De laatste keer dat ik ging plassen nog wel ja...quote:
ach, het is maar voor een uurtjequote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat lijkt wel een avondschool dan...
Ik heb al een mega-afwas gedaan en de keuken schoongemaakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was begonnen bij de zolder en dat was het ook wel tot nuDus een monsterafwas en alles stofzuigen en het is klaar
Hahaha, zo snel gaat dat vast niet en eerst vakantiequote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spannend!.
Dus woensdag heb je een nieuwe baan.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie, ik zie![]()
Jeuj voor gesprek
Gelukkig, dan ben je niets verlorenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging plassen nog wel ja...
citroentaahaahaartjeeeees!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chocoladetaart? Appeltaart? Kwarktaart?
over een paar dagen kom ik inspecterenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, als je ruzie krijgt moet je er weer uit
ik wil niet delenquote:
en hoe lang doe je erover voor je op school benquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ach, het is maar voor een uurtje
Woah, actief manquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al een mega-afwas gedaan en de keuken schoongemaakt...
Nu nog veeeel was opvouwen (kan gelukkig zittend) boodschappen doen, stofzuigen en dweilen
maar ik denk dat ik die laatste twee naar morgen doorschuif
eeehm, 3 kwartier.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en hoe lang doe je erover voor je op school ben
vooruit dan maarquote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die deel ik met jou... maar ST wilde ook taart delen.
spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, actief man
Ja, ik wil wel doorschuiven naar morgen, maar mijn ouders komen vanavond mee eten (en zien Peter + meiden dan ook voor het eerst) en mijn pappie is een beetje allergisch voor poezels
Dus ik moet wel
Vandaar ook mijn eerdere vraag of je je goed genoeg voelt voor mijn bezoekquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
vooruit dan maar
[..]
spannend
ik moet wel doorschuiven naar morgen, want ik ben helemaal doodop
irritant, dan ben je langer onderweg dan op schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
eeehm, 3 kwartier.![]()
Gelukkig is mijn zusje zo thuis, die kan stofzuigen.
nee, een kwartier fietsen, half uur met de trein.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
irritant, dan ben je langer onderweg dan op school![]()
had ik vroeger ook... moest ook drie kwartier fietsen...
Het scheelt, het is lekker weerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, een kwartier fietsen, half uur met de trein.
Heb ik even helemaal gemistquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere vraag of je je goed genoeg voelt voor mijn bezoek.
quote:k kwam vandaag iets leuks tegen en wil dit graag met jullie delen...
HP heeft namelijk een ECHT hele leuke actie bedacht voor het Ronald McDonald kinderhuis in Utrecht!
Je kunt namelijk nu een mailtje sturen met een leuke foto grap raadsel of iets anders vrolijks. Jouw mail rolt dan direct uit de printer in de huiskamer van het Ronald McDonald kinderhuis in Utrecht en de kinderen hangen alle foto.s en grapjes aan de muur om ze op te vrolijken van hun dagelijkse ziekzijn.
Daarnaast doneert HP voor ieder mailtje dat wordt gestuurd 1 euro aan het Ronald McDonald kinderfonds!!
Het kost jou dus niks en je geeft de kinderen een lach en hulp voor de toekomst!
Stuur dus nu een mailtje met alleen een leuke foto, plaatje, grap of gewoon een smilie naar emailadres en tover een lach op het gezicht van heel veel kinderen met enkel 1 minuut van je tijd
Voor een filmpje van hoe de actie werkt:
Ik wil proberen de trein van twee uur of half drie te nemen vanaf Heemstede-Aerdenhout. Maar als het beter uitkomt, kan ik ook wat later weg hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik even helemaal gemist
Joah, het gaat wel
zolang we geen hele extreme dingen gaan doen, komt dat wel goed
Al enig idee hoe laat je er ongeveer bent?
Je kan er maar het beste van maken heaquote:
wat voor baan??quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
Zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je kan er maar het beste van maken hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |