Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, en ik zou er ook nog eens op vooruit gaan qua inkomen, ook al is het "maar" 24 uurquote:
Incassomedewerker bij een incassobureauquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik zou er ook nog eens op vooruit gaan qua inkomen, ook al is het "maar" 24 uur
[..]
Incassomedewerker bij een incassobureauDus betaalafspraken maken enzo
Ligt in de lijn met wat ik nu doe, maar dan weer fijn wat zakelijker
![]()
En dank voor de gelukswensIk hoop het zo, ben het zat
Sushi!![]()
Zaterdag weer
wat gaan we doenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil eigenlijk ook weer eens daten
Leuk, ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik zou er ook nog eens op vooruit gaan qua inkomen, ook al is het "maar" 24 uur
[..]
Incassomedewerker bij een incassobureauDus betaalafspraken maken enzo
Ligt in de lijn met wat ik nu doe, maar dan weer fijn wat zakelijker
![]()
En dank voor de gelukswensIk hoop het zo, ben het zat
Sushi!![]()
Zaterdag weer
Dat laatste ook zeker ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het heeft veel voordelenaltijd wat te doen, goed regelmatig ov, veel culturen, veel gekke winkeltjes.
Maar ook druktegedonder, schietpartijen, smog etc
Ik heb de baan nog nietquote:
Morgen weer kebab etenquote:
Ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeuj, succes. je kan het.
pak ze in
ik woon in het zuidst van zuidquote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat laatste ook zeker ja.
Gelukkig valt het in onze buurt nog wel mee, maar de vader van TJ woont in Zuid en daar zou ik nog niet begraven willen liggen![]()
Wel citroentaartjes denk je?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
Doe mij die vette hap maar, de rest lust ik niet.
Aiquote:Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon in het zuidst van zuidde grootste ghetto ever.. Mja geld he
Ik ben ook bezigquote:
Maar ja, als je ruzie krijgt moet je er weer uitquote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ai
Ik besef ook wel dat wij het ontzettend getroffen hebben en puur geluk hebben gehad.
Voor deze prijs in dit huis...![]()
Neem dan nog een glaasje water...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
Doe mij maar een salade met sla, tomaat, komkommer en wortel.
En als toetje mango
(en nu nog honger hebben)
Doe jij wel een beetje voorzichtig met koorts enzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig
Gedeelde smart, is taart voor DaMart
Onze ras optimistquote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, als je ruzie krijgt moet je er weer uit
Ook al gehad, help niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neem dan nog een glaasje water...
Voel je je wel goed genoeg voor mijn aanwezigheid morgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig
Dat zei ik nietquote:
Eh, ja, maar met die intentie ga je niet samenwonen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OI!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig
Dan gewoon de x-men gaan kijken, dan gaat het vanzelf overquote:
Niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
[..]
Eh, ja, maar met die intentie ga je niet samenwonen toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe jij wel een beetje voorzichtig met koorts enzo?
ja, nouquote:Onze ras optimist
ST ST!! Zag je, gesprek bij Randstad dinsdag!quote:
verstandigquote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet?Als ik samenwoonde was dat altijd de intentie
Daarom lokte ik de man maar in mijn huis
![]()
kom je ook taart halen?quote:
Nee, lekker fris, maar niet zuurquote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel.
En is die citroentaart zuur?.
Ben ik al aan het doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan gewoon de x-men gaan kijken, dan gaat het vanzelf over
Ik was begonnen bij de zolder en dat was het ook wel tot nuquote:
Wat? Waar? Wacht! Ik lees terug!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST ST!! Zag je, gesprek bij Randstad dinsdag!
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben ik al aan het doen.
Moet pas om 16.00 op school zijn
Ja, man he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verstandig
Ik ben daarin dan oerdom
taart?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als anderen hun smart delen, zullen wij dan leuke dingen delen?.
Spannend!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST ST!! Zag je, gesprek bij Randstad dinsdag!
Ja, doe maar!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Waar? Wacht! Ik lees terug!
De laatste keer dat ik ging plassen nog wel ja...quote:
ach, het is maar voor een uurtjequote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat lijkt wel een avondschool dan...
Ik heb al een mega-afwas gedaan en de keuken schoongemaakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was begonnen bij de zolder en dat was het ook wel tot nuDus een monsterafwas en alles stofzuigen en het is klaar
Hahaha, zo snel gaat dat vast niet en eerst vakantiequote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spannend!.
Dus woensdag heb je een nieuwe baan.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie, ik zie![]()
Jeuj voor gesprek
Gelukkig, dan ben je niets verlorenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging plassen nog wel ja...
citroentaahaahaartjeeeees!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chocoladetaart? Appeltaart? Kwarktaart?
over een paar dagen kom ik inspecterenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil niet delenquote:
en hoe lang doe je erover voor je op school benquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ach, het is maar voor een uurtje
Woah, actief manquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al een mega-afwas gedaan en de keuken schoongemaakt...
Nu nog veeeel was opvouwen (kan gelukkig zittend) boodschappen doen, stofzuigen en dweilen
maar ik denk dat ik die laatste twee naar morgen doorschuif
eeehm, 3 kwartier.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en hoe lang doe je erover voor je op school ben
vooruit dan maarquote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die deel ik met jou... maar ST wilde ook taart delen.
spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, actief man
Ja, ik wil wel doorschuiven naar morgen, maar mijn ouders komen vanavond mee eten (en zien Peter + meiden dan ook voor het eerst) en mijn pappie is een beetje allergisch voor poezels
Dus ik moet wel
Vandaar ook mijn eerdere vraag of je je goed genoeg voelt voor mijn bezoekquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
spannend
ik moet wel doorschuiven naar morgen, want ik ben helemaal doodop
irritant, dan ben je langer onderweg dan op schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
eeehm, 3 kwartier.![]()
Gelukkig is mijn zusje zo thuis, die kan stofzuigen.
nee, een kwartier fietsen, half uur met de trein.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
irritant, dan ben je langer onderweg dan op school![]()
had ik vroeger ook... moest ook drie kwartier fietsen...
Het scheelt, het is lekker weerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, een kwartier fietsen, half uur met de trein.
Heb ik even helemaal gemistquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere vraag of je je goed genoeg voelt voor mijn bezoek.
quote:k kwam vandaag iets leuks tegen en wil dit graag met jullie delen...
HP heeft namelijk een ECHT hele leuke actie bedacht voor het Ronald McDonald kinderhuis in Utrecht!
Je kunt namelijk nu een mailtje sturen met een leuke foto grap raadsel of iets anders vrolijks. Jouw mail rolt dan direct uit de printer in de huiskamer van het Ronald McDonald kinderhuis in Utrecht en de kinderen hangen alle foto.s en grapjes aan de muur om ze op te vrolijken van hun dagelijkse ziekzijn.
Daarnaast doneert HP voor ieder mailtje dat wordt gestuurd 1 euro aan het Ronald McDonald kinderfonds!!
Het kost jou dus niks en je geeft de kinderen een lach en hulp voor de toekomst!
Stuur dus nu een mailtje met alleen een leuke foto, plaatje, grap of gewoon een smilie naar emailadres en tover een lach op het gezicht van heel veel kinderen met enkel 1 minuut van je tijd
Voor een filmpje van hoe de actie werkt:
Ik wil proberen de trein van twee uur of half drie te nemen vanaf Heemstede-Aerdenhout. Maar als het beter uitkomt, kan ik ook wat later weg hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik even helemaal gemist
Joah, het gaat wel
zolang we geen hele extreme dingen gaan doen, komt dat wel goed
Al enig idee hoe laat je er ongeveer bent?
Je kan er maar het beste van maken heaquote:
wat voor baan??quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
Zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je kan er maar het beste van maken hea
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
auw auw auw, rug, auw!![]()
even op de massagestoel
Neuh, is prima hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil proberen de trein van twee uur of half drie te nemen vanaf Heemstede-Aerdenhout. Maar als het beter uitkomt, kan ik ook wat later weg hoor.
Vandaag nietquote:
Kusje op je auquote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
Succesquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
niet door jou toch??quote:
Dat was toch niet die dreigende persoon die jij al verwachtte he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
* wel.o.k knakt vingersquote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
Na de vakantie zijn ze de eersten na de restquote:Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff heerlijk die mensen die een dag voor je vakantie nog even komen zeuren
Anderhalf keer de helft van de normale tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, de broek is nog niet eens half droog, weet iemand hoelang een 3kwatsbroek in de droger moet als het vanaf de knieen naar boven nog niet droog is? behoorlijk nat is?
goed ideequote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de vakantie zijn ze de eersten na de rest.
in z'n geheelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, de broek is nog niet eens half droog, weet iemand hoelang een 3kwatsbroek in de droger moet als het vanaf de knieen naar boven nog niet droog is? behoorlijk nat is?
Wat is de normale tijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anderhalf keer de helft van de normale tijd.
standje " extra kastdroog "quote:
Ik zou een broek sowieso nooit in de droger stoppen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat weet ik juist niet, als hij te lang erin zit krimpt het toch?
Nee, dat gaat niet, ik heb een hele oude droger waarbij je de minuten moet instellen, geen standen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer met vruchtenbowl...
Iemand nog? Er is tenslotte genoeg![]()
LLquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer met vruchtenbowl...
Iemand nog? Er is tenslotte genoeg![]()
wel nee!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh dan, dan gooi ik het er voor 30 minuten in en kijk er dan nog even na of het droog isquote:
Geen alcohol.. had een hele pan vol.. maar de kindjes op school hoefden het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Als er geen alcohol in zit, dan lust ik wel een glaasje.
* DaMart houdt een kopje bij de panquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen alcohol.. had een hele pan vol.. maar de kindjes op school hoefden het niet
Alleen als er te weinig gestimuleerd wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen alcohol.. had een hele pan vol.. maar de kindjes op school hoefden het niet
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als er te weinig gestimuleerd wordt.
vruchtenbowlquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er zaten geen kleurstoffen in zeker??
Maar dan droogt het ook wel snel op!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is nou een vruchtenbowl zonder alchol. Juist de alchohol maakt het lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL.
Als er geen alcohol in zit, dan lust ik wel een glaasje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vruchtenbowl
Misschien was het de appelsap?
DUSquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is nou een vruchtenbowl zonder alchol. Juist de alchohol maakt het lekker
Het was voor het ontbijt op schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is nou een vruchtenbowl zonder alchol. Juist de alchohol maakt het lekker
It's my dirty mind. Sorry. Het ging blijkbaar over een broek in de drogerquote:
Ja en het was voor kindjes las ik net. Maar alcohol kan ook 's morgens in de bowl hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was voor het ontbijt op school![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
toedelsquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weer weg van.. flauwe reacties heb ik echt geen zin in
Sorry LL flauwe opmerkingen was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
trouwens MD..
wat is de uit voor de thermal expansion coefficient?/ of is die unit loos ??
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaah, en ik houd nu met mijn tweelingzus een kussengevecht
en dat zonder broekquote:
Sorry.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Gatsie? Jij houd niet van patat?quote:
17quote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je liegt![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
maakt je dikquote:
ik inquote:
ja als je het elke dag eetquote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Patat is lekker maar zo dikmakend
1x in de maand of zo, maar houden van friet? Nee, ik ook niet.quote:
Voor mij kan een chipje al kwaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als je het elke dag eet
Soms een patatje kan echt geen kwaad hoor
maar goed dat het niet vriest danquote:
Jah, en hierna gaan we autowassenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar goed dat het niet vriest dan
in bikiniquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, en hierna gaan we autowassen
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik inzn boxershort
staat me prachtig, grijze ruitjes
hihi... carwash... hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, en hierna gaan we autowassen
prednison?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij kan een chipje al kwaad.
Rotmedicijnen
prednison k*t medicijnenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prednison?
maar dan eet je nooit wat lekkers?
Nee andere medi, ga hier niet vertellenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prednison?
maar dan eet je nooit wat lekkers?
was alleen in woordenquote:
dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee andere medi, ga hier niet vertellen
Ik eet wel eens wat lekkers maar voor een normaal persoon is 1 kg erbij en voor mij is dat dan 2.5 kg.
Ik slik die troep al 10 jaar, nu ben ik ermee aan het stoppen zonder weet van psyg.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
maar ik weet dat je van Prednison ook een dikkerdje kan worden
Ow maar dat is wel flink balen
ik stem voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was alleen in woorden
moet je pheno even vragen of hij in die stijl een tvp plaatst
Als je het gecontroleerd doet en de redenen waarom je die troep slikt blijven weg, dan is het geen probleem lijkt mij... maar ik ben geen dokterquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik slik die troep al 10 jaar, nu ben ik ermee aan het stoppen zonder weet van psyg.
Vonden mijn ouders niet zo tof maar ja...
nee, ik ben al getrouwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
even een willekeurige gepakt:Heb je zoveel keus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
tjah, dit was de eerste donkerharigequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
even een willekeurige gepakt:nee dit is niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja was de eerste donkerharige, maar valt idd tegenquote:
met pgr lekker door het park gewandelt ?quote:
quote:
de rest was blond zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, dit was de eerste donkerharige
Gewandeld moet met een d op het eindquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met pgr lekker door het park gewandelt ?
Goed zo Paasnijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewandeld moet met een d op het eind
veel plezier op schoolquote:
Het ligt bij mij in ieder geval niet aan de werkwoordspellingquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ligt bij mij in ieder geval niet aan de werkwoordspelling
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met pgr lekker door het park gewandelt ?
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 14:28:15 ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewandeld moet met een d op het eind
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkEn het was je favorietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja dat is zo maar het is wel lekker. Maar ik neem het ook niet hoor. Ik heb er trek in maar ik eet het voorlopig niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkdie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
het is is,quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
Het eens me toch wat, dat zonnetje
Whehequote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is is,
beetje zeuren over t-d en zelf de fout maken
vandaar dat ik m hier niet mag zienquote:
denk het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaar dat ik m hier niet mag zien
quote:
Dat is het probleem, ik kan niet kiezenquote:
Ijsje danquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
pak 4 briefjes, schrijf op ieder briefje 1 van de suggesties, stop die in een lege beker, even husselen, met de ogen dicht er 1 uit de beker pakken en kijken wat je gaat etenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm kebab
weer een drukke dag vandaag
Ik hoop er maar gewoon op dat we vanavond pizza gaan etenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pak 4 briefjes, schrijf op ieder briefje 1 van de suggesties, stop die in een lege beker, even husselen, met de ogen dicht er 1 uit de beker pakken en kijken wat je gaat eten
quote:
Blijven duimen danquote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop er maar gewoon op dat we vanavond pizza gaan eten
dan moet je zin makenquote:
okquote:
Lekkerquote:
die 9+ of die vrouw?quote:
vind wel normaal postuur. de ribben kun je niet tellenquote:
Alleen patat?quote:
vrouwquote:
jaquote:
ook maar net hoor, van die ribbenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind wel normaal postuur. de ribben kun je niet tellen
FRIETquote:
geniale foto's zitten er tussen. Ik zit hier hardop te lachen om sommigequote:
kroket of frikandel erbijquote:
*zuchtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
FRIET
kijk maar in het dikke van dale
Ze is 'dikker' dan ikquote:
Er staan er echt wel een paar leuke bij hoorquote:
tjah sorry, staat nu eenmaal in de van dalequote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kroket of frikandel erbij
[..]
*zucht
ja hoor voor jou is het frituur
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er staan er echt wel een paar leuke bij hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah sorry, staat nu eenmaal in de van dale![]()
gezonder eten.quote:
mag jij dan nog wel buiten lopen bij windkracht 6 ?quote:
Dat mag altijd!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag jij dan nog wel buiten lopen bij windkracht 6 ?
Ik tijdens het FOK!ken in de zon, maar ach, het is prima uit te houden!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook na de lunch in de zon.
met stenen in je zakken zekerquote:
Het scheelt niet heel heel veelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met stenen in je zakken zeker
maar sorry, nog dunner bent dan haar is er iets mis.
ze is niet dik, niet dun maar normaal postuur, maar veel dunner moet je niet echt zijn lijkt mij![]()
Het konijn is nog in de groei, dus het kan nog alle kanten op!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met stenen in je zakken zeker
maar sorry, nog dunner bent dan haar is er iets mis.
ze is niet dik, niet dun maar normaal postuur, maar veel dunner moet je niet echt zijn lijkt mij![]()
o okquote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het konijn is nog in de groei, dus het kan nog alle kanten op!
Lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kroket of frikandel erbij
[..]
*zucht
ja hoor voor jou is het frituur
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ben je ook al zo mager?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ja ik moest goed kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]die benen onder die buik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viel eigenlijk gelijk op bij mij
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
1.patatUitspraak: patt patatten Zelfst. Naamw. 1 2 g.mv. langwerpige stukken aardappel die in heet vet zijn gebakken. Synoniem: friet. Synoniem: patates frites `patat met mayonaise`quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah sorry, staat nu eenmaal in de van dale![]()
[..]Ik dacht dat het om haar ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie frietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1.patatUitspraak: patt patatten Zelfst. Naamw. 1 2 g.mv. langwerpige stukken aardappel die in heet vet zijn gebakken. Synoniem: friet. Synoniem: patates frites `patat met mayonaise`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/patat
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=patatquote:Op donderdag 21 april 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=friet
vergeet niet door te trekken en je handen te wassenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
weer dat gezeik. Ik ben er wel klaar mee
staat ook frietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ds&searchQuery=patat
Goeie thuisreis!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat ook friet
en nu:
auto en naar huis![]()
![]()
mag nog een half uurtjequote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat ook friet
en nu:
auto en naar huis![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ik ook niet, ga er ook geen beginnen ookquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
gisteren genoeg auto babes gezien op de RAI
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Gezien alle pics op het internet was het 3x niksquote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
gisteren genoeg auto babes gezien op de RAI
had er inderdaad meer van verwacht.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gezien alle pics op het internet was het 3x niks
* pgrferrari maakt notitie.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er inderdaad meer van verwacht.
Alleen de KIA dames waren wel
Pics?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er inderdaad meer van verwacht.
Alleen de KIA dames waren wel
nog 20 min, nog even volhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
mijn leuke klusje is klaar en nu heb ik echt geen zin meer
weer bezig met het lijstjequote:
luister even naar Acda en de Munnik - CD van jou, CD van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer bezig met het lijstje![]()
wat moet je nou niet vergeten als je weg gaat
Ik heb nooit begrepen waarom die vrouwen bij die auto's moeten staan, dan kijkt er niemand toch meer naar de auto'squote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/im(...)utorai_2011/babes_1/
Een paar.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/im(...)utorai_2011/babes_1/
Een paar.
[ afbeelding ]
Ow geloof, er lopen er daar zat om de dames heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom die vrouwen bij die auto's moeten staan, dan kijkt er niemand toch meer naar de auto's
ik heb onderdakquote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
luister even naar Acda en de Munnik - CD van jou, CD van mij
Al woonruimte gevonden trouwens?
je paspoort!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer bezig met het lijstje![]()
wat moet je nou niet vergeten als je weg gaat
Al je kleren en alles wat je in een week tijd normaal gesproken gebruiktquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb onderdak![]()
vandaar het lijstje wat neem ik mee
sokken, schoenen, tandpasta.
pannen? koelkast?
computer
Die moet je inderdaad ook niet vergetenquote:
Nopequote:
Ervaring Bar?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Barreltje het volgende:
OPen alvast een persoonlijke rekening.. dat kan handig zijn
scheelt :" wat deed jij daar" vragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |