Mja, lang verhaal en het gaat eigenlijk nergens over.quote:
Er valt echt niet over te praten met haar. We hebben het weleens geprobeerd maar ook over wat ze nou eigenlijk tegen die mensen heeft laat ze bijna niks los. Wat we ervan weten vind ik in elk geval niet echt indrukwekkend, ik denk eerder dat er andere redenen zijn waardoor ze op kleine dingen heel sterk reageert. Maar goed, van het weekend zal ze wel weer beledigd zijn (vriendje heeft zijn vader nu toch weer aan het twijfelen gebracht of hij toch mee zal gaan) dus misschien is dat aanleiding om het weer eens te proberen te bespreken. Ik weet ook nooit of ik me er nou wel in moet mengen, omdat het toch niet mijn ouders zijn. Voor vriendje zelf is het natuurlijk nog veel vervelender, die wil er wel iets mee doen maar je kunt je ouders uiteindelijk toch niet veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oef Mini, dat klinkt niet fijn nee.. Heb ook niet echt een advies voor je, want wat je ook doet, er zullen mensen zich rot om voelen. En een keer met haar praten, of is dat geen optie?
Ik zie de humor er zo ook wel van in. Wel knap trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Het zesde zintuig. Staat zo'n doos voor De Nachtwacht met een blinddoek voor: "Het komt uit de tijd van Rembrandt"
. Je moet het gezien hebben, geloof ik, om het grappig te vinden
.
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef anna82 het volgende:
Wat vervelend Blurred. Komt het door "Ierland" of ook door het missen van de ex?
En mini, wat vind je vriendje? Heeft hij er ook last van? Lijkt me voor vader en zoon ook moeilijk, zo'n dominante vrouw/moeder...
Lijstje!
O: kwark met banaan en bosbessen
T: plakje krentenbrood
L: twee boterhammen appelstroop
T: een boterham pindakaas
D: 2 kleine kalkoenburgers, klein stukje zoete aardappel van de BBQ (ik hou niet zo van zoete aardappel heb ik ontdekt) en een tomaat-komkommer salade
T: waterijsje
T: boterham met pindakaas, omdat ik nog trek had!
Oh, opmerkingen over uit eten gaan en daarna weer alles uitkotsen. Insinueren weet niet meer hoe je dit schrijftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is daarmee Tink?
Ohja ik ging slapen, morgen om 8 uur beginnen.
Is logisch, denk ik! Had ik ook in Leeds. Bijna iedereen is in zo'n gekke positie, zeg maar, en ondanks dat je genoeg aardige mensen tegenkomt ben je op mekaar aangewezen zonder elkaar echt goed te kennen. Ik werd er vaak een beetje onzeker of ongemakkelijk van, ondanks dat ik het best prima naar m'n zin had over het algemeen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.
Toen zat ik al op de motor onderweg naar 't zwembadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He, mo mocht het schot voor open doel nemen
Dat laatste slaat op mij neem ik aan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
d / t
Whatever
drink het allebei niet
Ging het zwemmen een beetje?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen zat ik al op de motor onderweg naar 't zwembad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |