt heerlijk om dat gewoon te kunnen kopen. Voor mee naar werk ofzo..quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zelf maken! Zo had ik vanmorgen bircher muesli, yoghurt met geraspte appel, banaan en muesli, en die een nacht in de koelkast laten staan. Lekker!
Zo, ik ben op het werk. Om te lunchen een lekkere ceasarsalade gekocht!
Gaat lekker met tellen, Tink.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Tinkepink het volgende:
o: aarbeien + mini-mozarella + wortels
t. 400 gram tomaatjes en komkommer
l. 6 boterhammen met beleg (2x hagelslag, 2 x pindakaas, 1 x eiersalade, 1x selleriesalade, 1x filetamericain) + koekje + chocolaatje
En nog trek
Paar koppen thee drinken, helpt dat niet?quote:
Ik vind de muziek gewoon extreem niet leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:58 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
[..]
Ik lees hier een stuk minder![]()
Wat is er zo kut aan dan?
Lekker zeg, nu al thuis! Ik zit in de tuin met laptop aan mijn studie
Inderdaad, zulke dagen heb ik ook weleens. Heel irrirant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Paar koppen thee drinken, helpt dat niet?
I ken het wel, van die dagen dat je maar blijft eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |