je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijkquote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik waag me er niet niet meer aan
Ze staan me verre van flatteus en ik ben een ontzettende knoeier
Goed he?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het, zonder knoeien. ik heb het gezien in Noordwijk
Ik heb net een geroosterd boterhammetje opquote:
Tomaten zijn evil! Zie je wel!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Tomaat gemorst op mijn witte broek!
Tafellaken lost alles opquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draag
En je houdt het binnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Ik heb net een geroosterd boterhammetje op
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...
Dan is het zeggen dat iemand van het lekkere weer en de natuur moet genieten, iemand ronselen voor GroenLinks
[..]
Echt?
Lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef summer2bird het volgende:
Zo, vlek is eruit.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n halfnatte broek in de droger moet
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knoei altijd op mn tetten, ik heb al zoveel shirtjes weggegooid omdat er vlekken opzaten die er niet uit gingen
aanhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaHet is toch niet een administratiekantoor van de kerk ofzo, dan vind ik het echt ongepast.
gedraag jequote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
aanhouden![]()
Ligt eraan hoe groot de natte plek isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet het over 2 uur aankunnen trekken. Zou dat lukken denk je?
sortaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn ze ze groot dat ze in de weg hangen ?
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het natquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de natte plek is.
naar boven of naar benedenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
het is een 3-kwartsbroek, vanaf zegmaar je knieen is het nat
Naar bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naar boven of naar beneden?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |