Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor Blurred. Heb geen oplossing, maar welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk, ik voel me hier juist wel heel erg thuis en ik mis mijn ex steeds minder maar ik voel me toch een beetje doelloos of zo soms hier. Heb wel wat contacten opgedaan maar het kost allemaal best veel energie denk ik en ik mis een beetje de vanzelfsprekendheid van mijn vrienden thuis. Beetje vaag verwoord denk ik, vind het moeilijk uit te leggen.
Ik blijf duimen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat laatste slaat op mij neem ik aan?
Ik mag weer even alles drinken wat ik wil.... nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ben ook errrrrg superrrrdeluxe, jeweets!quote:
Fijn!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, wonderbaarlijk! Wel in het begin érg rustigaan gedaan en maar 2 steken gevoeld, even rustig gedaan en toen ging 't weer! Blij dat ik gegaan ben
Precies!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Mini. het volgende:
[..]
Fijn!Merel! Toch goed dat je het niet gedaan hebt.
ook met wol, enzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens het hardlopen hebben we allerlei dieren gezien! Een fazant, een pony met een veulentje, en we hebben de schapen gevoerd. Dat waren net zulke als die van sigme.
Gelukkig hebben we de kikkers alleen maar gehoord .
Ik heb nou al biggetjes en baby eendjes op de foto staan. En morgen ga ik op zoek naar lammetjes. Ik hou van lente!quote:
7!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:51 schreef loveli het volgende:
Babyeendjes zijn lief, maar je moet ze niet proberen te tellen. Net als kleine nikkertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |