je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijkquote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik waag me er niet niet meer aan
Ze staan me verre van flatteus en ik ben een ontzettende knoeier
Goed he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijk
Ik heb net een geroosterd boterhammetje opquote:
Tomaten zijn evil! Zie je wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Tomaat gemorst op mijn witte broek!
Tafellaken lost alles opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draag
En je houdt het binnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Ik heb net een geroosterd boterhammetje op
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...
Dan is het zeggen dat iemand van het lekkere weer en de natuur moet genieten, iemand ronselen voor GroenLinks
[..]
Echt?
Lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, vlek is eruit.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n halfnatte broek in de droger moet
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knoei altijd op mn tetten, ik heb al zoveel shirtjes weggegooid omdat er vlekken opzaten die er niet uit gingen
aanhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaHet is toch niet een administratiekantoor van de kerk ofzo, dan vind ik het echt ongepast.
gedraag jequote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
aanhouden![]()
Ligt eraan hoe groot de natte plek isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet het over 2 uur aankunnen trekken. Zou dat lukken denk je?
sortaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het natquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de natte plek is.
naar boven of naar benedenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het nat
Naar bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naar boven of naar beneden?
Jaquote:
beter worden ftw!!quote:
eten en bezig zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En de keuken is weer helemaal lemony fresh
Alleen nog zuigen en dweilen, maar eerst weer even bijkomen
Ik hoop het zo!quote:
De koorts is nog duidelijk aanwezig helaasquote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eten en bezig zijn![]()
hoe is de koorts?
zegt wiequote:
zal niet vragen naar de gebruikelijke wegquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sorta![]()
een vriend zei ooit toen ik een broodje had gegeten en er wat kruimels op lagen ' syl.. Blijf eens heel stil staan!' dus ik deed dat... Roept ie ' zo ben je een vogelvoederplankje'
je had een HA gevonden toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
De koorts is nog duidelijk aanwezig helaas
Ik heb me netjes ingeschreven jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had een HA gevonden toch?
gaan dan
good boyquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet vragen naar de gebruikelijke weg
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingeschreven ja
En mweh, neuh, ik voel me al een stuk beter dan eergisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ah mooi, dan kan je bij mij thuis.... alles komen reinigenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels alweer anderhalf jaar thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik me beter blijf voelen, ga ik de dokter niet nog een keertje bellen.
Ze gaf al aan dat het wel even kan duren en ik alleen hoef te bellen als het slechter gaat of ik me veel zorgen maal
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
en watertijd....quote:
mooi nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan je bij mij thuis.... alles komen reinigen
Ja ik ook, eigenlijk. Nou ja, soms maak ik wat uurtjes om aan mijn belastbaarheid te werken. Maar treinrondjes maken is volgens mij ook "werken aan belastbaarheid"quote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels alweer anderhalf jaar thuis
QFTquote:
zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, eigenlijk. Nou ja, soms maak ik wat uurtjes om aan mijn belastbaarheid te werken. Maar treinrondjes maken is volgens mij ook "werken aan belastbaarheid"
Ik hou van mensen die dingen als "lemony fresh" zeggen uit zichzelfquote:Op donderdag 21 april 2011 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En de keuken is weer helemaal lemony fresh
Alleen nog zuigen en dweilen, maar eerst weer even bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |